Kjetil E Skrevet 7. juni 2007 #1 Del Skrevet 7. juni 2007 V Krigets Vindar Krig og Erindring Nord og Sør I Ville Vesten Der elvene møtes Romskipet Marco Polo Dynastiet Maktkamp på Falcon Crest Twin Peaks Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skilpadde Skrevet 7. juni 2007 #2 Del Skrevet 7. juni 2007 Hotel cæsar, Passions, Higher Grounds(Hayden Christensen...:rødme: ) Sister Sister og et jeg ikke husker navnet på. Det handlet om tre romvesener som levde på jorden og så ut som oss. Mer husker jeg ikke egentlig. Noen som vet hva det heter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 7. juni 2007 #3 Del Skrevet 7. juni 2007 (endret) - Helene og gutta (Følger med nå også da ) - Love Boat - Dynastiet - Midt i smørøyet (med Asylet, Mysteriet med det levende lik osv) - A-team - Par i hjerter - Baywatch - Skippy - Åpen Post - Matlock - Sister Sister, Steve, Step by step, Under samme tak (og alt annet på TVNorges komiedietid på ettermiddagen Ja, det var vel de jeg kom på sånn i farta. Mye amerikansk søppel her, gitt. Endret 7. juni 2007 av Gjenglemt sykkellås Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lolitamus Skrevet 7. juni 2007 #4 Del Skrevet 7. juni 2007 Fresh prince i bel air Glamour Bonanza Lassie Full House Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hobgoblin Skrevet 8. juni 2007 #5 Del Skrevet 8. juni 2007 Det handlet om tre romvesener som levde på jorden og så ut som oss. Mer husker jeg ikke egentlig. Noen som vet hva det heter? Roswell? De som sitter igjen er Twin Peaks, Seinfeld og X-files. Og husker at jeg fulgte med på familien Ashton (men var kanskje barn, ikke ungdom?), og tidvis på Beverly Hills. Vi hadde altså ikke kabeltv, så mitt utvalg var begrenset til Nrk og Tv2... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murray Skrevet 8. juni 2007 #6 Del Skrevet 8. juni 2007 Dette var før det ble vanlig med bredbånd, så disse seriene så jeg faktisk på TV Jeg fulgte blant annet med på: * Third rock from the sun * Fresh prince in bel air * Beverly hills * Love boat (grøss?) * Full House * Helene og gutta (dobbelgrøss) * Angela (beste serien på den tiden) * Seinfeld * X Files * Baywatch * Steg for steg * Vestkantvind elns? Norsk drama * De syv søstre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Frk Åberg_* Skrevet 8. juni 2007 #7 Del Skrevet 8. juni 2007 *Angela *Heartbreak high Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 8. juni 2007 #8 Del Skrevet 8. juni 2007 Skal vi se hva jeg husker.... Kommer på en del av å lese deres lister... Hverdagsliv Glamour (grøss...) Silke (missing it) Friends Baywatch Steg for steg Love boat Step by step Og helt sikkert mange andre ja...i en periode i tenårene var jeg nok tv-slave, før jeg endte opp som helt ikke-tv-titter før jeg så har normalisert meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lurvina Skrevet 10. juni 2007 #9 Del Skrevet 10. juni 2007 Har dere glemt Pacific blue????? Det var den beste sommer-serien som eksisterte for noen år siden Ellers gikk det i Buffy, x-files, star trek, Macgyver, Hele og gutta ( ), Frasier, Friends, Bonanza, og de forskjellige seriene på tvnorges "happy hour". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest DyneTryne Skrevet 11. juni 2007 #10 Del Skrevet 11. juni 2007 Savner pacific blues første sesonger... der hvor han tullemannen som solgte ting på gata var med, han var kompis med sykkelpurkene. Synes også martin og living single og [politisk korrekt modus]andre negerserier[/politisk korrekt modus] var helt topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hobgoblin Skrevet 11. juni 2007 #11 Del Skrevet 11. juni 2007 Har dere glemt Pacific blue????? Det var den beste sommer-serien som eksisterte for noen år siden Ellers gikk det i Buffy, x-files, star trek, Macgyver, Hele og gutta ( ), Frasier, Friends, Bonanza, og de forskjellige seriene på tvnorges "happy hour". Jo, Pacific Blue var en fantastisk sommerserie! MacGyver hadde jeg også glemt - men tror faktisk jeg har sett nesten alle episodene... Buffy har jeg også sett mye på, men egentlig bare etter at jeg flyttet hjemmefra. Hm - er det da en "ungdomstidserie"? Kanskje...? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kathrine_* Skrevet 11. juni 2007 #12 Del Skrevet 11. juni 2007 Fame 21 Jump street Beverly Hills Dynastiet Falcon Crest Dallas V Silke Østkantfolk A-team Par i hjerter Halvsju/Blikkboks/Midt i smørøyet Mot alla vindar Nord og sør Twin Peaks Fun factory ( På Sky-channel? Husker DJ-Cat show ) Knots landing ( het serien det, tro :klø: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 11. juni 2007 #13 Del Skrevet 11. juni 2007 Jaaa... DJ Kat Show Det var artig, det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillie Skrevet 11. juni 2007 #14 Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Skal vi se...*tenke tenke* Dynastiet Falcon crest Helene og gutta Angela Baywatch 21 Jump street Nord og sør Pacific blue Rederiet Silke Endret 11. juni 2007 av Lillie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 12. juni 2007 #15 Del Skrevet 12. juni 2007 Beverly Hills 90210 Full House Step by Step Baywatch Fresh Prince in Bel Air Chicago Hope Lois & Clark - The New Adventures of Superman The Pretender Asylet Love Boat Sister Sister Blossom Rederiet Skjærgårdsdoktoren Mot i brøstet Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 12. juni 2007 #16 Del Skrevet 12. juni 2007 Ahh... pasific blue hadde jeg glemt ja, det var topp sommerserie. Dog, de første sesongene ja, før de byttet ut alle hovedrolleinnehaverene... Også har jeg nok sett det meste av mcgyver også ja. Men, hvor langt skal jeg trekke dette "ungdomstida" da tro? Utfra mange av sereien dere nevner, har enten dere hatt deres ungdomstid senere enn min (antar nok det for mange ja) eller så regner dere ungdomstidne lenger. Skal jeg regne begynnelsen av 20-årene som "ungdomstid" (det er jo tross alt noen år siden, men ting jeg så for 5 år siden trodde jeg ikke gikk innunder denne tråden) for da har jeg sett mange flere av de som er nevnt her ja (tv slave i deler av studenttiden, bl.a) Og forsåvidt, fresh prince bl.a ser jeg da like gjerne den dag i dag... (tvnorge sender jo mange av de samme seriene nå som de gjorde for 5-6 år siden...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_marion_* Skrevet 12. juni 2007 #17 Del Skrevet 12. juni 2007 V Krigets Vindar Krig og Erindring Nord og Sør I Ville Vesten Der elvene møtes Romskipet Marco Polo Dynastiet Maktkamp på Falcon Crest Twin Peaks Det var ikke mange kanalene den tiden jeg var tenåring (20-25 år siden) Vi hadde kun NRK på min hjemplass Men jeg husker veldig godt Krutrøyk fordi jeg egentlig ikke fikk lov å se den. Andre serier som jeg likte var; Cash & Company (noen som husker den?) I ville vesten (jeg digga onkel Zeb Macahan, ikke Luke) Centennial Dynastiet Falcon Crest Mot alle vindar (John English, åhhhh.... ) Derrick (han savner jeg fremdeles) Finsk fjernsynsteater (morsom den ) Røtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trampe Skrevet 12. juni 2007 #18 Del Skrevet 12. juni 2007 Lois & Clark (ingen over, ingen ved siden!!!) Dallas Murder One NYPD blue X-files Savannah (var helt hekta...skjønner ikke hvorfor) Sunset Beach Hartbreak High MacGyver Jeg kjøpte nettopp sesong 1 av Dallas og mimrer litt nå og da. Morsomt! Og mannen synes det var forferdelig umodent av meg å ønske meg Lois & Clark til 24-årsdagen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kittykat Skrevet 12. juni 2007 #19 Del Skrevet 12. juni 2007 (endret) * Baywatch - savner den gitt * Helene og gutta * Sister, sister * Full house * Fresh Prince in Bel Air * Rederiet - delvis * Lois & Clark - The new adventures of superman * Beverly Hills 90210 * Buffy * X-files * Sinbad * Babylon 5 * Chicago Hope * Seinfield * Frasier * Cheers * Angela * MacGyver * Dallas * Dynastiet * Silke * Tropical heat ( eller noe i den duren ) * Models inc ( tror det var en serie som het det en gang i tiden ) Endret 12. juni 2007 av Kittykat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. juni 2007 #20 Del Skrevet 13. juni 2007 Skal jeg regne begynnelsen av 20-årene som "ungdomstid" (det er jo tross alt noen år siden, men ting jeg så for 5 år siden trodde jeg ikke gikk innunder denne tråden) for da har jeg sett mange flere av de som er nevnt her ja (tv slave i deler av studenttiden, bl.a) Og forsåvidt, fresh prince bl.a ser jeg da like gjerne den dag i dag... (tvnorge sender jo mange av de samme seriene nå som de gjorde for 5-6 år siden...) Jeg er 27 og flyttet ut som 19-åring. Regner tiden fram til jeg flyttet ut som "ungdomstid" i denne sammenheng: -mot i brøstet -ally mcbeal -x-files -chicago hope -macgyver -lois and clark -step by step -friends -pacific blue -syv søstre -hotel cæsar -detektimen, derrick -seinfeld -cosby show Men så faktisk ikke så altfor mye TV, var aldri hjemme på ettermiddagen og så typiske ungdomsserier som feks beverly hills eller baywatch. Men husker at torsdag var tv kveld med x-files (det var samtaleemne på skolen på fredager) og tirsdager (først ally mcbeal/chicago hope og så friends). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå