Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Ok, jeg er gutt. Sånn er vi: På fylla blir jeg kåt. Uten sex på lenge, blir jeg kåt. Og da mener kåt på den måten at jeg kan eie det meste. Men jenters seksualitet er litt vanskeligere å sette fingern på, så jeg lurte på om noen her kan hjelpe. Jeg vet dere også kan være kåte, men forutsetningene er litt annerledes enn for oss gutter, åpenbart. Jeg mener, vi gutter kan daske en vi finner TOTALT uattraktiv kun pga sexen - men jenter har vel ikke samme forhold til pikk som vi har til fitte? Eller?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Ps, jeg vet ting er individuelt, varierer osv osv, men ut fra egne erfaringer... (ikke nødvendigvis personlige)
Gjest Mirina Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Jeg kan bli å kåt at jeg holder på å gå på veggen, men det betyr overhodet ikke at jeg puler "hvem som helst" allikevel.
Ek_Erilar Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Jeg mener, vi gutter kan daske en vi finner TOTALT uattraktiv kun pga sexen Overgeneralisering. Jeg er mann, og har aldri gjennomført samleie med en dame jeg ikke har funnet attraktiv. Jeg har prøvd noen ganger, stort sett i halv- eller helfylla, og har uten unntak endt opp med å måtte avslutte, kle på meg, og komme meg vekk. Nå er jeg kanskje unormal, da, for jeg setter ikke spesielt pris på engangsknull heller - uansett hvor fin dama er.
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Jeg kan bli å kåt at jeg holder på å gå på veggen, men det betyr overhodet ikke at jeg puler "hvem som helst" allikevel. hvorfor ikke det?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 ... vi gutter kan daske en vi finner TOTALT uattraktiv kun pga sexen .... Snakk for deg selv. Enkelte av oss har da en smule selvrespekt. Samma hvor kåt jeg hadde er så er det et absolutt minimum at jeg synes jenta er attraktiv. Men joda, det finnes nok også jenter som tar det første og beste uattraktive rasket med seg. Gutta ligger ikke med hverandre gjør de vel? Eller, det er vel kanskje derfor enkelte gutter synes "dama" fra i går var så stygg?
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 sorry, men det siste avsnittet ga null mening
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå