Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei,

Jeg vet ikke helt hvorfor jeg legger dette ut her, jeg har aldri gjort det før så en gang må vel være den første. Jeg er nemlig presset opp i et hjørne nå, og vet ikke hvor jeg skal gå eller hva jeg skal gjøre :tristbla: Så håper på noen innspill her som kan gjøre saken litt klarere for meg.

Jeg har vært sammen med kjæresten min i snart 3 år nå, og vi flyttet sammen for 2 år siden. Dette er mitt første seriøse forhold, og jeg er fortsatt i himmelen forelsket i min samboer.

Men nå er det 7 måneder + siden vi har hatt samleie, grunnene er fordi han sier han er sliten og ikke orker. Jeg jobber 3-5 dager i uka. Han søker fortsatt på jobber(begge studerer). Om dagen når jeg ikke er hjemme, er han for det meste hjemme på msn eller spiller tv-spill. Det er kanskje dumt av meg, men for meg føles det ut som han ikke finner meg attraktiv lengre. Han sier selv at det ikke er tilfelle. Han er veldig overbeskyttende overfor meg på både negative og postitive måter. Det er kanskje feil av meg, men når han ikke vil ha samleie med meg så får det meg til å føle meg lite atraktiv og uvel ved meg selv. Det resulterer også noen ganger i at jeg blir fort deprimert.

Er det jeg som overreagerer? Jeg er så usikker nå..

Endret av j_21
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei du overreagerer ikke i det hele tatt. Syns du virker som du egentlig har et fornuftig syns på jenter og vennskap i forhold til kjæresten din. Men så klart det sårer når han ikke vil fortelle om dem, da blir man jo misstenksom. Nei du burde virkelig si ifra til han, jeg hadde ikke funnet meg i noe sånt. Det hadde tært for mye på meg.

Håper det ordner seg :klem:

Skrevet

Du overreagerer ikke syns jeg! jeg hadde aldri godttatt sånn oppførsel. Virker som du har dårlig selvtillit, og er veldig usikker på deg selv. Det er ikke OK å juge til samboeren sin! Stå opp for deg selv, du fortjener bedre enn dette! Og hvorfor skal du ikke ha guttevenner hvis han har jentevenner. (Kanskje han vet hvordan han selv holder på med jentevennene sine, og derfor ikke vil at du skal ha guttevenner?) Denna fyren virka ikke helt go..

Skrevet

Synes absolutt du skal ta det opp med ham. Du fortjener ikke å ha det slik. Og kanskje er han bare glad for at du tar det opp, han kan jo ha problemer som ikke synes utenpå

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...