Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Hopper i taket av glede over denne tråden!

Mine bidrag til gullkornsamlingen:

Jeg og kjæresten min er akkurat ferdige etter en runde med hopp og sprett. Han går inn på kjøkkenet i rommet ved siden av og romsterer rundt, mens jeg legger merke til en flekk på lakenet han har laget og utbryter begeistret:

"NN, du laga ein flekk på lakenet som likna på ein hval...Ein spermhval", hvorpå jeg hører han miste en kasserolle i gulvet og øyeblikkelig faller sammen i tvikrøket latterkrampe. :Hehe:

...den lignet faktisk på en hval

Tidligere pulekompis hadde for vane å brøle "SATAN" i det det gikk for han, mens jeg som regel nøyer meg med "åh Guuud". Ble en snodig kombo.

Ble en gang fortalt av min eks morgenen etter en temmelig fuktig bytur at jeg hadde kalt han navnet til en venninne av meg under akten. Dette husket jeg altså ikke, men han påsto så. :icon_lol:

Disse var herlige! :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hun sitter og rir på meg, og det begynner å nærme seg for meg.

Jeg: Vil du jeg skal sprute inni deg?

Hun: Ja, gjør det! :)

Jeg: Ok, nå kommer ladningen!

Hun: Sikt godt da, elskling!

:klemmer:

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eksen min, etter at jeg hadde stålet møydommen hans:

"Dæven du e sveitt!"

litt etterpå:

"Jau, dettan va ju næsten som rytmisk sportsgymnastikk"

...jeg tror vi begge holdt på å le kjeven ut av ledd :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ååh, du bare melke meg! :filer:

Dårlig unnskyldning for ikke å holde ut lenger!

Arkivert, senere kastet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Var hos en elsker, det ble mye vin og jeg overnattet der. På morgenen var vi nok preget av alkoholinntaket begge to, men hadde deilig sex. Under akten kom det fra meg: "skjønner ikke hvordan jeg kan være så våt når jeg er så tørr i munnen". Han lo så mye at vi måtte ta en pause:-D

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest test123

Jeg hadde nettopp fått en stor skuffelse da jeg reiste langt for å besøke en fyr jeg hadde møtt en gang, og jeg fant fort ut at jeg ikke hadde noen følelser for han. Begynte å mislike han mer og mer utover dagen, og så var det tid for sex...

Jeg digger deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er ganske lenge siden, men en fyr sa en gang til meg:

Du ligner egentlig skikkelig på søsteren min!

meg: :overrasket:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ms_kwang

Jeg ga Sambo en BJ, så slutter jeg og ser han dypt inn i øynene og han spør hva det var for noe, og jeg begynner å synge "Kua mi jeg takker deg, for deilig melk du gir til meg" Han bare "Hva faen!?" før han fikk latterkrampe og jeg fortsatte x)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er rimelig flaut, så jeg vil egentlig holde meg anonym, men skit samma; jeg kjenner ingen her inne uansett, dessuten er dette mange år siden nå;

Jeg jobbet en gang med ei som fikk en sønn lenge lenge før termin, altså veldig prematur. Noen måneder etter han var født skulle vi ha sommerfest, og mamman til gutten dukket opp selv om hun var i permisjon.. Under middagen fikk vi se bilder av det lille nurket, og alles hjerter smeltet fullstendig, deriblandt mitt (mer enn jeg trodde, etter hendelsen senere på kvelden å bedømme).

Som på de fleste sommerfester ble det en del alkohol, og etter mange glass vin, en forstuet hånd, og mange timer ut i natten ble jeg hentet av min daværende samboer.. At han lot seg tenne av mitt noe usjarmerende, langt over brisne vesen er for meg en gåte, men han gjorde nå det da.

Etter vi hadde kommet oss i seng, fått av oss klærne og var godt i gang skal jeg ha begynt å gråte ustanselig, mens jeg tutet "prematur" "liten og skjør" og "nydeligste jeg har sett"

Han stakkars, som ikke hadde fått med seg at jeg snakket om noe helt annet enn penisen hans trampet fornærmet ut av rommet og rett i dusjen... :kjefte:

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

- Er høna klar for hanefar?

:skratte: :skratte:

Ble mildt sagt en lystig stemning i senga, men vi fullførte på et vis, men det var nok adskillig mer latter enn lidenskap den økten ja.....

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette var ikke under akten,men i det han skulle komme imellom bena mine og penetrere meg..Han tar tak i hoften min,ser på meg med ett smålig vilt blikk og sier; Kom til pappa!

Det ble ingen penetrering for å si det slik.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest notetur nomen

"Kan jeg kysse venusberget ditt?"....

Hvor faen er det, liksom?!

Eh, det er musa di- over klitoris og før magen din begynner...

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eh, det er musa di- over klitoris og før magen din begynner...

Akkurat ja... Litt av et uttrykk å bruke :)

Da var det kanskje min reaksjon som var mest uforglemmelig da, hvis det er et vanlig ord å bruke, og hvis det er sååå åpenbart hvor det er ;)

Endret av -Alva-
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker å titte innom denne tråden på søndager :) Alltid kommet noe snacks etter helgen

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest test123

Ikke fra hyrdesstunden, men kommentaren til en etter han hadde fått seg den peneste jenta i bygda

"som å pule en død gris"

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tar denne som anonym jeg.

Ikke en kommentar fra involverte parter, men dog:

Mannen, jeg og guttungen på 3 er på ferie.

Midt på dagen tar vi en hvil på hotellet, guttungen i naborommet sover i senga si og vi voksne passer på å kose oss litt.

Vi ligger i skje og mannen tar meg bakfra mens jeg koser meg med en vibrator på klitten.

Plutselig står guttungen forran oss, og i forfjamselsen glemmer jeg å skru av vibratoren som durer jevnt og trutt.

"Hva er den lyden, mamma?"

"Et fly", sier jeg.

"Hvor er flyet?"

"Langt oppi lufta", svarer jeg.

"Neeei, det er i rompa di!!"

:skratte:

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest test123

Midt på dagen tar vi en hvil på hotellet, guttungen i naborommet sover i senga si og vi voksne passer på å kose oss litt.

Vi ligger i skje og mannen tar meg bakfra mens jeg koser meg med en vibrator på klitten.

Plutselig står guttungen forran oss, og i forfjamselsen glemmer jeg å skru av vibratoren som durer jevnt og trutt.

"Et fly", sier jeg.

"Hvor er flyet?"

Hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Et fly", sier jeg.

"Hvor er flyet?"

Hahahaha, nå lo jeg meg nesten ihjel!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...