Gjest Gjest_mia_* Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 skriver inn her i frustrasjon og med fare for å bli ganske så rotete.. jeg og kjæresten har vært sammen i flere år. han er bestekompis og kjæreste på samme tid, og vi har hatt det så herlig sammen vi to. men noe frustrert for tiden. dagen i dag er et typisk eksempel: vi overlapper hverandre med jobb. han jobbet tidlig og jeg begynte sent og sluttet sent. lyst finne på noe etter jobb. ikke noen voldsomme greier, bare det å få være kjærester. gå en tur, spist noe god mat eller lignede. før gjorde vi alltid dette.han vil være med på dette i dag også, så siste timen på jobb går jeg og teller ned og fikser meg kalr til å møte han - så koselig!!! men i dag møter jeg en plutselig så trøtt kjæreste. han har vært ute med venner, men staks jeg er der, blir han trøtt . vil hjem i sofaen. se tv og like etter legge seg... sårer meg litt i og med dette hele tiden gjentar seg, mens jeg så gjerne vil prioritere litt tid til hverandre.. han har lagt seg nå i skrivende stund. jeg må jobbe i morgen også, så blir samme runden.. vi er begge i 20åra. dette høres nok patetisk ut: men jeg er så lei av hvordan han glor på lekre jenter, i underkant av samme alder som oss, når vi to går rundt sammen. og det er en spes. type jenter han glor på. jada-- det er jo normalt at gutta glor litt ekstra nå i sommervarmen når en kaster klærne og viser mer,det må jeg bare tåle, men der finnes da grenser. jeg liker ikke han gjør det så åpenlyst når han går der sammen med meg! så prøde kle meg lekkert selv. ville han skulle se meg, men virket ikke som om han tenkte noe spes over det i det hele tatt. han var jo så sliten må skjønne.. jeg sier i fra til han. sier at det skuffer meg. at jeg synes det er dumt han ikke vil prioritere som vi gjorde før osv. men prøver la være mase og dvele rundt det. men jeg er jo lei meg. det er kanskje normalt dette her. denne frustrerende situasjonen. men jeg liker ikke ha det sånn...
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Har det vært sånn lenge? Jeg tror alle går igjennom perioder der man føler den andre ikke er like inne på forholdet som tidligere. Han har sikkert følt det sånn i forhold til deg han og? Prat med han om det du, og si at du føler han ikke ser deg for tiden. Han må da ha noe å si til det?
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 hmmm.. er vært spesielt ille nå i det siste. men mye fram og tilbake.. jeg blir jo nesten gal og begynner å tro det er meg det er noe feil med. men jeg ser jo han jo! sms ene fra han er skjønne. mange fine smser. ikke like fantastiske som da vi var nyforelskede, men det kan jeg jo ikke akkurat forvente meg heller da. prøvd si det til han, men virker som om han ikke vil forstå. han stiller seg bare uforstående til mine reaksjoner og reagerer mer eller mindre med å ignorere det hele. som nå ; bare gikk og la seg tidlig... ok, han var trøtt, da trenger en søvn. fortår jo det, men det var måten... tidspunktet han ble så sliten. at han ikke gir meg den oppmerksomheten jeg ønsker. at det bare skal være slitsomt og energikrevende. det er jeg lei meg for
Latee Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Prat med ham du, forklar hvordan du føler det. Å glo på andre jenter når han er sammen med deg synes jeg bare er respektløst og umodent.
Gjest synseren Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Jeg trodde alle menn glor på damer, spesielt nå om sommeren. Min samboer gjør det, heldigvis har jeg selvtilitt nok til å tåle det. Synes bare det er koselig når han får noe fint å se på jeg. Det er jo helt naturlig. Når man har vært i et forhold i 12 år forstår man at man kanskje ikke er så spennende lenger, han kjenner meg liksom ut og inn. Da er det mye mer spennende med lettkledde damer som er ukjente.
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Det er absolutt ikke slik at alle menn glor på andre damer!! Jeg har kun opplevd det i mitt nåværende forhold og fikk helt "sjokk" de første gangene. Syns det er både respektløst og pinlig. Har aldri opplevd dette i tidligere forhold og ønsker ikke å oppleve det i fremtidige forhold heller. Har tatt det opp med samboer flere ganger (han glor på jenter som knapt har fylt 18.. han er over dobbelt så gammel) men han bare nekter på at han glor. Skjønner TS veldig godt!
gompen Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Fortell ham at nå trenger forholdet å bli prioritert, fordi du føler som du gjør. Si at du har behov for at dere får mer tid til hverandre nå. Snakk om det! Det med å glo på andre damer er ikke noe alle menn automatisk gjør. Det er forskjell på å GLO og å se på, eller legge merke til mennesker. Å åpenlyst stirre og sikle på noen synes jeg er ufint rett og slett. Ikke ovenfor kjæresten primært, men ovenfor det mennesket som blir beglodd. Jeg ser vel like mye på både jenter og gutter som kjæresten min, og sier at den og den var søt Det finnes jo så mange vakre mennesker! Men å regelrett glo gjør vi ikke.
Gjest Eugene Onegin Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 (endret) du vil bli sett. Går h"n med øynene igjen da siden h"n ikke ser deg. ? For da kan du bare be h"n åpne dem Endret 9. juni 2007 av Eugene Onegin
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2007 #9 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har ikke tatt mannen min i å se på andre jenter, det er klart om de passerer synsfeltet hans så ser ham dem jo, men ikke at han snur seg etter andre jenter, ser ekstra i retning av dem som ligger å soler seg i parken etc. Jeg vet godt at han gjør dette ellers, og det har jeg ingen problemer med, men å stirre på andre når man er med kjæresten mener jeg er respektløst. Jeg ser også på fine menn nå i fineværet, men ikke når jeg er sammen med ham. Det går fint ann å la være. Du må snakke med ham om hvordan du har det. Om han stiller seg uforstående til det er det ikke poenget. Poenget er om du ikke har det bra så skal han forsøke å tilpasse seg til at du har det bedre, om han forstår grunnen er det et pluss men man kan forsøke gjøre den andre glad selv om man ikke helt forstår hvor problemet ligger... Det er ting med kjæresten min jeg også ikke helt forstår, men jeg forsøker leve etter det likevel. Det er en del av ham, og jeg er sammen med ham så da er jeg sammen med alle delene hans også og forholder meg til det.
Gjest Gjest_mia_* Skrevet 9. juni 2007 #10 Skrevet 9. juni 2007 takk for mange fine innlegg! Først, når det gjelder hans "uvane" med å snu seg etter atraktive, tynnkledde damer : Jeg vet at han vet jeg misliker det veldig.. Det er jo ikke kjekt for han heller om jeg begynner å snu med etter kjekkaser når vi går og leier hverandre.. MEN han klarer liksom ikke la være... Tror nok jeg også er blitt innmari var på dette etter en episode mellom oss for et år tilbake. Jeg må jo bare tåle at han ser på andre jenter. Det gjør vel de fleste. Jeg ser jo på kjekke gutter også, men ikke når jeg er sammen med han... Tror vel også at vi jenter er litt flinkere til å skjule at vi ser, i forhold til gutta Det som plager meg mest, er vel at han for tiden gjerne er trøtt og lettirritabel sammen med meg. Til venninner svarer han så skjønt og lett. sammen med venner har han max energi , når jeg vil finne på noe, er han gjerne trøtt og sliten og vil hjem.. Hvor er det blitt av kjæresten min som svingte meg rundt på dansgulvet hver gang vi var ute på byen. romantiske middager og mye oppmerksomhet. turer langs sjøen. Hvorfor så annerledes nå? Han sier han elsker meg. Og virker jo også sånn på han. men jeg føler det er noe der... Står på jobb nå. Stille sent på ettermiddagen, så er lett stikke innom her og begynne å tenke. Kommer ikke hjem til han før veldig sent. Regner med han da er gått ut sammen med kompiser, noe som selvsagt er helt ok. Selvsagt må han få hygge seg, men han gjør aldri slikt samme med meg. i så fall er det mye mer tiltak å skulle gå ut og finne på noe med meg. Nå ble dette et langt innlegg igjen, egentlig uten noe fast holdepunkt ved seg, men må liksom bare få det ut.... jaja
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå