Gjest Gjest_Buster_* Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Hender det at du finner klær eller tilbehør du liker SÅ godt at du kjøper samme tingen i forskjellige farger, eller blir det bare "teit"?
Gjenglemt sykkellås Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Det har skjedd, men jeg prøver å unngå det.
murray Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Ja. Finner jeg en genser jeg elsker kjøper jeg i flere farger.
Gjest Eir Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har gjort det noen ganger, og ser ikke hvorfor det skulle være teit heller.
Lula Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Å ja da Spesielt bukser kan jeg kjøpe fler av i ulike farger dersom de virkelig sitter pent. Tunikaer og skjorter feks kan jeg gjerne også kjøpe 2 like av men i ulike farger
Skravla Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Kommer veldig an på hvor spesielt det er, men vanlige bukser og gensere kjøper jeg gjerne i flere farger.
Ce'Nedra Skrevet 9. juni 2007 #8 Skrevet 9. juni 2007 Nja.. Da er det i så fall bare basisplagg som t-skjorter/tynne gensere/singleter jeg skal bruke under andre klær.
Grønt blad Skrevet 10. juni 2007 #9 Skrevet 10. juni 2007 (endret) Har gjort det noen ganger, ja. Men det har vært basisplagg, topper som er enkle uten noe "fiksfakseri" osv. Endret 10. juni 2007 av Grønt blad
Gjest Frk Åberg Skrevet 10. juni 2007 #10 Skrevet 10. juni 2007 Det har hendt et par ganger, men det har vært basisplagg. Bukser kunne jeg også kjøpt i forskjellige farger. Kjøper ikke en mer spesiell genser eller kjole i forskjellige farger.
Elbereth Skrevet 11. juni 2007 #11 Skrevet 11. juni 2007 Jada. Basisplagg kjøper jeg gjerne i flere farger, dersom det er noe jeg liker godt. Har tre denimskjørt i samme fasong, men i ulike farger. Blir helt forskjellige skjørt likevel, fordi jeg har ulike topper og annet til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå