Gå til innhold

Mensen og p-piller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får da på p-piller, og skulle da egentlig ha mensen nå mener jeg. Siste pillen var på mandag, men hvor blir det av mensen, jeg kjenner ikke antydninger til mensen en gang. :forvirret:

Får dere mensen nesten med en gang etter siste pille?

Så irriterende! :sur:

Skrevet

Jeg fikk alltid mensen på den 4. dagen av "sukkerpillene". Cet vanligste er vel at man får den mellom dag 2 og 4 av "pillefri uke" eller "sukkerpiller", men hvordan det pleier å være for deg, vet jeg jo ikke.

Skrevet

Nesten ikke helt sikker selv, er ikke så lenge siden jeg begynte på p-piller igjen. Men sist gang fikk jeg den på dag 3 tror jeg. Men jeg bruker alltid å kjenne at "nå kommer mensen" for jeg får litt vondt i magen, men nå. Ingen ting!

Og det er jo snart på tide å begynne på neste brett føler jeg, selv om det er noen dager igjen! Usj. Dumme mensen :slåss:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg tok og min siste pille på mandag, og jeg har heller ikke fått mensen enda......

Jeg HATER det. Blir helt paranoid for om jeg er gravid :(

Skrevet

Det er ikke jeg redd for, for det tror jeg ikke at jeg er. Da tror jeg ikke at jeg hadde turt å "bare" gå på p-piller, da hadde det nok blitt kondom i tillegg hele tiden. Men det kommer jo litt ann på livssituasjonen og kanskje. Jeg er jo i fast forhold med hus. Men ikke noe særlig økonomi, men det hadde ikke blitt noe krise krise skulle jeg være gravid!

Gjest Gjest
Skrevet

Tror jeg fikk den på 3 eller 4 dag når jeg gikk på det, men husker ikke helt. Var iverfall ikke helt med en gang.

Gjest Elfrida
Skrevet

Jeg får den ikke før den 6. pillefrie dagen jeg. Men sånn er det hver gang så det er helt greit.

Skrevet

Men da har du altså mensen når du begynner på nytt brett?

får prøve å huske neste mnd og da hvordan det blir!

Gjest Elfrida
Skrevet

Ja det har jeg, men det har ikke noe å si. Man må jo huske på dagene uansett. Og bruker man de riktig så er man beskyttet, selv om det tar noen dager før blødningen kommer.

Skrevet

Joda, den er grei :)

Tenkte bare på om p-pillene da gjorde så mensen ble litt kortere eller noe! Det bekymrer meg ikke noe, men det er bare irriterende syns jeg å ikke vite når mensen kommer! :sur:

Hadde vært greit å bare være ferdig med det lissom ;)

Gjest Elfrida
Skrevet
Tenkte bare på om p-pillene da gjorde så mensen ble litt kortere eller noe!

Neei, tror ikke det, det blir vel en 5-6 dager eller så?

Det bekymrer meg ikke noe, men det er bare irriterende syns jeg å ikke vite når mensen kommer! :sur:
Ja det var kjempeplagsomt i begynnelsen syns jeg, men nå er det liksom det samme hver gang så da er det greit. Jeg bruker Yasmin forresten.
Skrevet

Ok, da er det jo normal lengde på mensen like vel. Jeg bruker egentlig lolette eller hva den heter, men har nå en pakke med noe annet merke fordi de ikke hadde igjem min type p-piller og jeg måtta ha der og da. Men er bare 2 brett igjen så kan jeg kjøpe nye :)

Disse pillene er søte og jeg vil lolette fordi de ikke smaker noe, så jeg var litt sur da jeg oppdaga det, jeg blir litt små uvel når jeg tar dem, ekkele søte smaken :ler:

Skrevet

Jeg får mensen rundt 5. eller 6. dagen på suerpillene, men har vel bare mensen i et par, tre dager eller noe.

Skrevet

Jeg får mensen på 3. pillefrie dag, noen ganger 4. dagen. Da har jeg mensen til jeg starter på pillene igjen, så det er jo bare 3-4 dager med mensen.

Gjest bente85
Skrevet

Jeg får mensen ca. 4-5 dager etter den siste hormonpilla.

Skrevet

Jaja, mensen kom den :frustrert:

Arg. Nå er ikke det noe gøy heller :ler:

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har begynt med yasminelle p-piller og etter det får jeg ikke mensen mer i det hele tatt. Før da jeg gikk på andre p-piller fikk jeg den 4-5 dagen i den pillefrie uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...