Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Tweek
Skrevet (endret)

Hvilken solkrem er best? Da tenker jeg mest på butikk solkremer som ambre solair, piz buin og solar expertise osv.. Eller hva med apotek selkremer? Jeg skjønner dette er en av 1000 tråder om solkrem men jeg måtte bare :ler:

Vil helst ha i spray form, da er sannsynligheten for å jeg orker å smøre meg inne veldig høy..

Noen som vet hvordan den nye solar expertise til lóreal er?

Endret av Tweek
Videoannonse
Annonse
Gjest Tweek
Skrevet

Dytter opp, selv om det sannsynligvis ikke er en sjel her på forumet.. MÅtte bare siden jeg skal ut i byen om 2 min

Skrevet

Jeg bruker Cliniderm sin, den er ikke klissete!! Hvit med gul kork.

Men den fines ikke i spray...tror jeg.

Skrevet

Leste iallefall i Piz Buin faktor 15 har veldig dårlig beskyttelse, så styr unna den. Vichy skal være bra :)

Gjest Talula
Skrevet

Jeg kjøper bare Vichy spray etter at jeg oppdaget den, beskytter bra, og bra konsistens.

Gjest Tweek
Skrevet

Vichy produktene, er det de hvite med oransje kork?

Gjest Tweek
Skrevet

Kanskje jeg skal kjøpe dem da.. Jeg hadde ambre solair i fjor. Men jeg er ikke så flink til å huske solkremen hele tiden og jeg bader mye så da blir vel virkningen svekket. Er vichy vannfast?

Skrevet

Jeg har brukt PizBuin sin faktor 12 i syden nå og er veldig fornøyd med den. Vet ikke om den kommer i spray, men den vanlige kremen er iallefall veldig god. Mye tynnere og enklere å smøre enn mange andre.

Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Nivea Sun har kommet best ut i test, men det er mange også som er bra, i følge Forbrukerrådet sin test

:sol:

Skrevet

Min favoritt også.

Vichy er god med tanke på konsistens og at den ikke er fettete. Men herregud som den lukter..

Skrevet
Min favoritt også.

Vichy er god med tanke på konsistens og at den ikke er fettete. Men herregud som den lukter..

Vet ikke hvordan Vichy lukter, men cliniderm sin lukter godt.

Gjest Neria
Skrevet

Cliniderm finnes i spray i faktor 12

Kanskje jeg skal kjøpe dem da.. Jeg hadde ambre solair i fjor. Men jeg er ikke så flink til å huske solkremen hele tiden og jeg bader mye så da blir vel virkningen svekket. Er vichy vannfast?

Vichy er vannresistent. Det samme er Cliniderm. Det betyr at den skal tåle 4 bad som varer i 20 minutter hver. Men hvis man gnir seg tørr med håndkle etter å ha badet bør man smøre seg på nytt fordi man gnir av solkremen med håndkle...

Jeg liker Cliniderm godt selv. Den er parfymefri og det er en fordel siden parfyme i solkremer kan gi skjolder på huden i sola.

:sol: :sol:

Skrevet

har en fra vichy som jeg kjøpte i fjor. Den er ufattelig klissete, og lukter så sterkt at jeg får vondt i hodet. og håret klistrer seg fast i ansiktet sammen med alt annet som flyr i lufta.

men det er den som er til ansiktet. vet ikke med de som er til resten av kroppen. leter også etter en ny solkrem:p (har ikke råd til ny solkrem før om en måneds tid, så derfor få jeg holde ut med vichy greia intil videre.)

Skrevet

vet du om de som er spesielt til ansiktet er noe gode? trekker de godt inn, er de klissete, og gir de kviser? (har hatt null kviser i en måned, og smørte meg for første gang med min nåværende solkrem i helga. bang så har jeg fire kviser!)

andre får også lov til å svare:p

Skrevet (endret)
Leste iallefall i Piz Buin faktor 15 har veldig dårlig beskyttelse, så styr unna den. Vichy skal være bra :)

Vichy er bra ja, jeg er hvertfall veldig fornøyd :) Har en til kroppen og en til ansiktet.

Endret av linky
Skrevet
vet du om de som er spesielt til ansiktet er noe gode? trekker de godt inn, er de klissete, og gir de kviser? (har hatt null kviser i en måned, og smørte meg for første gang med min nåværende solkrem i helga. bang så har jeg fire kviser!)

Det vet jeg ikke, men jeg bruker Cliniderm til ansiktet om jeg ikke har med ansiktssolkremen tilgjengelig.

Den klisser ikke i ansiktet på meg.

Gjest Gjest
Skrevet

nei, den jeg kjøpte cliniderm for ansiktet, og den var ikke bra. det poppet opp kviser med en gang. så jeg kjøpte en fra dermalogica i stedet, og den var bra.

Skrevet

oki. har vurdert dermalogica, siden jeg bruker rens og fuktighetskrem derfra. får håpe solkremene er like gode :)

Gjest Elfrida
Skrevet

I forhold til beskyttelse (jeg blir lett brent), fuktighet til huden og varighet på brunfargen har jeg best erfaring med Dermalogica og Shiseido sine solprodukter.

Når det gjelder enkelt i bruk er jeg veldig glad i Refreshing sun protection spray fra Shiseido, som er en spray du kan bruke på hele kroppen og i håret. Den er ikke fet, pluss at den er vannfast.

Dermalogica har en Solar defense booster som man kan blande i sin vanlige dagkrem, veldig praktisk og drøy, og føles ikke sånn solkrem-fet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...