Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 I det siste når jeg har onanert har jeg fokusert en del på å stimulere prostata. Tidligere stimulerte jeg først pikke, baller og hele underlivet før jeg begynte med noe analt. Det jeg etterhvert begynte å gjøre var å starte med anal stimulans med en gang. Jeg startet med å gjøre knipeøvelser og stramme rundt prostata og bare slappe av. Jeg fokuserte mentalt på prostata og på å slippe kontrollen i området. Etter hvert begynte det å bygge seg opp en kraftig seksuell energi i dette området, men jeg ble bare halveis erigert og var ofte helt slapp og jeg stimulerte aldri penis. Så etter en stund begynte jeg å få ufrivillige sammentrekninger i analåpningen litt innimellom og etter hvert også i prostata og tidvis i resten av pc-muskulaturen rundt penis. Etter hvert ble det vidunderlige og veldig annerledes og flytende orgasmer, UTEN utløsning eller full ereksjon. Det som manglet var de sammentrekningene som skjer mest i selve penis. Det var rett og slet små og store multiorgasmer som jeg tildels kunne kontrolere mentalt. Etter å ha eksperimentert litt med dette er jeg kommet frem til følgende oppskrift. Ligg å slapp av og pust rolig. Etter en stund begynn kniping med anus. Så små og svake knipe som mulig og bygg dem opp etter lang tid. Etter hvert start å knip med hele anus rundt prostata. Hele tiden fokuser mentalt på området og kjenn etter hva du føler. JO mer nærvaær jo mer seksuell energi skapes der. Etter hvert start å bring frem en følelse av at du kan skape mer seksuell energi der med viljen, men gjør dette forsiktig og fokuser samtidig på å slippe kontrollen over følelsene i området. Hele veien pust rytmisk og rolig i takt med sammentrekningene. Etter en god stund kan du begynne å stimulere med en dildo eller finger, men start dette veldig forsiktig. Innimellom gå for harde knip og hard stimulans, men salpp godt av rett etterpå og gå tilbake til forsiktige knipp/stimulans. Knepet er hele veien avlsapping, slippe kontroll og å suggerere seg til at det kommer mere seksuell energi og ikke minst rolige dype pust, helst gjennom nesen. Innimellom kan du puste fortere for å "gasse opp", men du må roe en stund etter det. Alfa og omega er hele tiden å ikke stimulere penis. Hvis jeg gjør får jeg mer nytelse med en gang, men på en eller annen måte stopper det alikevel den langsiktige utviklingen av analorgasmene. Min teori er at dette bør virke på kvinner også. G-punktet hos mann og kvinne er vedlig likt i vevstype og orgasmene beskrives som ganske like. Tilsvarende med penis og klitoris. Samtidig sier konvensjonell visdom at du skal starte med penis/klitorisstimulans før man kan få noe ut av g-punktene. Jeg tror dette, under de rette betingelser er feil. Hvis man gir seg veldig god tid og slapper godt nok av blir det mye bedre orgasmer enn når jeg starter med penis og så kombinerer stimulansen av penis og g-punkt. Jeg tipper derfor at det samme kan gjelde for kvinners forhold mellom klitoris og g-punkt. Dette er litt vanskelig å få til og krever tid og fokus, men var vel verdt det for meg. Jeg fikk tross alt orgasme uten utløsning og mitt livs sterkeste orgasmer. Så jeg oppfordrer folk til å prøve og til å gi tilbakemeldinger her om hvordan det går.
Gjest Kenneth Antonsen Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 I det siste når jeg har onanert har jeg fokusert en del på å stimulere prostata. Tidligere stimulerte jeg først pikke, baller og hele underlivet før jeg begynte med noe analt. Det jeg etterhvert begynte å gjøre var å starte med anal stimulans med en gang. Jeg startet med å gjøre knipeøvelser og stramme rundt prostata og bare slappe av. Jeg fokuserte mentalt på prostata og på å slippe kontrollen i området. Etter hvert begynte det å bygge seg opp en kraftig seksuell energi i dette området, men jeg ble bare halveis erigert og var ofte helt slapp og jeg stimulerte aldri penis. Så etter en stund begynte jeg å få ufrivillige sammentrekninger i analåpningen litt innimellom og etter hvert også i prostata og tidvis i resten av pc-muskulaturen rundt penis. Etter hvert ble det vidunderlige og veldig annerledes og flytende orgasmer, UTEN utløsning eller full ereksjon. Det som manglet var de sammentrekningene som skjer mest i selve penis. Det var rett og slet små og store multiorgasmer som jeg tildels kunne kontrolere mentalt. Etter å ha eksperimentert litt med dette er jeg kommet frem til følgende oppskrift. Ligg å slapp av og pust rolig. Etter en stund begynn kniping med anus. Så små og svake knipe som mulig og bygg dem opp etter lang tid. Etter hvert start å knip med hele anus rundt prostata. Hele tiden fokuser mentalt på området og kjenn etter hva du føler. JO mer nærvaær jo mer seksuell energi skapes der. Etter hvert start å bring frem en følelse av at du kan skape mer seksuell energi der med viljen, men gjør dette forsiktig og fokuser samtidig på å slippe kontrollen over følelsene i området. Hele veien pust rytmisk og rolig i takt med sammentrekningene. Etter en god stund kan du begynne å stimulere med en dildo eller finger, men start dette veldig forsiktig. Innimellom gå for harde knip og hard stimulans, men salpp godt av rett etterpå og gå tilbake til forsiktige knipp/stimulans. Knepet er hele veien avlsapping, slippe kontroll og å suggerere seg til at det kommer mere seksuell energi og ikke minst rolige dype pust, helst gjennom nesen. Innimellom kan du puste fortere for å "gasse opp", men du må roe en stund etter det. Alfa og omega er hele tiden å ikke stimulere penis. Hvis jeg gjør får jeg mer nytelse med en gang, men på en eller annen måte stopper det alikevel den langsiktige utviklingen av analorgasmene. Min teori er at dette bør virke på kvinner også. G-punktet hos mann og kvinne er vedlig likt i vevstype og orgasmene beskrives som ganske like. Tilsvarende med penis og klitoris. Samtidig sier konvensjonell visdom at du skal starte med penis/klitorisstimulans før man kan få noe ut av g-punktene. Jeg tror dette, under de rette betingelser er feil. Hvis man gir seg veldig god tid og slapper godt nok av blir det mye bedre orgasmer enn når jeg starter med penis og så kombinerer stimulansen av penis og g-punkt. Jeg tipper derfor at det samme kan gjelde for kvinners forhold mellom klitoris og g-punkt. Dette er litt vanskelig å få til og krever tid og fokus, men var vel verdt det for meg. Jeg fikk tross alt orgasme uten utløsning og mitt livs sterkeste orgasmer. Så jeg oppfordrer folk til å prøve og til å gi tilbakemeldinger her om hvordan det går. og ellers da? :kaffe:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå