AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #1641 Del Skrevet 25. mars 2012 Dette er en kommentar fra meg da. Vi hadde vært på fylla dagen før, og jeg var ganske dårlig. Typen hadde spist pølser noen timer før, og ikke giddi å satt dem ut på kjøkkenet. Vi lå i senga, godt i gang, og akkurat i det han tar av seg bokser'n sier jeg: ÆSJ, DET LUKTER PØLSE! Han stoppa opp og kikka forskrekka på meg. Jeg brøyt jo ut i latter, for jeg mente jo selvfølgelig lukta fra pølsene som lå på nattbordet. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LongKissGodnight Skrevet 25. mars 2012 #1642 Del Skrevet 25. mars 2012 vel inne sier han, med skikkelig robotstemme; connection complete! hahaha denne trimmet magemusklene mine godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #1643 Del Skrevet 25. mars 2012 "Kom igjen'a, jeg er en nøden mann!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koe Skrevet 25. mars 2012 #1644 Del Skrevet 25. mars 2012 hehe det va han nok men drit god i senga! De passelig perverse er ofte mer frigjorte og oppfinnsomme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. mars 2012 #1645 Del Skrevet 25. mars 2012 Denne er faktisk fra meg: Hadde sex med en fyr, som jeg nå håper blir kjæresten min bank i bordet, og det var første gang den kvelden. Jeg hadde ikke hatt sex på så utrolig lenge, og når han først gled inn i meg så ropte jeg ut "herregud, sex er jo dritgodt, det hadde jeg helt glemt!!". Joda, pinlig. Men så kom det etterhvert "gud, herregud, åja gud.. DU ER GUD, DUUUU ER GUD!". Han fikk i allefall egoet trimmet den kvelden 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #1646 Del Skrevet 26. mars 2012 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. mars 2012 #1647 Del Skrevet 26. mars 2012 Jeg har vært ut for noe lignende. Ble med ei dame hjem fra byen. Jeg tenkte jeg skulle lure meg unna kondom for det like jeg ikke noe særlig(ja,jeg vet det var veldig dumt av meg). Hun sier "bruker du ikke kondom ,så må du regne med å bli alene-far"! Gjett om det var en som fikk på seg dongen i en fart Det verste av alt er at jeg tror hun kunne gjort det i og med at hun har et barn som bor til faren og som hun har i helgene... Jeg har møtt en som det. Jeg valgte å gå for "du vet da for faen ikke hvor jeg har vært". 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jitrois Skrevet 31. mars 2012 #1648 Del Skrevet 31. mars 2012 Jeg hadde besøk av den italienske kjæresten min i jula, hvor han gjentatte ganger under øktene kommenterte hvor godt og varmt det var inni meg. Da vi en kveld hadde gjort oss ferdig, og vi fortsatt lå og summet oss, kom han med et ganske idiotisk spørsmål: "*****, how many degrees do you think there's inside of you? 26,5? I mean, it's really hot." Det skal sies at dette er en nåværende Oxford-student, med fullt av prestisje bak seg. Og jeg trodde alle visste at et friskt menneske har en kroppstemperatur på 26,5-27,5 grader. Jaja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 31. mars 2012 #1649 Del Skrevet 31. mars 2012 Jeg hadde besøk av den italienske kjæresten min i jula, hvor han gjentatte ganger under øktene kommenterte hvor godt og varmt det var inni meg. Da vi en kveld hadde gjort oss ferdig, og vi fortsatt lå og summet oss, kom han med et ganske idiotisk spørsmål: "*****, how many degrees do you think there's inside of you? 26,5? I mean, it's really hot." Det skal sies at dette er en nåværende Oxford-student, med fullt av prestisje bak seg. Og jeg trodde alle visste at et friskt menneske har en kroppstemperatur på 26,5-27,5 grader. Jaja. Legg på 1 grad du, så stemmer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maus Skrevet 31. mars 2012 #1650 Del Skrevet 31. mars 2012 Legg på 1 grad du, så stemmer det. Evt 10? 28 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 31. mars 2012 #1651 Del Skrevet 31. mars 2012 Evt 10? Jeg er visst trøtt og i ørska . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jitrois Skrevet 31. mars 2012 #1652 Del Skrevet 31. mars 2012 Oisann, jeg er visst litt trøtt, jeg også. Mente selvfølgelig 37,5. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AloeVera Skrevet 31. mars 2012 #1653 Del Skrevet 31. mars 2012 (endret) Dette var ikke akkurat en kommentar jeg kom det da, men sikkert desverre uforglemmelig. Vi hadde altså sex og så plutselig begynte jeg å tenke på noe morsomt og begynte rett og slett å storglise for å prøve å ikke le. Sikkert jævli creepy for han å plutselig se at jeg ligger der å storgliser fra øre til øre. Dette fant jeg også komisk og begynte da å le. Jeg lo å lo å lo. Også lo jeg over at jeg lå der å lo. Og stakkars han trodde sikkert det var han jeg lo av så jeg måtte altså prøve å forklare dette. Heldigvis virket det som at han forsto da, treffer han enda Kom på en til. Meg igjen. Han sa jeg hadde deilige pupper og så ville jeg også gi han et kompliment..så smalt det fra meg "Å du har så deilige mannepupper"... Mannepupper?!?! Jeg mente selvfølgelig brystmuskler.. Endret 31. mars 2012 av AloeVera 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. mars 2012 #1654 Del Skrevet 31. mars 2012 "Jeg har en proteinshake til på lager hvis du er sulten.." 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Levitate Skrevet 31. mars 2012 #1655 Del Skrevet 31. mars 2012 "Jeg har en proteinshake til på lager hvis du er sulten.." Haha, denne har jeg også fått slengt i trynet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karolius Kroktan Skrevet 1. april 2012 #1656 Del Skrevet 1. april 2012 Haha, denne har jeg også fått slengt i trynet. Var det kommentaren eller shaken du fikk slengt i trynet 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Karolius Kroktan Skrevet 1. april 2012 #1657 Del Skrevet 1. april 2012 Hadde deita ei dame noen ganger, og etter den første "hyrdestunda" kom hun med følgende; Hadde dette vært bedre, måtte jeg hatt flatbrød til! Falt helt av lasset (og nesten ut av senga) av latter. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #1658 Del Skrevet 1. april 2012 "Aaah, fittesausen din er så digg!!" SAUS?!? En venninne av meg tok feil av neglelakkfjerner og glidemiddel en gang. Kjæresten hennes brukte en del tid i dusjen etterpå og så rimelig redusert ut dagen etter. 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
påtuppa Skrevet 1. april 2012 #1659 Del Skrevet 1. april 2012 "Aaah, fittesausen din er så digg!!" SAUS?!? En venninne av meg tok feil av neglelakkfjerner og glidemiddel en gang. Kjæresten hennes brukte en del tid i dusjen etterpå og så rimelig redusert ut dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. april 2012 #1660 Del Skrevet 1. april 2012 Har pløyd meg gjennom hele tråden, og jeg digger det! Håper jeg kommer på noen bra historier - utover en jeg har fått mye tyn fra vennene mine for, da ... "Gå og hent cherrytomatene" er ikke en setning du vil høre i senga Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå