otilie Skrevet 18. mars 2012 #1621 Del Skrevet 18. mars 2012 vi hadde ikke sex, men.... fest hos meg, og jeg var ganske full og kjente at jeg ville gå og legge meg. Hadde på meg ganske trang bukse som jeg sleit sånn med å få av siden jeg var så full, så jeg ropte på kjæresten og ba han hjelpe meg med å ta den av. Mens han driver å drar av meg buksa sier jeg: "Du får ikke pult hvis det er det du tror!" Haha Han hadde ikke lyst heller, så full som jeg var 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #1622 Del Skrevet 18. mars 2012 I natt kom vi jaggu med hvert vårt gullkorn. Jeg og samboeren ramlet småfulle hjem fra byen, og opp i senga. Jeg klatrer rimelig fort opp på toppen for å ri ham. Etter ett minutt, utbryter jeg "å vent, jeg må bare sjekke noe i en app!" ...mens jeg strekker meg etter mobilen. (det bør nevnes at jeg er veldig glad i og opptatt av mobilen min og stadig har en app jeg skal sjekke eller noe som skal googles) Han blir først noe forsjamsa, så skjønte han hva jeg skulle. Jeg har en av disse fertilitetsprogrammene som viser når du er fruktbar, og jeg fant ut at det jo var kjekt å vite om vi burde bruke kondom eller ikke. Latterkrampe ble det uansett, og kommentarer senere i akten som "vent, jeg må oppdatere Facebookstatusen min om dette" og lignende. Og så litt senere: jeg får gjerne en tre-fire orgasmer når jeg først er i gang. Han kom først, og skulle fingre meg etterpå. Jeg kom jo så det sang, både en og to og tre og fire ganger. Da kikker han litt strengt på meg og sier "jeg tror vi slutter der jeg, ellers går det inflasjon i disse orgasmene dine". 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #1623 Del Skrevet 18. mars 2012 (...) Han blir først noe forsjamsa Forfjamsa, skulle det selvfølgelig stå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsMax Skrevet 18. mars 2012 #1624 Del Skrevet 18. mars 2012 Et ONS jeg hadde snakka mye engelsk pga han jobba emd masse utlendinger,så selv om han var helt norsk så følte han det avr mer naturlig å prate engelsk. Dette var rgeit helt til vi kom igang i senga... "oh babyyy,you are so HOT,baby..god damn you're hot,oh oh,baby! Det ble bare så feil,føltes som jeg var i en pronofilm Jeg liker strengt tatt ikke prating under akten i det hele tatt så når folk tar av helt så blir jeg helt satt ut. En annen sa: "ååh,fitta de er så deilig at det skulle vært ulovlig,jeg må arrestere deg!" Med største innlevelse noensinne, og dønn seriøs.. En annen ville at JEG skulle si noe dirty til han,og jeg visste ikke hva jeg skulle si så ble noe ala "din...skitne..skitne..mann.." En annen spurte etter nr til søstra mi rett etter vi var ferdige.. En annen ting,som ikke ble sagt dog,men gjort.. Jeg skulel være sexy og strippe for fyren..(vi var litt fulle begge to),så jeg står over han i senga,skal ta av meg toppen,setter den fast over hodet,mister balansen og ramler på hodet først ut senga. Vi lo oss skakke begge to x) 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2012 #1625 Del Skrevet 18. mars 2012 Haha er en jeg roter litt med, å han skulle komme en kveld til meg, og jeg hadde noen dager før tatt piercing i ene puppen.. Så var det klart for sexytime .. Og jeg står foran sengen og prøver å kle av meg sexy, så kommer jeg til det å ta av meg bhåen, han ligger i senga å ser på, jeg knepper opp bak på bhåen å skal til å ta den av: AAAAAAU FAEN DEN SITTER FAST I NIPPERN MIN ... Haha, jeg ville bare dø 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calypso Skrevet 18. mars 2012 #1626 Del Skrevet 18. mars 2012 ...han skulle rett og slett bare vise seg frem, og snakka om hvor flink han var, og hvor godt det måtte være for meg. Da hadde jeg svart: "nja... greit nok". 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mMariia Skrevet 18. mars 2012 #1627 Del Skrevet 18. mars 2012 "Kan jeg tømme meg i munnen din???? Nå?????+" "Eksen min gjorde det annerledes........" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eyecandy Skrevet 21. mars 2012 #1628 Del Skrevet 21. mars 2012 Herlig tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazyparrotwoman Skrevet 21. mars 2012 #1629 Del Skrevet 21. mars 2012 "åhr du er så deilig, akuratt som mor mi" 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazyparrotwoman Skrevet 21. mars 2012 #1630 Del Skrevet 21. mars 2012 "din...skitne..skitne..mann.." HAH denne stjeler jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 21. mars 2012 #1631 Del Skrevet 21. mars 2012 "åhr du er så deilig, akuratt som mor mi" 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2012 #1632 Del Skrevet 21. mars 2012 en fyr sa: JEG ER KONGEN I SENGA! JEG ER KONGEN I SENGA! JEG ER KONGEN I SENGA! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazyparrotwoman Skrevet 21. mars 2012 #1633 Del Skrevet 21. mars 2012 yepp satt skrævs oppå han å ridde han, han holdt godt fast i hoftene mine og nøt som bare det så sa han det, jeg fikk mildt sakt hakaslep! mora hans er liten lav og svær 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 21. mars 2012 #1634 Del Skrevet 21. mars 2012 yepp satt skrævs oppå han å ridde han, han holdt godt fast i hoftene mine og nøt som bare det så sa han det, jeg fikk mildt sakt hakaslep! mora hans er liten lav og svær Da gikk vel futten ut av deg. Haha, jeg må jo le . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazyparrotwoman Skrevet 21. mars 2012 #1635 Del Skrevet 21. mars 2012 no more sexytime for u my friend! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Birgitta Skrevet 23. mars 2012 #1636 Del Skrevet 23. mars 2012 Jeg ler meg fillete av denne tråden! Får se om jeg kommer på noe selv etter hvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2012 #1637 Del Skrevet 23. mars 2012 "åhr du er så deilig, akuratt som mor mi" han som sa dette er pervers!!!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuppdupp Skrevet 23. mars 2012 #1638 Del Skrevet 23. mars 2012 "Kan jeg tømme meg i munnen din???? Nå?????+" "Eksen min gjorde det annerledes........" den hørte jeg i tenårene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Crazyparrotwoman Skrevet 23. mars 2012 #1639 Del Skrevet 23. mars 2012 han som sa dette er pervers!!!!! hehe det va han nok men drit god i senga! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mari*Nade Skrevet 23. mars 2012 #1640 Del Skrevet 23. mars 2012 :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå