Gå til innhold

Betaling til servitører

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Til dere som skal ha servitører dere kjenner (dvs. slekt, venner av familien, venner, venninner osv...):

Hvor mye betaler dere servitørene for jobben? (Eller gir dere gave?) Vet liksom ikke helt hva som er vanlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha selskapet på restaurant så er ikke i den situasjonen som sådan. Men jeg hjalp engang til i et 50-årslag til min venninnes mor. Da serverte jeg middag, hjalp til litt med rydding og å sette fram kaffe og kaker. Når dette var over ble jeg med på festen. Jeg fikk da betalt 1000,- for dette.

Gjest prestekrage
Skrevet

Jeg var servitør i bryllupet til ei venninnes bror. Som betaling fikk vi valget mellom cash (ble ikke nevnt noe beløp) eller en opplevelses helg. Vi valgte opplevelses helg; rafting, brupendling, juving etc...

Helt konge!!

Gjest Gjest
Skrevet

Vi betaler 150 kr/timen til bekjente som serverer hos oss.

Skrevet

Vi skal ha noen klubbvenninner av mamma og de bytter på å hjelpe hverandre i brylluper.

De pleier ikke få noe når de bytter tjenester på denne måten men vi gir allikevel en blomsteroppsats og en flaske vin som takk for hjelpen.

Skrevet

Vi skal gi 150 kr timen tror vi, og de som vil bli med på festen etterpå får også det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...