Gjest Kjolekval Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Hva er fint som tilbehør til en kjole som har noen lunde lik passform/snitt/utseende som denne http://shop.hm.com/media/products/525/DL52...001_53_1824.jpg , bare at den er helt hvit, uten mønster? Jeg vil være pyntet, men ikke stivpyntet, og synes det er kjempevanskelig med tilbehør til hvite kjoler. Synes at gull og sølv kanskje gjør at man virker ekstra pyntet. Og siden den har et slikt utseende, er det litt vanskelig å se hvilke smykker og slikt som passer til. Noen smartinger her?
Latee Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 (endret) Jeg hadde brukt knæsj røde sko eller wedges Smykker er jeg litt usikker på.. Endret 8. juni 2007 av Latee
Grønt blad Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 (endret) Jeg tror i alle fall røde sko vil passe bra. Edit: Ser at Latee allerede hadde foreslått dette... Endret 8. juni 2007 av Grønt blad
Mischa Skrevet 9. juni 2007 #4 Skrevet 9. juni 2007 Enig i at du bør velge wedges, de er søte, ganske behagelige og passer til korte kjoler. Et langt kjede, bangles og en søt veske. Har ingen konkrete forslag akkurat nå, men skal tenke litt og se om jeg finner noen eksempler..
Salial Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Enig i at du bør velge wedges, de er søte, ganske behagelige og passer til korte kjoler. Et langt kjede, bangles og en søt veske. Har ingen konkrete forslag akkurat nå, men skal tenke litt og se om jeg finner noen eksempler.. Hmmm... Hva er bangles?
Gjest Kjolekval Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Tusen takk for svar alle sammen! Kanskje rødt hadde vært noe, ja. Har sett en del røde sko i butikkene i det siste. Jeg liker mye bedre rødt enn gull eller sølv i hvert fall. Og rødt passer kanskje bra til hvitt.. Wedges kan være kult. Hm.. Men klarer jeg å gå i slike? Bangles kan også være tøft, men jeg har så smale håndledd/hender at slike ofte blir litt for store rett og slett. Kjedelig.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 (endret) Hvitt kan sprites opp med mange forskjellige farger, enten du velger rødt, blått, grønt, rosa, gult.. Alt går stort sett an. Wedges var et godt forslag, eller så kan du jo bruke ballerinasko. Kommer litt an på om du vil ha en feminin stil, eller en litt mer rocka, bohem osv.. Endret 9. juni 2007 av Frk. Grønn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå