Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, hva tror dere global oppvarming skyldes? Tror dere det er mest menneskene sine feil?

Og hva forårsaker global oppvarming? Vet at det er c02 i atmosfæren og blabla, men hvordan kommer det seg dit liksom?

Har en skoleoppg. om dette...

Videoannonse
Annonse
Gjest Eugene Onegin
Skrevet

jeg tror kvinner som bruker 100 liter hårspray har skylden

Gjest Gjest
Skrevet

Fossilt brennstoff tror jeg har mye av skylden.

Gjest Gjest
Skrevet
Ja, hva tror dere global oppvarming skyldes? Tror dere det er mest menneskene sine feil?

Og hva forårsaker global oppvarming? Vet at det er c02 i atmosfæren og blabla, men hvordan kommer det seg dit liksom?

Har en skoleoppg. om dette...

Når "seriøse" politikere og forskere, avfeier og bruker ord som umoralsk, mot dem som stiller spørsmål ved teoriene bak den så kallte globale oppvarmingen, er det noe galt!

Gro Harlem Brundtland har vært en av de mest arogante og fientlige til at noen stiller spørsmål.

Hennes bakgrunn erfaring og alder skulle ha lært henne at det ofte er ved å stille spørsmål en lærer, og at avfeieng av spørsmål er diktatorisk arogant og uinteligent.

Gjest Gjest
Skrevet

Nå er det så mye stoff om global oppverming i mediene at jeg synes du skal lese litt mer seriøse fora en dette for å få fakta. Ja, jeg tror den globale oppvarmingen er menneskeskapt. Vi mennesker slipper ut mer Co2 enn det atmosfæren klarer å absorbere.

Skrevet
Nå er det så mye stoff om global oppverming i mediene at jeg synes du skal lese litt mer seriøse fora en dette for å få fakta. Ja, jeg tror den globale oppvarmingen er menneskeskapt. Vi mennesker slipper ut mer Co2 enn det atmosfæren klarer å absorbere.

Helt enig. Let heller rundt på mer seriøse informasjonssider på nettet, jeg har en liste med lenker på miljøbloggen min. Hvis det er av interesse, så har jeg også oversatt og sammenfattet en av sammendragsrapportene fra FNs klimarapport.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...