Gå til innhold

tolket feile signaler?

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

.... ER det noen som har tolket signaler på feil vis slik at det har resultatert i komiske eller flaue situasjoner? Nå snakker jeg selvfølgelig om signaler mellom to personer av motsatte kjønn..

Hehe.. for min del trodde jeg at en person var interessert i meg, men det viste seg at han bare var hyggelig!! :sprettoy::legrine: hehe... Har vært litt forsiktig med å tolke signaler i ettertid jaaaaa.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

.... ER det noen som har tolket signaler på feil vis slik at det har resultatert i komiske eller flaue situasjoner? Nå snakker jeg selvfølgelig om signaler mellom to personer av motsatte kjønn..

Hehe.. for min del trodde jeg at en person var interessert i meg, men det viste seg at han bare var hyggelig!! :sprettoy::legrine: hehe... Har vært litt forsiktig med å tolke signaler i ettertid jaaaaa.. :ler:

en god måte å sikre seg mot det er å også observere vedkommenes samspill med andre enn bare deg, og helst folk du er ganske sikker på han ikke er tiltrukket. Men det er mulig å gå på den bommerten ja.

uansett hva gjør mn med slik informasjon da. ingenting. hvis du ikke selv er interessert da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Jeg har en som var litt ille

Russetid, sitter og diskuterer med en fyr på skolen om noen russeknuter. Også var det en om å kysse en fremmed. Han sier "hei fremmede", jeg sier "nå tøyser du fælt vi har jo gått sammen på skole i tre år". At jeg klarte å få meg kjæreste med de innovervendte antennene jeg tydeligvis har er utrolig :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Jeg feiltolket et postkort en gang.

Var såvidt begynt å være sammen med en ganske sjenert type, men veldig hyggelig.

Han måtte til utlandet i jobbøyemed, og var borte noen ukers tid, og mine forventninger var nok noe ala hjertekort med kyss,klapp og klem på........

Jeg fikk dette: "Hei xxxx. Har det bare bra. Hilsen xxxxx"

Et ganske så tørt og intetsigendes kort, altså.

Dette tolket jeg som om han overhode ikke brydde seg, men fikk vite i ettertid at han hadde vært helt "på knærne".

Han ville sjølsagt ikke slå på stortromma med det samme- det skjønte jeg først i ettertid. Men jeg gjør ikke denne bommerten igjen, det er sikkert.

Og det ble ikke noe mer med oss,nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
- Jeg feiltolket et postkort en gang.

Var såvidt begynt å være sammen med en ganske sjenert type, men veldig hyggelig.

Han måtte til utlandet i jobbøyemed, og var borte noen ukers tid, og mine forventninger var nok noe ala hjertekort med kyss,klapp og klem på........

Jeg fikk dette: "Hei xxxx. Har det bare bra. Hilsen xxxxx"

Et ganske så tørt og intetsigendes kort, altså.

Dette tolket jeg som om han overhode ikke brydde seg, men fikk vite i ettertid at han hadde vært helt "på knærne".

Han ville sjølsagt ikke slå på stortromma med det samme- det skjønte jeg først i ettertid. Men jeg gjør ikke denne bommerten igjen, det er sikkert.

Og det ble ikke noe mer med oss,nei.

Ja typen min også var kjempelaber etter at jeg hadde truffet han!

Sendte bare vanlige meldinger om hvordan det gikk o g sånne ting.Trodde jo ikke at han var interessert i meg for fem flate øre!

For jeg er jo vant med menn som er oppmerksomme og tydeligvis viser at de er interessert om de liker meg på den måten.Menn som er på høgget.

Jeg traff jo til og med en annen imellomtiden mens han var på ferie, for jeg trodde jo at han ikke likte meg på den måten.

Men sannheten var jo en ganske annen!

Han var jo helt vill etter meg, men jeg tok jo ikke noen signaler når han var så sjenert og forsiktig.

Heldigvis så ble det jo oss etterhvert senere når jeg fikk vite at han ville ha meg ;)

Så til dere gutter som er så sjenerte så kan det være lurt å ikke holde såå mye tilbake om dere er interessert ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så til dere gutter som er så sjenerte så kan det være lurt å ikke holde såå mye tilbake om dere er interessert ;)

Nemlig!

- ikke hold dere for lenge "i hulen" deres, gutter..... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nemlig!

- ikke hold dere for lenge "i hulen" deres, gutter..... :jepp:

Kanskje det er en grunn til at vi holder tilbake litt. Noensinne slått dere at det kan være en innfallsvinkel?

I det sekundet man er "all over" dere for tidlig er dere borte før man vet ordet av det. Dere liker spenning, og det skal dere pokker meg få :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noensinne slått dere at det kan være en innfallsvinkel?

Hm...nei.....interessant. Fortell gjerne mer om det.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Kanskje det er en grunn til at vi holder tilbake litt. Noensinne slått dere at det kan være en innfallsvinkel?

I det sekundet man er "all over" dere for tidlig er dere borte før man vet ordet av det. Dere liker spenning, og det skal dere pokker meg få :)

Det finnes en mellomting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm...nei.....interessant. Fortell gjerne mer om det.

:)

Det finnes en mellomting ;)

Selvsagt finnes en mellomting, men jeg tror det kan være viktig å ha store kontraster i en samtale. Dette vil skape forvirring og sender miksede signaler. Gå bort til henne å beskylde henne for å forfølge deg, og lekent forklare hvor mye det irriterer deg, for så å gi henne varmt kroppsspråk. Dette skaper spenning: "Liker han meg? Eller? Hva skjer her? Han sa at jeg aldri i verden hadde sjangs på han før han sendte et flørtende blikk. Hva betyr dette? Jeg må finne ut hva dette er!"

Bedre enn å gå bort å late som om hun er en gudinne som kan få deg når som helst, hvor som helst. Ingen vil ha noen som alltid er tilgjengelige. Å ville ha noe, er å ikke få. Det er selvsagt forskjell på det, og å sitte stille i en krok å kikke som et rovdyr på alle damer som går forbi ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Jeg har en som var litt ille

Russetid, sitter og diskuterer med en fyr på skolen om noen russeknuter. Også var det en om å kysse en fremmed. Han sier "hei fremmede", jeg sier "nå tøyser du fælt vi har jo gått sammen på skole i tre år". At jeg klarte å få meg kjæreste med de innovervendte antennene jeg tydeligvis har er utrolig :-D

Forsto i grunnen ikke at det var noe spesielt eller morsomt i den historien. Forklare poenget? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Selvsagt finnes en mellomting, men jeg tror det kan være viktig å ha store kontraster i en samtale. Dette vil skape forvirring og sender miksede signaler. Gå bort til henne å beskylde henne for å forfølge deg, og lekent forklare hvor mye det irriterer deg, for så å gi henne varmt kroppsspråk. Dette skaper spenning: "Liker han meg? Eller? Hva skjer her? Han sa at jeg aldri i verden hadde sjangs på han før han sendte et flørtende blikk. Hva betyr dette? Jeg må finne ut hva dette er!"

Bedre enn å gå bort å late som om hun er en gudinne som kan få deg når som helst, hvor som helst. Ingen vil ha noen som alltid er tilgjengelige. Å ville ha noe, er å ikke få. Det er selvsagt forskjell på det, og å sitte stille i en krok å kikke som et rovdyr på alle damer som går forbi ;)

Slike menn som vakler er absolutt ikke noe som tenner meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Peachbud

Vi hadde gått tur sammen. Da han skulle gå, ga jeg ham en klem. Han stivnet til i hele kroppen, og lot hendene henge rett ned. Det tolket jeg som om han ikke var interessert.

Vi var begge sjenerte og veldig unge. Det viste seg at han hadde vært på knærne etter meg i ett år. Nå er vi forlovet og har vært sammen i snart syv år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest
Forsto i grunnen ikke at det var noe spesielt eller morsomt i den historien. Forklare poenget? :)

Du sliter med å få deg kjæreste du også ? :sjarmor:

Tja.. tar jeg mye feil når jeg gjetter at han der gutten sa det han sa, for å "gi seg selv lov til" å kysse henne ? Og kanskje bli kjæreste med henne ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin_

Haha, stemmer :) Det var vel ment som en litt annerledes sjekkereplikk og det var jo egentlig ganske søtt. Men jeg skjønte jo ikke hva han mente før 3-4 dager etterpå og da var det blitt pinlig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike menn som vakler er absolutt ikke noe som tenner meg!

Vel - hva du logisk resonnerer deg frem til betyr ingenting i denne sammenheng. That`s the beauty of it.

Legg merke til hva som skjer neste gang du blir sjarmert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Mysticgirl
Vel - hva du logisk resonnerer deg frem til betyr ingenting i denne sammenheng. That`s the beauty of it.

Legg merke til hva som skjer neste gang du blir sjarmert.

Jeg blir ikke sjarmert på den måten av menn som ikke tydelig viser interesse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir ikke sjarmert på den måten av menn som ikke tydelig viser interesse

Hva mener du med "tydelig viser interesse"? Dette kan jo være alt fra blikkontakt til at han eksplisitt sier at han vil ha deg.

Jeg regner med du ikke synes det er særlig sjarmerende med en mann som regelrett ber deg på sine knær om å være med han. Det er jo ganske vanlig å ha lyst på det man ikke kan få, eller ikke vet helt om man kan få.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mysticgirl
Hva mener du med "tydelig viser interesse"? Dette kan jo være alt fra blikkontakt til at han eksplisitt sier at han vil ha deg.

Jeg regner med du ikke synes det er særlig sjarmerende med en mann som regelrett ber deg på sine knær om å være med han. Det er jo ganske vanlig å ha lyst på det man ikke kan få, eller ikke vet helt om man kan få.

Det er forskjell på å vise tydelig interesse da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...