Amanlis Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Finnes det noe man kan ha i hårtuppene for å unngå at de blir så flisete av sola? Jeg kurer håret 1-2 ganger i uka nå om sommeren, men tuppene blir like flisete uansett.
Gjest SuperMoo Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Klipp håret regelmessig, eneste som hjelper. Er det ikke hver sjette uke de sier?
Amanlis Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. juni 2007 Jeg klipper det ca hver 6. uke, men det fliser seg alikevel. Tenkte på om det var noe forebyggende.
Gjest Blanca Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Unngå å føne håret eller bruke rettetang om du har mulighet til det. Jeg bruker Redken All Soft Soft Ends i tuppene daglig, og tuppene mine er ikke flisete selv om jeg har langt hår som stusses bare 2-3 ganger pr.år. Mulig jeg bare er heldig, men det er jo verdt et forsøk .
Gjest SuperMoo Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Får du i deg det du trenger av vitaminer, mineraler osv.? Når det gjelder hår tror jeg det er viktigste er det som kommer innenfra. Omega 6, 9 er lurt å få i seg og har hørt at andre som tar det har fått veldig fint hår etterhvert. Tar tilskudd selv og har ikke klippet håret siden november i fjor, men har ikke flisete tupper.
Ce'Nedra Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Bruk solspray i håret når du er ute i sola. Jeg bruker en fra Wella System Professionals med solfaktor.
onyx Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Unngå varmebehandling av håret (føning/rettetang etc), og vær forsiktig når du børster. Bruk gode børster/kam som IKKE skader håret. Vær obs på hva slags klips, strikk etc du bruker.
Amanlis Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 9. juni 2007 Unngå å føne håret eller bruke rettetang om du har mulighet til det. Jeg bruker Redken All Soft Soft Ends i tuppene daglig, og tuppene mine er ikke flisete selv om jeg har langt hår som stusses bare 2-3 ganger pr.år. Mulig jeg bare er heldig, men det er jo verdt et forsøk . Den tror jeg jammen jeg skal prøve. Jeg stikker innom en frisør neste gang jeg er ute og handler. Jeg er ikke plaget av flisete hår til vanlig jeg heller, bare om sommeren med sol og bading,
Gjest Blanca Skrevet 9. juni 2007 #9 Skrevet 9. juni 2007 Den tror jeg jammen jeg skal prøve. Jeg stikker innom en frisør neste gang jeg er ute og handler. Jeg er ikke plaget av flisete hår til vanlig jeg heller, bare om sommeren med sol og bading, Eller du kan bestille fra lookfantastic.com til en mye rimeligere pris. Håper du blir fornøyd .
Amanlis Skrevet 9. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 9. juni 2007 Eller du kan bestille fra lookfantastic.com til en mye rimeligere pris. Håper du blir fornøyd . Det var ikke dumt nei. Takk for at du minnet meg på LF
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå