jordbær Skrevet 11. mars 2003 #1 Skrevet 11. mars 2003 Urk.. Spm til datanerder... Jeg HADDE en systempartisjon som het E: Denne mappet jeg om til C: med partition magic. PCen booter opp og jeg "logger på" og får feilmelding om at windows mangler eller har for liten sidevekslingsfil. (Og forklaring til åssn jeg skal fikse dette) Jeg trykker ok og venter på at PC skal logge meg på ferdig. DA låser PCen seg igjen... Det samme skjer hvis jeg gjør dette flere ganger. Altså.. skrive inn passord, feilmsg, låst PC. Skrive inn passord, feilmsg, låst PC. (Låst=upålogget) HVA gjør jeg? Jeg har forsøkt i sikkerhetsmodus også... Jeg har heller ikke noen disketter fra PQmagic hvis noen lurer på det... *fri for idéer* :cry:
jordbær Skrevet 11. mars 2003 Forfatter #2 Skrevet 11. mars 2003 nevermind.. Installerte windows over den gamle windowsen og hentet det jeg trengte.. :-?
Viva_ Skrevet 12. mars 2003 #3 Skrevet 12. mars 2003 Formater hele greia og legg inn Windows 2000. Bruk en disk som C: på 10-20GB og resten på D: , formater begge med NTFS med installasjons- cd'n.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå