Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2002 #1 Del Skrevet 31. mars 2002 For første gang ønsker jeg å være anonym her inne. Jeg er en flittig bruker av Kvinneguiden og har registrert en del personer her inne som jeg føler at jeg ønsker å bli bedre kjent med. Det jeg lurer på er hvordan brukerne her inne vil reagere på at Kvinneguiden benyttes som sjekkessted? Hvordan ville dere reagere om noen kontaktet dere privat for å sjekke dere opp basert på at en person på en "måte" har betraktet dere over tid "litt på avstand" ved å lese deres innlegg og debatert med/mot dere her inne? Jeg lurer rett og slett på om brukerne av dette flotte forumet aksepterer at Kvinneguiden benyttes son sjekkested? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 31. mars 2002 #2 Del Skrevet 31. mars 2002 Jeg ser ikke noe galt i det så lenge kontakten er seriøs og kommunikasjonen foregår på en voksen måte. Som du selv sier, er dette et flott forum, så la oss hjelpe å opprettholde KG's gode navn og rykte. Hilsen meg, som også vil være anonym i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #3 Del Skrevet 1. april 2002 Hyggelig hvis noen er interessert i meg. Enig med sistnevnte taler..... Send en personlig melding da vel, elle en mail - mange av oss har registrert en mail-adresse i profilen vår. Hilsen reg.bruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #4 Del Skrevet 1. april 2002 Husk bare at mange av brukerne er gifte/har kjæreste eller samboer, det bør respekteres! Ellers er det vel bare kult hvis folk sender fler private meldinger- jeg elsker å få det iallefall 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 1. april 2002 #5 Del Skrevet 1. april 2002 Hmmm, kan dette være Kristian71???? Eller Kris??? Uansett, dere er begge svært velkomne til å legge inn private meldinger Men husk å respektere et nei hvis dere får det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kris Skrevet 1. april 2002 #6 Del Skrevet 1. april 2002 Hei! Det er ikke meg som har skrevet innlegget, og jeg tror ikke jeg hadde kommet på å skrive det heller. Jeg kan imidlertid si at jeg ikke ser noe problem at man blir kjent med andre mennesker gjennom dette forumet. Jeg har selv blitt veldig godt kjent med et menneske gjennom nettopp KG, og det skjedde over tid uten at noen av oss egentlig søkte det. Vi er i dag veldig gode venner, med god kontakt! Vi møter jo mennesker i ulike sammenhenger og nettet er jo et medium der man har kontakt med andre mennesker. mvh 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 2. april 2002 #7 Del Skrevet 2. april 2002 Bare å kontakte meg d hvis de vil... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå