Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ikke prøvd Piz Buin sin, men jeg har prøvd noe lignende fra Lancaster. Vet ikke helt om jeg egentlig syntes det hadde så mye for seg, bruker heller en vanlig bodylotion. Jeg tror det er mer det at man gir huden fuktighet etter soling som hjelper, heller enn de "magiske" ingrediensene i denne typen produkter. :)

Gjest Gjest
Skrevet

Tror nok ikke det kan sammenlignes med bodylotion.

Det blir litt feil, det er mer riktig å sammeligne denne oljen med babyolje/sololje.

Det er i så fall det den gjør, altså det samme som olje gjør, steker solen enda mer.

Og som med all olje som selvfølgelig gjør en fortere/mer brun, bruk med forsiktighet!!

Det skader jo huden mye mer, og den inneholder i seg selv kun 2 spf.

Skrevet

Det blir litt feil, det er mer riktig å sammeligne denne oljen med babyolje/sololje.

Det er i så fall det den gjør, altså det samme som olje gjør, steker solen enda mer.

Og som med all olje som selvfølgelig gjør en fortere/mer brun, bruk med forsiktighet!!

Den kremen jeg hadde fra Lancaster, var ment for bruk etter soling, ikke under soling. Nå leste jeg ikke så nøye at jeg fant ut om det var tilfellet for Piz Buin-kremen, men jeg vil nesten gå ut fra det.

Skrevet

Dette er en aftersun som skal brukes etter soling, ikke sololje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...