AnonymBruker Skrevet 24. januar 2012 #1561 Del Skrevet 24. januar 2012 En random svenske jeg hadde sex med presterte og begynne å beatboxe mens han tok meg bakfra. Veldig rytmisk, og med stor innlevelse. Vi fortsatte å ha sex, men jeg var ganske satt ut noen sekunder, før han gikk tilbake til vanlig sex. Glemmer aldri det. Skal sies at han også spilte "I just had sex" hver gang vi var ferdig med sex. Musikalsk fyr. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Levitate Skrevet 24. januar 2012 #1562 Del Skrevet 24. januar 2012 Skal sies at han også spilte "I just had sex" hver gang vi var ferdig med sex. Musikalsk fyr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 27. januar 2012 #1563 Del Skrevet 27. januar 2012 Gjensynsglede som kom litt feil ut.. "Kan vi ikke pule da? Nå har jeg gått en hel uke uten å runke, bare fordi jeg har tenkt sånn på deg!" Ja takk skal du ha.. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. januar 2012 #1564 Del Skrevet 27. januar 2012 Hadde en onenightstand som var litt for høylytt i forhold til tykkelsen på veggen intil naboens soverom. Han : ÅÅÅmhh åååh åååh mm Jeg: hihi hysj. Han : ÅÅÅÅÅh ååååh!!! Jeg : hysj. Han: ÅÅÅÅÅHHH ÅÅÅÅH!!!!!! Jeg: naboen hører oss.. Han: ÅÅÅÅÅH MEN DET ER JO SÅÅÅ GOOOOODT!!!!!!! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Varglun Skrevet 27. januar 2012 #1565 Del Skrevet 27. januar 2012 Jeg kommer kun på en kommentar jeg selv har gitt: "Er du ferdig snart, får gnagsår" (ja, den var stygg, men den bare glapp ut) Det skal sies at det gikk slik stapp stapp stapp stapp stapp i misjonæren, lenge!, og svaret jeg fikk var at han ville jeg skulle komme. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarina Skrevet 27. januar 2012 #1566 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) *borte* Endret 9. mars 2013 av kaarina 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #1567 Del Skrevet 3. februar 2012 Dytt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. februar 2012 #1568 Del Skrevet 3. februar 2012 Var med en gutt fra kristiansand, så midt under akten tar han meg på puppen og sier "Åh, D hær va en go' håndfull". Og utenfor døra står mamma og ler!! Jeg finner det litt sykt at mora di står utenfor døra og hører på deg npr du har sex 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ms_kwang Skrevet 3. februar 2012 #1569 Del Skrevet 3. februar 2012 Ok jeg hadde ikke sex med denne personen men tenkte jeg skulle hive den på her. En ganske våt natt ute på byen, ble med en hyggelig gutt med hjem, vi pratet, hadde det kjempe koselig, fikk ett par ekstra øl, plutselig begynner han å klå, også begynner han å kysse..Men jeg hadde noen andre planer, når han var på do en snartur så gikk jeg jeg hjem >.< Skjedde noe ala det samme med en annen gutt..Jeg la meg på golvet, tok ett pledd også sovnet jeg, følte jeg noen handbevegelser på meg, så klapset jeg handa vekk. Våkna på morgenen, han sov, jeg snek meg ut >.< Noen som har vært luremus, eller bare ikke i humør? xD Eller jeg var i GODT humør jeg, jeg var bare ikke kåt, jeg ville ha en samtale partner iløpet av kvelden, siden mine samtaler kan bli veeeeldig dype når jeg drikker. Og når jeg finner noen jeg kan snakke med, og fungerer fint overens med, så har jeg mest bare lyst å snakke med den personen å bare snakke om alt man har på hodet. Som f.eks I bergen, for noen år tilbake, jeg kunne godt finne på å sitte litt utfor fincken, rett ved siden av kebab sjappa, med ei venninne etter stenge tid av garasjen/fincken hvor vi endte opp med å sitte under det taket i 3-4 timer å bare snakke om alt og ingenting x) Litt feil tråd..Men uff jeg liker ikke å føle meg som ei luremus -.- må jo ha skuffa de mannfolka masse xD Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safir Skrevet 4. februar 2012 #1570 Del Skrevet 4. februar 2012 Jeg var en ganske så naiv 16åring, og var på fest. Kom meg ikke hjem etter festen, så jeg sov over. Forsåvidt og mitt første møte med alkohol... Uansett; en mann som var sikkert 10 år eldre enn meg la seg oppi senga og skulle "sove" sammens med meg (jeg hadde truse og skjorte på) Etter ei stund ble jeg utrolig irritert over at han holdt på å pille borti meg, så jeg ba han fjerne fingeren fra låret mitt... Det var ikke lillefingeren for å si det sånt, og han ble ytterst fornærmet.... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kaarina Skrevet 5. februar 2012 #1571 Del Skrevet 5. februar 2012 (endret) *borte* Endret 9. mars 2013 av kaarina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
rrrrrh Skrevet 6. februar 2012 #1572 Del Skrevet 6. februar 2012 "grin å si at du er 12!" det ekke greit ass!!! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 6. februar 2012 #1573 Del Skrevet 6. februar 2012 "grin å si at du er 12!" det ekke greit ass!!! Sykt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pialill Skrevet 9. februar 2012 #1574 Del Skrevet 9. februar 2012 Kom på en ganske bra Hadde fått meg en ny kar da jeg var litt yngre. Jeg brukte lyder og stønning ganske tydelig for å oppmuntre det som va bra. Samtalen gikk i hvertfall sånn: Meg: Ah! Alexander! Han stoppet opp med det han holdt på med, så på meg og svarte lettere irritert: hva??? Han ventet vel på at jeg skulle si noe veldig viktig noe hvordan forklarer du; "eh, jeg skulle bare stønne navnet ditt fordi jeg liker det du gjør"? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. februar 2012 #1575 Del Skrevet 10. februar 2012 Han: Har du hatt bendelorm? Det har jeg Jeg bråstoppa, var i sjokk et halvt sek og hoppa ut av senga! Da forsikra han meg om at det var fler måneder siden da.... Rett i dusjen og snakket aldri med han igjen. Hva i alle dager som fikk han til å dele noe sånt, med noen han knapt kjente, og i DEN situasjonen er fortsatt utenfor min fatteevne!!! 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havtorn Skrevet 10. februar 2012 #1576 Del Skrevet 10. februar 2012 Han: Du er jo NESTEN perfekt da! Han mener det jo ikke sånn, men av og til vil jeg bare gi fyren en smekk på balla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Levitate Skrevet 10. februar 2012 #1577 Del Skrevet 10. februar 2012 "grin å si at du er 12!" det ekke greit ass!!! Åherregud! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 12. februar 2012 #1578 Del Skrevet 12. februar 2012 Jeg klarte å prestere med å si feil navn en gang. (Sa eksen sitt navn). Han brydde seg ikke, lo litt og peisa på videre. (Den hadde ikke jeg tatt noe særlig bra) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #1579 Del Skrevet 13. februar 2012 Ikke akkurat noe spesielt jeg eller han har sagt, men for noen helger siden når datteren hans var hos oss så var vi hjemme i min leilighet som er ganske liten og lytt. Soveromsdøra går rett inn i stua og om morgenen hadde jenta stått opp for å se barnetv, da vi tenkte å kose oss litt så diskret som mulig til tross for at senga knirker bare med litt rørelse. Mens vi holder på forsiktig og stille som mulig under dyna så kommer jenta inn på rommet og det ca 2 sekunder etter at han var kommet inni meg. og vi prøver å kave oss til hver vår side av sengen hvor vi begge sitter fast i hverandre med hender og føtter over og under i det desperate forsøke på å legge oss til rette for så å late som ingenting, så rimelig teit ut Hun skulle bare spørre om noe så når hun var gått ut igjen så hørte vi at det plutselig kom en bil parkerende utenfor og vi hørte min venninne komme brasende inn og rope etter meg. Så jeg surrer dyna rundt meg og går ut i stua der både venninna mi og jenta var, hvor jeg kjenner at sæden begynner å renne nedover foten min mens jeg prøver å svare så kort å lite som mulig for å bli ferdig med samtalen så venninna mi skulle dra igjen Jeg var livredd for at hun skulle se det som var på tur å treffe gulvet og håpet bare hun skulle dra snart så jeg fikk gå å vasket meg Det gikk bra heldigvis og jeg tror ikke hun så noe, men flaut ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. februar 2012 #1580 Del Skrevet 13. februar 2012 Kom på en ganske bra Hadde fått meg en ny kar da jeg var litt yngre. Jeg brukte lyder og stønning ganske tydelig for å oppmuntre det som va bra. Samtalen gikk i hvertfall sånn: Meg: Ah! Alexander! Han stoppet opp med det han holdt på med, så på meg og svarte lettere irritert: hva??? Han ventet vel på at jeg skulle si noe veldig viktig noe hvordan forklarer du; "eh, jeg skulle bare stønne navnet ditt fordi jeg liker det du gjør"? hahah 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå