Donpedro Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Jeg går ut fra at helsekontrollene etter 1 år på helsestasjonen er i arbeidstiden? Får man fri fra jobben til dette?
Helen Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Jeg fikk fri med lønn når mine unger hadde time på helsestasjonen.
Tusenfryd Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Jeg forsøker å få det på begynnelsen eller slutten av arbeidsdagen. Tar det som lege/tannlegebeøsk som man har rett til. Men nå er det bare 15 mndr kontroll som er obligatorisk da - ikke 18 mndr kontroll (vi er ikke lenger) så det er jo ikke veldig hyppig uansett.
Gjest prestekrage Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 (endret) Jeg får fri med lønn til helsestasjon, tannlege, sommerfest, påskefrokost etc etc. Til og med frisørtime/kjøretime til meg selv når det skulle være aktuelt.... Mulig jeg bare har en kjempesnill sjef (som "heldigvis" også er alenemor)- men med mindre vi skal ha et viktig møte får jeg fri til det jeg vil (innenfor rimlighetens grenser) uten å bli trukket i lønn.... Jobber i en mellomstor bedrift- med fast årslønn. Overtid (for ett gitt antall timer pr mnd) er innebygd i lønna mi- så mulig det "avskrives" som "flexitid". Endret 8. juni 2007 av prestekrage
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå