Gå til innhold

Menn som later som om de er kvinne her inne?

Skifter du kjønn her inne?  

1. 1. Skifter du kjønn her inne?

• Ja, jeg kan opptre både som mann & kvinne
      3
    • Nei, jeg har bare ett identitet, jeg.
      83

Anbefalte innlegg

Skrevet

Av og til har jeg på følelsen at det er en mann som gjemmer seg bak en kvinnesignatur her inne, ofte sånne gjestesignaturer. Ofte er de provoserende eller utfordrende på en eller annen måte. Og fordi jeg har denne mistanken i bakhodet, og ikke forstår hvorfor de gjør det, så er jeg litt varsom på hva jeg egentlig svarer på.

Det er ikke det at jeg mener det er noe galt i det (jeg opptrer selv under mange identiteter her), men jeg innbiller meg at jeg svarer annerledes til kvinner enn menn. Og det er vel det de mennene som opptrer under kvineham spiller på.

Er det andre som ikke ville svart på innlegg hvis de var skrevet av en mannlig signatur, men at det samme innlegget skrevet med en kvinnesignatur er greiere? Eller er det bare innholdet som teller?

Videoannonse
Annonse
Gjest sexysadie
Skrevet

Vel....

Jeg har også fått høre at jeg er lite overbevisende som kvinne.

Jeg var ei kvinne siste gang jeg sjekket iallfall. :kul:

Dog ble jeg oppdratt som gutt. :hoho:

Gjest gotthard
Skrevet

og hva skulle så poenget med og late som om mann var noe annet egenlig være?

mulig jeg er godtroende og letlurt (ok da men ikke bestandig vel?)men jeg ser liksom ikke poenget i slikt.

regner faktisk med at jeg får de samme svarene om jeg er meg eller kaller meg et jentenavn og skriver om hvor slemme menn er...

Skrevet

Jeg må nesten le litt...

Selv har jeg fått PM'er, der avsenderen har mistenkt meg for å være en forkledd kvinne.... :hoho:

Skrevet
men jeg innbiller meg at jeg svarer annerledes til kvinner enn menn. Og det er vel det de mennene som opptrer under kvineham spiller på.  

Vel, hvis det er slik at en mann får et helt annet svar på sin problemstilling ved å bruke et kvinnenick fremfor et mannenick, så er det vel kanskje ikke så rart om noen skulle velge å "spille kvinne"?

Og hvor forskjellig ville svaret ha blitt til en mann fremfor en kvinne, ville du ha kommet med kritikk mot det mannelige nicket og vært mer støttende i svaret overfor kvinnenicket?

Jeg svarer på de trådene jeg føler for der og da etter hvilket humør jeg er i, og føler ikke at jeg svarer annerledes avhengig av "kjønn" på nicket (håper i hvert fall ikke det) med mindre det er en mann som utvilsomt kun skriver innlegg for å provosere og lage kvalm her på KG.

Gjest Duchess
Skrevet

Well, jeg er blitt tatt for å være mann opptil flere ganger jeg, ikke her (iallfall ikke som jeg vet om), men andre steder på nettet.

Jeg syns vel ikke noe om at man utgir seg for å være av et annet kjønn enn man er.

For meg er det innholdet som teller, hvilket kjønn det er på vedkommende som skriver innlegget er irrelevant for meg.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg har tenkt å velge en annen strategi; jeg har tenkt å innrømme at jeg er mann MEN derimot late som om jeg faktisk kan være en riktig sympatisk fyr til tider.

Spennende å se hvordan dét går!

:ler:

Gjest sexysadie
Skrevet

e du itj en sympatisk og trivelig type da?

Gjest Anonymous
Skrevet

*humrer i det imaginære skjegget over at han nesten har lurt en allerede!*

Skrevet
Jeg har tenkt å velge en annen strategi; jeg har tenkt å innrømme at jeg er mann MEN derimot late som om jeg faktisk kan være en riktig sympatisk fyr til tider.

Sorry Trøffelhelten

men den rollen har jeg spilt her inne lenge :ler:

Skrevet

Pøh Kristian.. du spiller bare en rolle du: Nemlig som lekekompisen til Lea! :D

Skrevet
Og hvor forskjellig ville svaret ha blitt til en mann fremfor en kvinne' date=' ville du ha kommet med kritikk mot det mannelige nicket og vært mer støttende i svaret overfor kvinnenicket?[/quote']

Ja, det er i de baner jeg tror at enkelte menn tenker. Og at de derfor finner det formålstjenlig å bruke kvinnenick her inne. Men det ser ikke ut til at noen er villig til å innrømme det.

Eller så skal man ikke se bort ifra at jeg kan ta feil også. 8)

Skrevet
Ja, det er i de baner jeg tror at enkelte menn tenker. Og at de derfor finner det formålstjenlig å bruke kvinnenick her inne. Men det ser ikke ut til at noen er villig til å innrømme det.

Eller så skal man ikke se bort ifra at jeg kan ta feil også. 8)

Hmm, kan ikke si jeg har lagt merke til det Anne Mona, men kan hende du har rett.

Uansett burde man jo ha fått det samme svaret uansett om man hadde mannlig eller kvinnlig nick ( i de fleste tilfeller i hvert fall).

Pøh Kristian.. du spiller bare en rolle du: Nemlig som lekekompisen til Lea! :D

Næsj, det er ikke en rolle jeg spiller assa Lea... der er jeg helt oppriktig meg selv.... stolt over å være Lea's lekekompis :Nikke:

Gjest Embla s
Skrevet

En jeg kjenner er aktiv på en fotball-supporter-side. Han brukte navnet mitt som nick en gang, og fikk en helt enorm respons fra de andre brukerne (som stort sett var menn) De skrev ting som "tenk at det måtte en kvinne til for å fortelle oss dette" :ler:

Så jeg har lekt med tanken på å "finne opp" et mannlig alter-ego! Han kunne være en skikkelig sussebass!! :ler: Så kommer det en mann hit som er "for godt til å være sann" så er han kanskje det også! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Sorry Trøffelhelten

men den rollen har jeg spilt her inne lenge :ler:

Fankern! :ler: :o

Skrevet
Så jeg har lekt med tanken på å "finne opp" et mannlig alter-ego! Han kunne være en skikkelig sussebass!! :ler: Så kommer det en mann hit som er "for godt til å være sann" så er han kanskje det også! :ler:

Takk skal du ha Embla, har ikke jentene vært skeptisk til guttas motiver her inne så langt, så blir de det i hvert fall nå :ler:

:D Bare sjekker!

Du besto med GLANS!!!

:wink:

*puh* godt å høre Lea :blunke:

Skrevet

Takk skal du ha Embla, har ikke jentene vært skeptisk til guttas motiver her inne så langt, så blir de det i hvert fall nå :ler:

Jepp.... du har rett der Kristian :wink:

Skrevet
Jepp.... du har rett der Kristian :wink:

Ehhh, kan det bli værre assa? :roll:

Skrevet

Værre Kristian?? Tja det avhenger vel av hvordan dere menn virker å være for gode til å være sann det vel :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...