Tusenfryd Skrevet 8. juni 2007 #1 Skrevet 8. juni 2007 Sånn for en trivelig venninnemiddag...? Noen som har et godt tips?
Tabris Skrevet 8. juni 2007 #2 Skrevet 8. juni 2007 Phileas Fogg er min favoritt i Stavanger. Kjempekoselig sted. Sentralt, fin innredning og flott mat. Det er kombinert spisested og bar, uten at det har noe "rølpe-preg" av den grunn. De har en egen restaurant-avdeling for bedre servering om kveldene. Ellers har de servering hele dagen, og godt utvalg av drikke.
Gjest SuperMoo Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Sting har litt mer kunstnerisk preg og de bruker mye hvitløk. Men maten er veldig god og smaker hjemmelaget. NB Sørensen er jeg og fan av. Veldig god mat og koselig lokale. La Piazza hvis du er glad i italiensk mat. Akropolis har veldig god gresk mat. De har meze på søndager, spis så mye du vil for 149 kr eller noe sånt. Masse godt å velge mellom, nesten for mye! Soleado eller Emilios for tapas. Det var noen av mine favoritter.
Lula Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 Disse vil jeg anbefale i Stavanger: -Graigs Kjøkken -NB Sørensen -Bevaremegvel -Tango -Soleado -Timbuktu -Hall Toll -Sting -Bølgen og Moi Phileas Fogg synes jeg er litt sånn i Peppes kategorien, bare at de har annen mat en pizza.
Tabris Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Phileas Fogg synes jeg er litt sånn i Peppes kategorien, bare at de har annen mat en pizza. Det er ikke min erfaring. Spiste en laks der en gang som var ganske mange hakk over Peppe's. (Nå liker ikke jeg Peppe's en gang, så... ).
Lula Skrevet 10. juni 2007 #8 Skrevet 10. juni 2007 Det er ikke min erfaring. Spiste en laks der en gang som var ganske mange hakk over Peppe's. (Nå liker ikke jeg Peppe's en gang, så... ). Det var vel mer konseptet jeg tenkte på. Typisk kjedekonsept (med plastikk-tiger på veggen). Maten er vel OK, men det finnes en rekke virkelig gode spisesteder i Stavanger, som jeg synes det ville være synd å gå glipp av til fordel for Phileas.
Tabris Skrevet 10. juni 2007 #9 Skrevet 10. juni 2007 Det var vel mer konseptet jeg tenkte på. Typisk kjedekonsept (med plastikk-tiger på veggen). Maten er vel OK, men det finnes en rekke virkelig gode spisesteder i Stavanger, som jeg synes det ville være synd å gå glipp av til fordel for Phileas. Da har vi totalt ulike oppfatninger om Phileas og de andre spisestedene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå