Gjest Levitate Skrevet 13. februar 2012 #1581 Del Skrevet 13. februar 2012 Kjæresten min hadde noe artig for seg i helgen.. Han: Kan vi ikke prøve analsex? Jeg: Nei. Han: *Stryker kuken lags rumpa på meg* Kan jeg gjøre dette? Jeg: Jada. Han: *Stryker den langs sprekken* Dette også? Jeg: Jada. Han: *Styrer den inn mot feil hull* Dette da? Jeg: ... Joda, men der går grensen. Han: Kan jeg ikke få lov til å stikke den litt inn? Bare litt? Han gav seg faen ikke heller. Så jeg måtte nesten bare gi meg. Au var det. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kala Skrevet 13. februar 2012 #1582 Del Skrevet 13. februar 2012 *Mine innlegg* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
woah Skrevet 14. februar 2012 #1583 Del Skrevet 14. februar 2012 "Så god du er da! Ååååå så god!!" I det tonefallet man bruker når man snakker til en liten hund. Er nok ikke det mest "uforglemmelige" som har blitt sagt, men det var det første jeg kom på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest smilejenta Skrevet 14. februar 2012 #1584 Del Skrevet 14. februar 2012 Han hadde veldig lyst til å prøve det analt, og når jeg da sa nei, spurte han om han kunne få se. Ok, sier jeg.. "Ja, det var et lite hull ja" - Neeei, tuller du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I-AM-Nicole Skrevet 15. februar 2012 #1585 Del Skrevet 15. februar 2012 "Hooohh... Åh det var digg" Ja.. Veit ikke hva jeg skal si =P Sliten var ian iaf x) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Earthbird Skrevet 15. februar 2012 #1586 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg og eksen var godt i gang, og jeg begynner å stønne "åh guuud, åh guuud jaaa". Så plutselig stopper han opp, ser strengt på meg og sier: "NEI JEG ER IKKE GUD. Jeg er Lars!" 33 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fridr Skrevet 15. februar 2012 #1587 Del Skrevet 15. februar 2012 Han assosierte deg med eksen pga han fikk vondt. You don't say? :gjeiper: Hun skrev jo at hun tok det som et komplement 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havbris Skrevet 15. februar 2012 #1588 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg og eksen var godt i gang, og jeg begynner å stønne "åh guuud, åh guuud jaaa". Så plutselig stopper han opp, ser strengt på meg og sier: "NEI JEG ER IKKE GUD. Jeg er Lars!" Kostelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #1589 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Jeg har ikke hørt så veldig mye rart, men var en som var så utrolig høy på seg selv under akten, han skulle rett og slett bare vise seg frem, og snakka om hvor flink han var, og hvor godt det måtte være for meg. Har dere sett den sex-sketsjen med han MGP-Didrik? Han minte litt om måten han oppførte seg med å kysse seg selv på muskelen og sånt, bare litt overdrevent selvfølgelig Endret 16. februar 2012 av Iah 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #1590 Del Skrevet 15. februar 2012 Vi hadde hatt tidenes forspill, og skulle til å begynne "hovedakten" da kjæresten min utbrøt: "Å HERREGUD JEG TROR JEG FANT DEN!" (Han mente selvsagt bluetooth-handsfreedingsen han pleier å ha i øret som hadde vært borte i flere uker, som han plutselig fant mellom madrassen og veggen.) Vi trodde vi skulle drepe oss av latter etterpå begge to! 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
desperate Skrevet 15. februar 2012 #1591 Del Skrevet 15. februar 2012 Vi hadde tidligere prøvd å unngå og søle på lakenet etter at han hadde kommet i meg, uten hell. Men så, en kveld holdt jeg igjen med begge hender mens mannen løp for å finne noe å tørke med. Han kom tilbake med en dorull, og rakte den til meg. Ettersom jeg holdt for med begge hender spurte jeg om han mente jeg skulle putte inn hele dorullen - som et hint til at han skulle ta av litt papir og gi dét til meg i steden. Det gjorde han, og da jeg hadde ting litt mer under kontroll strakte jeg meg etter dorullen for å ordne resten selv. Og da jeg godt fornøyd fant ut at det ikke hadde blitt noe søl noen plass sa jeg, veldig stolt, "jeg fikk det til!!" Dere skulle sett ansiktet på han da han forskrekket spurte om jeg fikk plass til hele dorullen... 40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #1592 Del Skrevet 15. februar 2012 Jeg bor på et kristent internat, og i helgen fikk jeg melding fra et ukjent nummer jeg ikke hadde lagret. (Når jeg søkte det opp kom det at de hadde skjult seg for sånne søkesider) På meldingene stod dette: De jeg fikk melding av: "Håper ikke at vi bråkte for mye?" Meg: "Hei! Jeg har ikke hørt noe bråk? Hvem sitt nummer er dette?" Jeg trodde selvsagt med en gang at det var noen på internatet som hadde bråkt litt med musikk eller noe om natten som bare ville unnskylde, men det var tydligvis et lykkelig par som hadde sendt melding til feil nummer, og som ville beklage ovenfor nabon at de hadde hatt høylydt sex. De jeg fikk melding av: "Thomas. Hun kom big time i natt." Meg (som ble litt i tvil om det egentlig var noen på skolen min): "Høres bra ut! Creds til deg.." (Dette var den siste meldingen jeg sendte til dem.) De jeg fikk melding av: "Eeh.. Hvem er du?" "Men ja, var godt." "Den meldingen skulle til en stakkars nabo, som ble holdt våken.." 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. februar 2012 #1593 Del Skrevet 15. februar 2012 Denne karen visste ikke helt hva han drev med "nedi der", så jeg tok hånda hans, og viste hvor han skulle "ta". Hvorpå han utbryter : "AHA! Der var den lille luringen ja!" 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoneWolf Skrevet 15. februar 2012 #1594 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Nvm... Endret 15. februar 2012 av LoneWolf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
La Papesse Skrevet 15. februar 2012 #1595 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Edit, feiltrykk.. Endret 15. februar 2012 av La Papesse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 16. februar 2012 #1596 Del Skrevet 16. februar 2012 Tråden er ryddet for avsporinger. Iah, mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cherioo21 Skrevet 19. februar 2012 #1597 Del Skrevet 19. februar 2012 det er ikke akkurat noe som skjedde under hyrdestunden, men likevel. Barnefar og jeg hadde nettopp vært i forhold og begge hadde tatt slutt. En dag ringte BF meg for å høre om han kunne komme ut å prate. Joda, det kunne han jo. Vi satt i hversin sofa, og plutselig begynner han: "Vi er jo blitt alene begge to nå, og vi har jo kjent hverandre en god stund nå jeg og du. Du trenger ikke si ja, men jeg vil spørre." Han sa mye mer enn dette, men dessverre glemt litt av det. Han satt seg ved siden av meg, " Vi er jo frie nå begge to, og har jo to barn sammen. Bare vent litt." Han reiste seg, gikk å henta noe i jakka. Satt seg nærme meg igjen, jeg begynte å få litt panikk, for med alt han sa så virka det nesten som om han skulle be om å bli sammen igjen og satse alt. Han tar meg på låret smiler, og åpner handa. Der ligger en kondom. og han sier. "Jeg vet ikke om du får deg noe lett, men vi har begge behov og jeg får meg ikke noe så lett." Stakkars fyr, jeg lo og sa at det dessverre aldri kom til å skje at jeg ville ha sex med han igjen. Det gikk en måned eller to så var han sammen med eksen sin igjen. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Koe Skrevet 19. februar 2012 #1598 Del Skrevet 19. februar 2012 Denne karen visste ikke helt hva han drev med "nedi der", så jeg tok hånda hans, og viste hvor han skulle "ta". Hvorpå han utbryter : "AHA! Der var den lille luringen ja!" Leses med stemmen til Hans Olav Lahlum... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kmsv91 Skrevet 20. februar 2012 #1599 Del Skrevet 20. februar 2012 En fyr som brølte under akten "Du synes jeg er deilig? Du synes jeg er deilig ikke sant? ÅH du synes jeg er deilig..." Jeg fikk latterkrampe, han ble dødsfornærmet og vi avsluttet det hele. En som også ropte i det han kom: "MOTHERFUCKER!!!" Men den aller verste var etter jeg mistet jomfrudommen min og han presterte å si: "Kan jeg få lov til å studere vaginaen din? Synes de er så interessante." 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hulderjenta Skrevet 20. februar 2012 #1600 Del Skrevet 20. februar 2012 Hahahahhaha! Har lest meg gjennom tråden i løpet av et par dager nå, og har ikke fnist og/eller hylskrattet så mye og godt på lenge. :D Jeg har dessverre ikke noen minneverdige sitater å dele. Har vel vært heldig (på det punktet i alle fall) med de jeg har hoppet i halmen med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå