Gjest Lanyah Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Hva kjennetegner en operasangerinne? Er det noe spesielt jeg må gjøre ved en styling ved en operasangerinne? Jeg tenker litt sånn kraftige mennesker, men det er vel ikke alltid tilfellet?... Når jeg sier gammel, mener jeg en operasanger som er godt oppi årene...!
Gjest Pax Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 (endret) Jeg ser for meg en dame med svært markerte øyebryn, grønn øyeskygge og perlekjede med stooooore perler. (slik ser i alle fall operasangerinnene ofte ut i Donald) ooh... Rettet en stygg skrivefeil. Endret 8. juni 2007 av Pax
Starkitten Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Jeg ser også for meg en litt kraftig kvinne, i fin kjole med stor utringning, sammenpressede svære pupper (som regel naturlige) masse hår, skarp lebestift og fint stort smykke....
Champagnepiken Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Men det er vel slett ikke sikkert hun stemmer med stereotypen heller? Slett ikke alle sangere er kraftige...
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Du kan jo prøve å google noen av de store operastjernene for å se om du får noen ideer. F.eks. Joan Sutherland, Nellie Melba, Montserrat Caballe, Renata Tebaldi, Barbra Hendricks, Maria Callas.
Grønt blad Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Jeg ser for meg en enorm kvinne med store pupper. Langt hår og gjerne litt rød i kinnene... Vet at de færreste er slik, men tenker slik likevel.
Amalie_85 Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Jeg ser for meg en enorm kvinne med store pupper. Langt hår og gjerne litt rød i kinnene... Vet at de færreste er slik, men tenker slik likevel. Jeg og ser for meg det
Gjest Gjest Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 Nå blir jeg sittende og tenke på hun i Solo reklamen gitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå