Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann!

Er lei av høvelen, og vurderer å kjøpe meg epilator. Noen som har, og har formeninger om det er verdt kjøpet eller ei? Koster jo litt, så om den bare brukes en gang eller to, er det ikke verdt kjøpet, tenker jeg.

Hvilke merker/modeller anbefales?

Og ikke minst: gjør det så vondt som mange sier??! :overrasket:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det. Det gjør vondt de første gangene du bruker den, men så blir man på en måte vant til det.

Jeg anbefaler det. Til legger og lår. Har ikke klart å bruke den så langt inn på bikinilinjen eller under armer men..

Skrevet

Det er litt vondt. Jeg ble aldri fortrolig med den. Lyden eller noe tror jeg som jeg ikke takla helt. Men om man først klarer å bruke den tror jeg den er veldig bra. Kansje jeg skal prøve den igjen snart.

Skrevet

Jeg var litt brisen første gang jeg prøvde den. Da var det ikke så vondt, så det anbefales første gang... ;)

Skrevet
Jeg var litt brisen første gang jeg prøvde den. Da var det ikke så vondt, så det anbefales første gang... ;)

Hehe taktisk å ta seg en en sup før en begynner å epilere :ler:

Men tar det veldig lang tid? Hvor lang tid tar det å pløye over en legg, liksom?

Skrevet

Det tar en stund å epilere leggene hvis du har mye hår. Vet ikke helt hvor lang tid det tar, men det er ikke sånn at jeg freser over leggene i en fei før jeg skal ut. Synes ikke det er vondt på legger og lår, men jeg prøvde under armene da jeg nettopp hadde kjøpt vidunderet. Det kommer jeg aldri til å gjøre igjen... Antakelig var håren der akkurat passe lange, så den rev med seg alt på sin vei, og det var blodige prikker etter hver hårsekk :sprettoy:

Skrevet
Det tar en stund å epilere leggene hvis du har mye hår. Vet ikke helt hvor lang tid det tar, men det er ikke sånn at jeg freser over leggene i en fei før jeg skal ut. Synes ikke det er vondt på legger og lår, men jeg prøvde under armene da jeg nettopp hadde kjøpt vidunderet. Det kommer jeg aldri til å gjøre igjen... Antakelig var håren der akkurat passe lange, så den rev med seg alt på sin vei, og det var blodige prikker etter hver hårsekk :sprettoy:

Auuuu, det hørtes ikke godt ut..

Hvilket merke har du på epilatoren? er det å anbefale?

Skrevet

Jeg har også epilator som jeg har brukt mange ganger. Synes det var litt vondt å bruke den , den aller første gangen, men greit etterpå. Men jeg har nå gått tilbake til min ladyshaver igjen, da resiltatet blir det samme med den. Epilatoren har gitt meg mange røde "prikker" som jeg aldri har blitt kvitt. :tristbla: Dessuten så står det i reklamen for den at du blir kvitt håret i 4 uker, og dette stemmer IKKE. På meg så holder det like lenge som ved vanlig barbering. :sjenert: Dvs. ca en ukes tid.Da er vitsen borte for meg, som ønsket meg den i gave for å slippe å barbere leggene så ofte. Må legge til at håret mitt (overalt på kroppen) vokser raskt.... Men jeg har ikke brukt den på følsomme steder som bikinilinje og under armene. Den er for hardhendt til å brukes der! :forvirret:

Skrevet

lyden er verre enn smerten synes jeg.

jeg har en epillator, men jeg gidder ikke å bruke den..

har lyse, tynne og lite hår..så går raskt å bare bruke høvelen i dusjen..så da gjør jeg heller det

Skrevet

Har Braun epilator, og den funker helt greit.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...