-Alvildebrud- Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Cover Blend! Noen som har prøvd denne? Den er jo bare helt rå. Et tips til alle med fet hud som vanligvis ikke kan bruke dekkkremer osv da man ellers bare får mer urenheter. Denne foundationen gir matt hud og ingen tette porer - også ser du supernaturlig ut, samtidig som den virkelig dekker det som dekkes skal! Wow! :rødme:
Parfumfreek Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Jeg har tenkt å kjøpe den! Er superfornøyd med andre produkter i merket. Men har tenkt å bestille på nett, og er usikker på farge. Har du noe tips? Har medium farge med gul tone, blir ganske brun. Foundation kan dog ikke være av de mørkeste, mer medium
Parfumfreek Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Foresten, er det den på krukke du mener nå? Jeg tenkte på den i glassflaske
-Alvildebrud- Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2007 Foresten, er det den på krukke du mener nå? Jeg tenkte på den i glassflaske He he, jo nå fant jeg jo ut at det finnes en på glassflaske som sikkert er like bra. Den er vel mer "foundation" enn den jeg nevnte. Jeg er også usikker på farge! Men har funnet ut hvilke farger de fører her Foundation farger Om du ser i rullgardinen "shade", kan du se de forskjellige nyansene. Tipper at du kanskje skal ha Warm Beige eller Neutral Sand. De lyseste fargene er nevnt først... Bare skroll nedover. Jeg kommer til å velge den nyansen jeg vanligvis bruker på sommeren, når jeg bestiller nå. Pleier å ha "beige", så da går jeg for noe lignende nå også... Også krysser jeg fingrene for at Ebay holder det de lover igjen!!
Parfumfreek Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 He he, jo nå fant jeg jo ut at det finnes en på glassflaske som sikkert er like bra. Den er vel mer "foundation" enn den jeg nevnte. Jeg er også usikker på farge! Men har funnet ut hvilke farger de fører her Foundation farger Om du ser i rullgardinen "shade", kan du se de forskjellige nyansene. Tipper at du kanskje skal ha Warm Beige eller Neutral Sand. De lyseste fargene er nevnt først... Bare skroll nedover. Jeg kommer til å velge den nyansen jeg vanligvis bruker på sommeren, når jeg bestiller nå. Pleier å ha "beige", så da går jeg for noe lignende nå også... Også krysser jeg fingrene for at Ebay holder det de lover igjen!! Takk for svar - der fikk jeg iallefall en pekepinn på farger. Den på glassflaske er nok en lettere type, og ikke like dekkende. Kan hende warm beige er noe for meg, eller Honey Sand. Det er vanskelig - må jo ta hensyn til litt sommerbrun farge også. Jeg bruker forskjellig på sommer og vinter
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå