Gjest Eurodice Skrevet 1. april 2012 #1661 Del Skrevet 1. april 2012 Hadde deita ei dame noen ganger, og etter den første "hyrdestunda" kom hun med følgende; Hadde dette vært bedre, måtte jeg hatt flatbrød til! Falt helt av lasset (og nesten ut av senga) av latter. Det er en eldgammel vits, men hun tok ikke med begynnelsen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 1. april 2012 #1662 Del Skrevet 1. april 2012 Har pløyd meg gjennom hele tråden, og jeg digger det! Håper jeg kommer på noen bra historier - utover en jeg har fått mye tyn fra vennene mine for, da ... "Gå og hent cherrytomatene" er ikke en setning du vil høre i senga whaatt?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #1663 Del Skrevet 1. april 2012 whaatt?! Yep, du leste riktig. Du kan jo regne deg fram til hva han gjorde med dem (for jeg var jo litt for nysgjerrig til at jeg sa nei ...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #1664 Del Skrevet 1. april 2012 Yep, du leste riktig. Du kan jo regne deg fram til hva han gjorde med dem (for jeg var jo litt for nysgjerrig til at jeg sa nei ...) Stappa han de i dåsa? Var det godt da? Ble de skvist? Hva var vitsen egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #1665 Del Skrevet 1. april 2012 Stappa han de i dåsa? Var det godt da? Ble de skvist? Hva var vitsen egentlig? Bortsett fra at det var kaldt merket man igrunn ikke stort til dem ... Så hva poenget var aner jeg fortsatt ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eleutheria Skrevet 24. april 2012 #1666 Del Skrevet 24. april 2012 *dytt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
_Aries Skrevet 26. april 2012 #1667 Del Skrevet 26. april 2012 (endret) For en genial tråd Da kjæresten studerte bodde han i et kollektiv sammen med 4 andre karer. Han ene var ganske merkelig, hadde ved flere anledninger kommet inn på rommet til de andre i kollektivet, til tross for at ingen av de snakket med hverandre om andre ting enn vasking og fordeling av oppgaver. Jeg kan være litt.. høylytt, og han var derfor litt "redd" for at han plutselig skulle komme busende inn. Hvorpå han stønnende sier "Jeg glemte og låse dørAAAAAA!" I begynnelsen var det hele et avstandsforhold, og vi brukte derfor tiden vi hadde sammen godt. Vi holdt stort sett senga hele helgen. Klokken hadde blitt rundt 7 på lørdagskveld, og vi hadde ikke vært ute av senga for annet enn en tur på toalettet. Godt inne i økt ant x bryter han ut med; "Herregud, jeg er såå sulten. eeen kjappis, SÅ får jeg mat!!" Endret 26. april 2012 av _Essx 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imella Skrevet 7. mai 2012 #1668 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Alt sagt av min nåværende kjæreste og det meste før vi ble sammen. "Du har så fint rumpehull" "Jeg synes synd på de som ikke får ligge med deg" "Åh jaa, kjør kuken din inn i munnen min" Jeg: "Sikla du litt?" Han: "Ja, det er liksom ikke alt jeg gidder å tenke på mens jeg holder på heller da" Endret 30. oktober 2012 av Imella 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Delusion Skrevet 7. mai 2012 #1669 Del Skrevet 7. mai 2012 Jeg: "Sikla du litt?" Han: "Ja, det er liksom ikke alt jeg gidder å tenke på mens jeg holder på heller da" La nå gutten konsentrere seg! 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bedreviterinne Skrevet 8. mai 2012 #1670 Del Skrevet 8. mai 2012 Kanskje ikke så origignal men..... Etter MYE overtalelse fikk jeg kjæresten min til å prøve seg på litt dirty-talk Han: "Ååååhhhh, jeg elsker å kjenne pikken din i fitta mi" !!!! Skulle jo helst ikke le av han siden han var på litt utrygg grunn....men da klarte jeg ihvertfall ikke holde meg! Såååå konsntrert og veldig klar på at han ELSKET det!! Heldigvis lo vi godt begge to :gjeiper: Forresten så ELSKER jeg denne tråden!!!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
akrich88 Skrevet 8. mai 2012 #1671 Del Skrevet 8. mai 2012 Ler så jeg griner! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2012 #1672 Del Skrevet 9. mai 2012 Tok jomfrudommen til en gutt, og rett etterpå la han seg fornøyd ned i senga vedsiden av meg før han sa med "reklame-stemme" : "SMIL - du har gjort en god deal" 41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 13. mai 2012 #1673 Del Skrevet 13. mai 2012 Kjæresten min har det med å ta litt av med dirty-talk, noe han så aldeles IKKE er flink til! Ender aldri bra. Småting som "jeg har så lyst på deg" og "du er så deilig" er jo ganske turn-on, men dette derimot: "Åh... Jeg har så lyst å kjenne deg inni meg" "Lyst å kjenne fitta mi i kuken din?" og når han plutselig begynner å stønne på en sånn "sexy" måte mens han fingrer meg. Jaha, er det så deilig å fingre meg, liksom... Når han hører hva han gjør selv begynner begge å le. Jeg lo første gangen han sa "lyst å kjenne fitta mi i kuken din?", uten at han hørte hva han selv sa. Men jeg lot være å si hva jeg lo av, og lot han fortsette. Det var jo knallgod sex, tross alt. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pressplay Skrevet 14. mai 2012 #1674 Del Skrevet 14. mai 2012 Kjæresten min har det med å ta litt av med dirty-talk, noe han så aldeles IKKE er flink til! Ender aldri bra. Småting som "jeg har så lyst på deg" og "du er så deilig" er jo ganske turn-on, men dette derimot: "Åh... Jeg har så lyst å kjenne deg inni meg" Når ble dette gale? Prippen much? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaprifolen Skrevet 14. mai 2012 #1675 Del Skrevet 14. mai 2012 Når ble dette gale? Prippen much? Regner med det skulle vært "kjenne meg inni deg"... 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #1676 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg hadde flørtet med en deilig fyr i noen uker. Etterhvert så ble det sengekos Var hyggelig det...men etterpå når han hadde kommet, får han et rart uttrykk i ansiktet. Det så ut som om han vondt eller no sånnt. "Er det noe galt?", spør jeg. Også begynte han å gråte. Jeg skjønnte ingen ting, og begynte å bli nærvøs. "Hva er det?" sier jeg. "Det er den beste sexen jeg noen gang har hatt, snufs snufs" kommer det fra han. Hehe, jeg ble litt letta, men lettere forvirra. Det var en ny opplevelse for meg. Vi bodde sammen i et års tid. Vi var begge 29 år, og han hadde hatt endel partnere før. Jeg følte at det var en ganskje gjennomsnittlig runde i bingen n Han gråt i et par andre situasjoner også i løpet av det året... Nå har han blitt pappa og samboer Håper han har det bra 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #1677 Del Skrevet 14. mai 2012 Jeg glemmer aldri min kommentaren jeg fikk etter mitt første ONS. Akten i seg selv var helt jævlig. Han snakket om seg selv i tredjeperson og kysset seg selv på armene (??), mens han holdt på. Dagen derpå våkna jeg med tidenes fylleangst. Jeg lå med ryggen til og bestemte meg for å snike meg ut, da han plutselig utbrøt: "Er du sulten?" Jeg svarte, at ja, jeg var egentlig ganske sulten. "Flott, for jeg har morgenbrød". 39 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2012 #1678 Del Skrevet 14. mai 2012 Han: "Du er så utrolig fin der du ligger i mørket". Tror det kom litt feil ut, og vi måtte le av det etterpå 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AaaaK Skrevet 19. mai 2012 #1679 Del Skrevet 19. mai 2012 "Kjenn hvor kåt du gjør meg a, kjenn hvor kåt jeg er, kjenn da! Kjenn da! KJENN DAAA!!!" Ja, jeg kan kjenne det ja. Den er i munnen min liksom... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 19. mai 2012 #1680 Del Skrevet 19. mai 2012 "Kjenn hvor kåt du gjør meg a, kjenn hvor kåt jeg er, kjenn da! Kjenn da! KJENN DAAA!!!" Ja, jeg kan kjenne det ja. Den er i munnen min liksom... Det er da man skulle tatt den ut av munnen og sagt: "Dat var da faen til mas!", eller noe. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå