Gå til innhold

Kvinneguiden som sjekkested?

Gjest Anonymous

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

For første gang ønsker jeg å være anonym her inne. Jeg er en flittig bruker av Kvinneguiden og har registrert en del personer her inne som jeg føler at jeg ønsker å bli bedre kjent med.

Det jeg lurer på er hvordan brukerne her inne vil reagere på at Kvinneguiden benyttes som sjekkessted?

Hvordan ville dere reagere om noen kontaktet dere privat for å sjekke dere opp basert på at en person på en "måte" har betraktet dere over tid "litt på avstand" ved å lese deres innlegg og debatert med/mot dere her inne?

Jeg lurer rett og slett på om brukerne av dette flotte forumet aksepterer at Kvinneguiden benyttes son sjekkested?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Jeg ser ikke noe galt i det så lenge kontakten er seriøs og kommunikasjonen foregår på en voksen måte.

Som du selv sier, er dette et flott forum, så la oss hjelpe å opprettholde KG's gode navn og rykte.

Hilsen meg, som også vil være anonym i dag icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hyggelig hvis noen er interessert i meg. icon_smile.gif Enig med sistnevnte taler.....

Send en personlig melding da vel, elle en mail - mange av oss har registrert en mail-adresse i profilen vår.

Hilsen reg.bruker icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Husk bare at mange av brukerne er gifte/har kjæreste eller samboer, det bør respekteres!

Ellers er det vel bare kult hvis folk sender fler private meldinger- jeg elsker å få det iallefall icon_lol.gif12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hmmm, kan dette være Kristian71???? Eller Kris???

Uansett, dere er begge svært velkomne til å legge inn private meldinger icon_smile.gif

Men husk å respektere et nei hvis dere får det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Det er ikke meg som har skrevet innlegget, og jeg tror ikke jeg hadde kommet på å skrive det heller.

Jeg kan imidlertid si at jeg ikke ser noe problem at man blir kjent med andre mennesker gjennom dette forumet.

Jeg har selv blitt veldig godt kjent med et menneske gjennom nettopp KG, og det skjedde over tid uten at noen av oss egentlig søkte det. Vi er i dag veldig gode venner, med god kontakt!

Vi møter jo mennesker i ulike sammenhenger og nettet er jo et medium der man har kontakt med andre mennesker.

mvh

12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...