Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Lanyah
Skrevet

Hva kjennetegner en operasangerinne? Er det noe spesielt jeg må gjøre ved en styling ved en operasangerinne?

Jeg tenker litt sånn kraftige mennesker, men det er vel ikke alltid tilfellet?...

Når jeg sier gammel, mener jeg en operasanger som er godt oppi årene...! ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ser for meg en dame med svært markerte øyebryn, grønn øyeskygge og perlekjede med stooooore perler. :ler: (slik ser i alle fall operasangerinnene ofte ut i Donald)

ooh... Rettet en stygg skrivefeil.

Endret av Pax
Skrevet

Jeg ser også for meg en litt kraftig kvinne, i fin kjole med stor utringning, sammenpressede svære pupper (som regel naturlige) masse hår, skarp lebestift og fint stort smykke.... :ler:

Skrevet

Men det er vel slett ikke sikkert hun stemmer med stereotypen heller? Slett ikke alle sangere er kraftige...

Gjest Gjest
Skrevet

Du kan jo prøve å google noen av de store operastjernene for å se om du får noen ideer.

F.eks. Joan Sutherland, Nellie Melba, Montserrat Caballe, Renata Tebaldi, Barbra Hendricks, Maria Callas.

Skrevet

Jeg ser for meg en enorm kvinne med store pupper. Langt hår og gjerne litt rød i kinnene...

Vet at de færreste er slik, men tenker slik likevel. :sjenert:

Skrevet
Jeg ser for meg en enorm kvinne med store pupper. Langt hår og gjerne litt rød i kinnene...

Vet at de færreste er slik, men tenker slik likevel. :sjenert:

Jeg og ser for meg det :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Nå blir jeg sittende og tenke på hun i Solo reklamen gitt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...