Tutta24 Skrevet 9. juni 2007 #1 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har endelig kjøpt meg Facial Lotion fra MD, men mener å huske at enkelte ingredienser i ansiktskremer kan begrense virkningen..? Mulig det snakkes om parafiner og mineraloljer, samt parabener? Vel, jeg kjøpte en herlig krem fra Body Shop, "Jojoba Hydrating Day Cream", men er usikker på om ingrediensene er noe gode og om det har noe å si for Facial Lotion sin virkning. Noen som kan hjelpe? Dette er innholdsfortegnelsen på kremen: Alkyl Benzoate, Glycerin, Sesamum indicum, Glyceryl Stearate, Hectorite, Biosaccharide Gum-1, Palmitic Acid, Stearic Acid, Phenoxyethanol, Saccharide Isomerate, Sodium Lactate, Sodium PCA, Xanthan Gum, Lauryl Alcohol, Myristyl Alcohol, Cetyl Alcohol, Methylparaben, Parfum, Butylparaben, Ethylparaben, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, Propylparaben, Alpha-Isomethyl lonone, Citronellol, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene. Og, om dette er fyfyingredienser, kan du anbefale meg en bedre? Hadde vært utrolig takknemlig om noen kunne hjelpe meg.
Gjest Gjest Skrevet 14. juni 2007 #3 Skrevet 14. juni 2007 Lenge siden jeg har holdt på med dette nå, men etter litt dårlig husk vil jeg påstå at det er iverfall rikelig med parabener i den. Methylparaben, Butylparaben, Ethylparaben, Propylparaben. Alt det er ulike parabener. Er litt usikker på om det er parafinoljer eller mineraloljer i den, klarer ikke ta det helt på sparket. Har sett verre, men hadde ikke brukt den selv. Holder meg til yaoh serien og ren jojobaolje
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå