Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2007 #1 Del Skrevet 8. juni 2007 Er dette kjærlighetssorg? Jeg ble kjent med en gutt som 15 åring og han var da 17. vi pratet ofte over msn og telefon og så møttes vi når jeg var 16. etter første møte vårt forelsket jeg meg i han og det var min første forelskelse. Ting gikk litt galt, var ganske uerfaren på det området og tok ikke hint osv. jeg fortalte aldri om følelsene mine, men det virker som han likte meg. kontakten vår har minsket kjempe mye. sist gang jeg sendte melding var i november for å si det sånn. jeg har ikke sett han på 2 år siden nå er jeg snart 19. Jeg liker han fortsatt veldig godt og savner han hver dag. har ikke likt noen siden... jeg har tenkt å sende han melding på bursdagen hans og deretter prøve å ta opp kontakt igjen, men det spørs hvordan vibes jeg for av han. har heller ikke sett han på 2 år, men når jeg sender melding så svarer han alltid... man kan vel si at toget kjørte, siden han ga meg masse hint og jeg aldri tok dem så han ga vel opp, men jeg drømmer fortsatt om han... Altså vi har bare møtt hverandre 2 ganger. aldri hatt intim kontakt og har jo heller ikke vært sammen, men kan det fortsatt kalles for kjærlighetssorg? Siden vondt gjør det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cienna Skrevet 27. juni 2007 #2 Del Skrevet 27. juni 2007 Send en melding med gratulerer med dagen....se hva som skjer fra der....noen ganger er det slikt at en får følelser for en person, men siden det aldri gikk lenger er det også lett å bygge opp en illusjon om hvem han er, hvordan han er og hvordan dere kunne hatt det sammen. Er godt mulig at du faktisk ikke føler noe for ham når du treffer ham igjen....eller at det smeller og du blir mer forelsket. Send en melding; Happy Birthay! Klem fra deg. Så ser du om han gir noe respons....om ikke så er det nok bare å gå videre.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå