Cosmopolitan Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Når man slanker seg, mister man fortest fett der man fra før av har mest fett, f.eks på hoftene ? Vet at det kanskje er individuelt, men har noen erfaringer med dette? Og er det faktisk fakta?
Gjest Vampyra Skrevet 10. juni 2007 #2 Skrevet 10. juni 2007 Min erfaring er ikke slik. Jeg mister fett jevnt over. Og jeg ser jo de som går ned og fremdeles er fetest for eks over rompa.
Gjest Kristin_ Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Det er helt random, og veldig individuelt. Dog er det lurt å bite seg merke i at nikotin stimulerer fettlagring rundt magen
momo Skrevet 11. juni 2007 #4 Skrevet 11. juni 2007 Det er nok veldig forskjellig ja. På meg forsvinner fettet først på bryst og mage. Stor rompe og lå har jeg uansett, ellers måtte jeg blitt ekstremt tynn ellers. Og besteveninna mi er motsatt hun får tynne ben og rompe når hun slanker seg, mens magen får hun ikke bort.
LilleLy Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 Varierer kanskje? Mister jevnt over, men merker det best på magen.. Men tror det er fordi problemområdet mitt er hofter/lår, og det synes ikke like godt selv om buksene mine kjenner det
Gjest prestekrage Skrevet 17. juni 2007 #6 Skrevet 17. juni 2007 Jeg vil ikke påstå at jeg mister der jeg har mest. Har timeglass fasong og de hoftene og lårene er og blir de vanskeligste å slanke. Magen og ansiktet derimot- synes med en gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå