Gå til innhold

Lønn - daglig leder

Irie

Anbefalte innlegg

Jeg ser temaet har vært oppe før, men det har vært lite respons, så jeg prøver igjen ;)

Hvor mye tjener en daglig leder i detaljhandel? Butikken det er snakk om er ganske liten, men del av en større kjede. Dette fører til at stillingen i hovedsak går ut på å gjennomføre kampanjer som gjelder for hele kjeden, samt ansvar for butikkens økonomi og personalansvar for to - tre deltidsansatte.

Noen som vet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest

Nå kjenner jeg bare til en kjede, men der er daglig leder sin lønn ca. 320 000, med mulighet for bonus om butikken går bedre enn budsjettert.

Lønnen vil variere mellom kjedene etter hvordan de drives. Virker som om du lurer på i en butikk der du ikke har noe av risikoen ift underskudd o.l., og da er lønnen generelt lavere, men stabil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke daglig leder vil ha noe av risikoen, men det er jeg ikke sikker på. Skal på intervju på mandag, og da vet jeg litt mer. Jeg skulle bare ønske jeg hadde et overblikk over hva som er "normalt" når de presenterer meg for lønn.

Men takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det pleier å være slik at jo større butikk og flere ansatte man har jo mer lønn får man.. altså kan 2 butikksjefer som da har samme jobb.. (de utfører jo de samme oppgavene) få ganske forskjellig lønn. I min bedrift er det vanlig med ca 23 000 -35 000 kr.

naturlig nok vil jo hovedkontoret helst gi minst mulig lønn..så de nye starter gjerne veldig lavt... men har man vært i bedriften noen år og kan snakke for seg så kommer man straks høyre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...