Gjest Anonymous Skrevet 11. mars 2003 #1 Skrevet 11. mars 2003 Hvordan sier jeg nei til en mann?? Jeg treffer menn som jeg liker veldig godt, men uansett om jeg er opptatt eller ikke så greier jeg ikke si nei til de!!!!! Jeg vil jo ikke ha to på en gang, eller være utro... Og så er det gått så langt at jeg må såre en av de veldig for å rydde opp. Og da vet jeg heller ikke hva jeg skal si. Jeg vrir og vender på det i alle retninger, for jeg vil ikke såre noen!!! :-? Det er jo egentlig umulig, men jeg liker ikke å se at folk er såret eller lei seg. Nå er jeg nok en gang i en slik situasjon. Jeg har kjæreste, og har truffet en annen som jeg liker veldig godt, men som jeg egentlig ikke vil ha noe forhold til fordi jeg er jo veldig glad i kjæresten min... :oops: Men han andre fyren har ikke fått noen signaler fra meg om at jeg ikke vil ha ham, og nå må jeg si noe!! Hva og hvordan skal jeg si det???? Jeg er så frustrert!! Dette blir siste gangen jeg skal rote meg opp i slikt!!!
AnonymBruker Skrevet 25. april 2021 #2 Skrevet 25. april 2021 Gjest Anonymous skrev (På 11.3.2003 den 11.30): Hvordan sier jeg nei til en mann?? Jeg treffer menn som jeg liker veldig godt, men uansett om jeg er opptatt eller ikke så greier jeg ikke si nei til de!!!!! Jeg vil jo ikke ha to på en gang, eller være utro... Og så er det gått så langt at jeg må såre en av de veldig for å rydde opp. Og da vet jeg heller ikke hva jeg skal si. Jeg vrir og vender på det i alle retninger, for jeg vil ikke såre noen!!! :-? Det er jo egentlig umulig, men jeg liker ikke å se at folk er såret eller lei seg. Nå er jeg nok en gang i en slik situasjon. Jeg har kjæreste, og har truffet en annen som jeg liker veldig godt, men som jeg egentlig ikke vil ha noe forhold til fordi jeg er jo veldig glad i kjæresten min... :oops: Men han andre fyren har ikke fått noen signaler fra meg om at jeg ikke vil ha ham, og nå må jeg si noe!! Hva og hvordan skal jeg si det???? Jeg er så frustrert!! Dette blir siste gangen jeg skal rote meg opp i slikt!!! Du kan jo ha noen på si. Mange som gjør det🤷♀️ Anonymkode: 4b5ae...d52
petter333 Skrevet 25. april 2021 #3 Skrevet 25. april 2021 du må jo bestemme deg, skal du ha noen på si eller skal du la være, kan bli litt problemer av det
Gjest NoDiablo Skrevet 25. april 2021 #4 Skrevet 25. april 2021 Vel. Hun fant kanskje ut av det. 18 år senere får hun svar, liksom. Var vel verdt å vente på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå