Kjetil E Skrevet 10. juni 2007 #3 Skrevet 10. juni 2007 Håper det /&%/&%/&% svinet for dødsstraff. Slike mennesker hører hjemme et vist svært varmt sted
Gjest Eugene Onegin Skrevet 10. juni 2007 #4 Skrevet 10. juni 2007 Håper det /&%/&%/&% svinet for dødsstraff. Slike mennesker hører hjemme et vist svært varmt sted ja la han slippe billig. Gi han en straff som er over på noen sekunder nei gi han livstid så kan han eller sakte men sikkert pines i kanskje mange 10 år. Det er en mye bedre straff en dødsstraff i mine øyne. Rett og slett fordi dødsstraff er over på et blunk men livstid kan det ta lang tid før er over
Hobgoblin Skrevet 12. juni 2007 #5 Skrevet 12. juni 2007 ja la han slippe billig. Gi han en straff som er over på noen sekunder nei gi han livstid så kan han eller sakte men sikkert pines i kanskje mange 10 år. Det er en mye bedre straff en dødsstraff i mine øyne. Rett og slett fordi dødsstraff er over på et blunk men livstid kan det ta lang tid før er over Åh, det tar sin tid å sitte på Death Row også. De fleste sitter en 10-15 år. Må jo anke det som ankes kan før dødstraffen effektueres...
Gjest Eugene Onegin Skrevet 12. juni 2007 #6 Skrevet 12. juni 2007 Åh, det tar sin tid å sitte på Death Row også. De fleste sitter en 10-15 år. Må jo anke det som ankes kan før dødstraffen effektueres... Det er uansett som regel lengre og sitte livstid en og gå death row
Hobgoblin Skrevet 13. juni 2007 #7 Skrevet 13. juni 2007 Det er uansett som regel lengre og sitte livstid en og gå death row Det er sant! Poenget mitt var bare at dødstraff (i USA) tar mye lenger tid enn noen sekunder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå