Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Hei!

Er det noen som vet hvor man får kjøpt denne vesken og ca hvor mye den koster?

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ebay er nok beste alternativ nå, ja. Den solgte ut på null komma niks i England, og det er ikke planer om å lage flere i den opprinnelige fargekombinasjonen for det britiske markedet. Alternative versjoner (i grønt og blått, så vidt jeg husker) lanseres snart i USA og et annet sted (husker ikke hvor), men disse er ihvertfall foreløpig ikke tilgjengelig til salgs på AHs nettsider.

Skrevet
Ebay er nok beste alternativ nå, ja. Den solgte ut på null komma niks i England, og det er ikke planer om å lage flere i den opprinnelige fargekombinasjonen for det britiske markedet. Alternative versjoner (i grønt og blått, så vidt jeg husker) lanseres snart i USA og et annet sted (husker ikke hvor), men disse er ihvertfall foreløpig ikke tilgjengelig til salgs på AHs nettsider.

Hvis du registrerte deg for å motta nyhetsbrev fra AH innen utgangen av mai, blir man med i trekning om å få kunne kjøpe denne på nettet fra AH. De fant ut at ved å legge alle de nye ut for salg ville nettsiden knele.

Den 20 juni får jeg vite om jeg er en av de heldige som får kjøpe via nett eller ei.

Skrevet (endret)

Det bilde der var jo forferdelig, har sett akkurat samme bildet, og da så hun ikke sånn ut. har sikkert litt å si at hun har baggy genser på også. jeg ser ut som en forferdelig pipestilk hvis jeg har slike gensere på.

pluss at hun ser veldig trøtt og sliten ut på det bildet.

on topic,

Stilig veske:)

Endret av Luzi
Skrevet

Åh jeg drar til USA 20.juni (dagen den lanseres i USA) - kanskje jeg får snappet opp en :)

tviler på det men.. det blir sikkert utsolgt med en gang. Søt veske!

Gjest lillebøll
Skrevet

Hva er det som er så fantastisk med den veska? Var vel egentlig ganske grim?

Skrevet (endret)

[

Endret av Kosemose
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...