Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2007 #1 Del Skrevet 9. juni 2007 Går og lurer på om jeg vil ha begge ringene på samme finger...hvem er da innerst? Mange andre som gjør det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
orakel Skrevet 9. juni 2007 #2 Del Skrevet 9. juni 2007 Jeg skal ha begge ringene på samme finger. Forlovelsesringen innerst og gifteringen ytterst. Man forlover seg jo først. Tror egentlig at begge deler er like vanlig, det er vel egentlig bare å ha ringene slik man selv synes de er penest og mest behagelig å gå med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2007 #3 Del Skrevet 10. juni 2007 Vi bruker forlovelsesringa som gifteringer vi(har ikke gravert noe i dom fra før da). Den ringen jeg fikk av min kjære da han fridde til meg er en "token of our love" hvis du skjønner?=) Helt naturlig for oss å bruke dom videre! Nå med inngraveringa Linn "hjerte" Kjell i hans og Kjell "hjerte" Linn i min=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 10. juni 2007 #4 Del Skrevet 10. juni 2007 Går og lurer på om jeg vil ha begge ringene på samme finger...hvem er da innerst? Mange andre som gjør det slik? I følge tradisjonen i land hvor det er vanlig å ha både forlovelsesring og giftering, så skal gifteringen sitte nærmest hjerte (i disse landene så sitter ringene på venstre hånd). Jeg kommer av praktiske årsaker til å ha min forlovelsesringen innerst, den er verdt MYE mer enn gifteringen så jeg vil forsikre meg om at jeg ikke mister den. Men nå har jeg en jobb der hvor man ikke kan bruke ringer så til vanlig har jeg ingen eller kun gifteringen i et kjede rundt halsen. Hadde jeg kunnet ville jeg også hatt begge på venstre hånd, men det går dessverre ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå