Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Hei alle sammen! For et flott forum! Synd jeg ikke oppdaga det før nå 8 dager før bryllupet Det jeg er ltt usikker på er hvor mange kirkeprogram vi må trykke. Vi har invitert 50 gjester og regner med at det blir noen naboer og kjente som dukker opp i tillegg. Hvor mange kirkeprogrammer bør vi trykke opp ekstra? Dumt hvis noen ikke får Håper på svar
kathrine79 Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Hei alle sammen! For et flott forum! Synd jeg ikke oppdaga det før nå 8 dager før bryllupet Det jeg er ltt usikker på er hvor mange kirkeprogram vi må trykke. Vi har invitert 50 gjester og regner med at det blir noen naboer og kjente som dukker opp i tillegg. Hvor mange kirkeprogrammer bør vi trykke opp ekstra? Dumt hvis noen ikke får Håper på svar Vi bestilte 20 ekstra, regner med at inviterte gjester kommer først til kirken, og de som kommer for å se til slutt. Hvis det blir få kan kirketjeneren de to og to dele om det blir for få.
Malama Skrevet 8. juni 2007 #3 Skrevet 8. juni 2007 Vi har ca 70 inviterte gjester (dvs, vi har over 115 inviterte, men 70 som kommer) og kommer vel til å lage i alle fall 100 kirkeprogram tror jeg (lager dem selv og kopierer enten hos pappa eller min kusine på jobb, hun jobber på et trykkeri, så et koster oss ikke allverden). En del av de som ikke kommer i bryllupet har likevel sagt at de kommer i kirka, pluss at vi vet noen ikke-inviterte kommer. Hos oss anser jeg det ikke som sikkert at "inviterte gjester" kommer først, enkelte av mine slektninger som absolutter av de inviterte gjestene er typsik sett såpass sent ute at vi skal være glad om jeg slipper å vente utenfor på at de går inn... Og enkelte av de som kommer for å se er av typen som nok kan komme tidelig, men det avhenger vel avgjestemassen din.
♥Mirella♥ Skrevet 8. juni 2007 #4 Skrevet 8. juni 2007 Jeg kommer til å trykke opp minst dobbelt så mange som det er gjester til bryllupet. Heller at 50 stykker går i søpla etterpå enn at 50 stykker ikke får program. Koster vel ikke så mye ekstra å printe ut en ekstra bunke? Jeg kommer også til å oppfordre alle jeg kjenner til å komme i kirka, vil gjerne ha den stapp full
Malama Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Jeg kommer til å trykke opp minst dobbelt så mange som det er gjester til bryllupet. Heller at 50 stykker går i søpla etterpå enn at 50 stykker ikke får program. Koster vel ikke så mye ekstra å printe ut en ekstra bunke? Jeg kommer også til å oppfordre alle jeg kjenner til å komme i kirka, vil gjerne ha den stapp full Tenker litt sånn jeg også ja. Hadde vi bodd der vi skal gifte oss, hadd jeg trykket opp enda glere, for da hadde vi kjent flere, kolleger og venner som ville kommet og sånn, men ettersom vi bor i en helt annen by, for langt unna, så er det ikke så mange vi kjenner som vil komme, som ikke allerede er invitert. Men heller for mange enn for få ja. (ogås skal jeg i alle fall ha ett selv, i bryllupsalbumet mitt...)
kathrine79 Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Jeg kommer til å trykke opp minst dobbelt så mange som det er gjester til bryllupet. Heller at 50 stykker går i søpla etterpå enn at 50 stykker ikke får program. Koster vel ikke så mye ekstra å printe ut en ekstra bunke? Jeg kommer også til å oppfordre alle jeg kjenner til å komme i kirka, vil gjerne ha den stapp full Det kommer an på programmene, våre koster 15,- pr stk + trykk og frakt... Der er ikke sannsynelig at det kommer så mange enstra hos oss.
♥Mirella♥ Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Det kommer an på programmene, våre koster 15,- pr stk + trykk og frakt... Der er ikke sannsynelig at det kommer så mange enstra hos oss. Joda, jeg tror vi skal lage og printe de ut selv, så da blir det ikke dyrt. Og ja, jeg gifter meg "hjemme", så da kommer nok mange venner, kunder, naboer og bekjente, det hadde det ikke gjort om vi hadde giftet oss et annet sted.
Malama Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 gifter meg "hjemme" jeg også... bor bare ikke der. (ehh... har altså bodd i Bergen i snart 9 år, men...det er nok "hjemme" jeg gifter meg likevel, i Ålesund...)
Gjest Gjest Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Tusen takk for mange svar Kan jo prøve med 20-30 ekstra så bå vel det holde iallefall? Lager dem selv og skriver ut på "superskriveren" vår Koster vel 2 kroner arket og litt for fargeblekk så det er jo ingen utgift i det kalaset her
Ray Skrevet 8. juni 2007 #10 Skrevet 8. juni 2007 Dette hører kanskje ikke til her, men jeg lurer bare på hva dere skriver i kirkeprogrammet og er det noe man MÅ ha???
♥Mirella♥ Skrevet 8. juni 2007 #11 Skrevet 8. juni 2007 Dette hører kanskje ikke til her, men jeg lurer bare på hva dere skriver i kirkeprogrammet og er det noe man MÅ ha??? I kirkeprogrammet står tekst på salmene (så man slipper å bla opp i salmeboka) og resten av programmet for vielsen. Slett ikke noe man må ha, men er ganske vanlig har jeg inntrykk av.
Ray Skrevet 8. juni 2007 #12 Skrevet 8. juni 2007 Ok. Takk for raskt svar Vi har ikke bestemt oss for salmer enda....
Kykkelikokos Skrevet 9. juni 2007 #13 Skrevet 9. juni 2007 Jeg gikk tom for papir, så det blir ikke så mange ekstra hos oss. Folk får heller dele hvis det kommer mange som ikke er inviterte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå