Gå til innhold

Tunika/kort "gravidkjole" over tights

Anbefalte innlegg

Gjest hjelpeløs
Skrevet

Jeg har noen timer på meg i Bergen neste uke, og trenger desperat nye sommerklær. P.g.a. kroppsfasongen min (Er blitt feit)må jeg satse på sånne "gravid" topper og tights. Hvor skal jeg gå for å finne

a)topper/kjoler, helst ikke i for mye mønster

b)Tights

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Gjest lillebøll
Skrevet

H&M, vera moda, cubus, ehh overalt. Eneste som selges omtrent.

Skrevet

Fine og billige tights på BikBok og Cubus. Mange fine og nøytrale kjoler på H&M.

...Og som lillebøll sier; det er nesten umulig å ikke få tak i nå. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Har noen sett det i nettbutikker?

Skrevet

Sånne gravidekjoler, er det dameavdelinga på h&m jeg skal på, ikke ungdomsavdelinga? Skal jeg kanskje gå for noe fra gravid-kolleksjonen deres?

Gjest Gjest
Skrevet
Sånne gravidekjoler, er det dameavdelinga på h&m jeg skal på, ikke ungdomsavdelinga? Skal jeg kanskje gå for noe fra gravid-kolleksjonen deres?

Jeg kjøpte flere A-linjeformede tunikaer på dameavdelingen på H&M nylig. Men de har sikkert på ungdomsavdelingen også. Tights finner du også på H&M, ved siden av sokker/strømpebukse-hyllene. :)

Gjest Blondie65
Skrevet

Men du, disse tunikaene ser jo ikke ut på oss "feite". Jeg prøvde en i går og da så jeg ut som jeg var halvveis i graviditeten.

Det er MYE finere med en kroppsnær topp som passer til din kropp.

Jeg skal villig vekk gjøre unntak for tunikaer som er fasongsydd (dvs. innsvinget i livet).

Topper uten mønster er en STOR utfordring å finne ... Jeg håper neste års motekolleksjon er dritlei store geometriske mønstre, tights og tunikaer i A-fasong.

Gjest Blondie65
Skrevet

Hvis du likevel insisterer har de noen "fine" på Kapp Ahl - 3 for prisen av to.

Skrevet

Jeg hater mønster, så det høres ikke lovende ut.

Hva skal vi feite gå med i sommer da? Alle shorts og slikt jeg har sett på er utsolgt i min størrelse.

Gjest Blondie65
Skrevet
Jeg hater mønster, så det høres ikke lovende ut.

Hva skal vi feite gå med i sommer da? Alle shorts og slikt jeg har sett på er utsolgt i min størrelse.

Jeg aner ikke hva slags størrelse du er men jeg er størrelse 46/48 og jeg har funnet en del på Kapp Ahl og på Cubus. Cubus slutter på størrelse XL (46(48).

Kapp Ahl har også større størrelser. I går kjøpte jeg to kortere bukser med rette ben og en topp som er fasongsydd. Så det finnes klær - men man må kanskje lete litt.

Skrevet

Som de andre skriver her er disse toppene overalt nå.

Gina Tricot har haugesvis, og de fleste er uten mønster.

Indiska har også masse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...