mumrik Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Pusser opp kjøkken og det er pyton. I tillegg til at vi "aldri" blir ferdige og stadig vekk støter på problemer pga manglende erfaring, er huset fullt av rot. Sola skinner og vi må svette inne. Ungene tråkker oppi alt rotet og vi får ikke vært de gode foreldre som vi gjerne ville. Det værste er at det går ut over forholdet mellom meg og mannen min, vi har begge minimal lunte og er fortvilet og lei oss. Dette skal vi aldri gjøre igjen! Æsj!
Hobgoblin Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Pusser opp kjøkken og det er pyton. I tillegg til at vi "aldri" blir ferdige og stadig vekk støter på problemer pga manglende erfaring, er huset fullt av rot. Sola skinner og vi må svette inne. Ungene tråkker oppi alt rotet og vi får ikke vært de gode foreldre som vi gjerne ville. Det værste er at det går ut over forholdet mellom meg og mannen min, vi har begge minimal lunte og er fortvilet og lei oss. Dette skal vi aldri gjøre igjen! Æsj! Unnskyld at jeg ler, men jeg kjente meg godt igjen. Særlig i følelsen av å "aldi" blir ferdig. Rotet, alle de uforutsette tingene, og følelsen av å ikke ha "fritid". Selv har vi pusset opp hele leiligheten, og begynner å bli ferdig. Den dagen vi blir ferdig , skal vi ha chanpagne på balkongen. Selv om det regner... Neste gang vi pusser opp noe, skal vi ha blitt griserike, slik at håndverkere kan gjøre alt....
Tusenfryd Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Å, gjett 'a! Det der er vi ferdig med og planlegger aldri noenting lenger uten at det er "folk" i budsjettet. Alle kan og vil og skal ikke gjøre alt - det må man bare innse. Livet blir ganske deilig når man innser det og lar seg selv slippe.
Karamell Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Oi! Vi elsker å pusse opp vi. Har pusset opp to hus, og nå begynner vi å bygge helt nytt :D Det viser vel hvor forskjellig vi er. For vi elsker å planlegge det, jobbe sammen og det å ha et mål å jobbe mot. Utrolig sammensveisende for oss... Men nå skal det sies at vi ikke har barn enda da
Deidre Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Oppussing er morsomt under planleggingen og når man ser det ferdige resultatet Da vi flyttet inn i vår nåværende bolig måtte alt pusses opp. Da badene og kjøkkenet ble tatt reiste vi bort. Vi har ti tommeltotter begge to, så vi har rett og slett ikke noe valg når det kommer til praktiske ting
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 "Den dagen vi blir ferdig , skal vi ha chanpagne på balkongen. Selv om det regner... " Ta heller champagnen en tirsdag dere er drittlei av oppussing, kranglete unger, håndtverkere som ikke kommer, osv. !
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 "Utrolig sammensveisende for oss... Men nå skal det sies at vi ikke har barn enda da " Det skjønte jeg før jeg leste det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå