Søtpotita Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Var ute igår og fekk maaaaaaange kleggstikk, føttene er dekka av store, harde og vonde kleggstikk. Og dei klør noko inni h......! Er det noko som kan lindra denne kløen?
Skravla Skrevet 9. juni 2007 #2 Skrevet 9. juni 2007 Har ikke noe tips i kveld annet enn Eurax, hvis du har noe åpent apotek i nærheten. Jeg har alltid denne i vesken på sommeren. Hjelper godt mot innsektsstikk. http://us.strawberrynet.com/productDetail.aspx?ProdId=23242
Søtpotita Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 9. juni 2007 Ja, tenkte på den sjølv. Hjelp den altså? Nokon som veit om apoteket på jernbanetorget er ope?
Amanlis Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Jeg bruker noe som heter Akutt som sprayes på stikket. Kjøper den på apoteket. Bodde en uke i telt i fjor sommer, og der var det MYE knott. hadde det ikke vært for denne sprayen hadde jeg klikket. Apoteket på Jernbanetorget er åpent.
Søtpotita Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 9. juni 2007 Var ikkje på apoteket ikveld, så det blir nok ei natt full av ekstrem kløing. Trur eg må ta turen nedom i morgon. Takk for tips alle saman!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå