Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

ah! kom på en. Da jeg var yngre hadde jeg et avstandsforhold. Han hadde bestemt seg for å finne noe "sexy" å ha på seg til han kom og besøkte meg. Glemmer ALDRI synet av ham i små hvite truser, han forklarte at han hadde kjøpt dem litt små sånn at jeg skulle få se alt "bedre" :skratte:

Kan ikke si at det så bra ut på en heller lubben bleik kar :fnise: glad jeg klarte å holde meg alvorlig! Han hadde for sikkerhets skyld kjøpt en 3pk i flere farger i tilfelle jeg virkelig likte deg jeg så :skratte:

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Bustenskjold

ah! kom på en. Da jeg var yngre hadde jeg et avstandsforhold. Han hadde bestemt seg for å finne noe "sexy" å ha på seg til han kom og besøkte meg. Glemmer ALDRI synet av ham i små hvite truser, han forklarte at han hadde kjøpt dem litt små sånn at jeg skulle få se alt "bedre" :skratte:

Kan ikke si at det så bra ut på en heller lubben bleik kar :fnise: glad jeg klarte å holde meg alvorlig! Han hadde for sikkerhets skyld kjøpt en 3pk i flere farger i tilfelle jeg virkelig likte deg jeg så :skratte:

Må jo bare spørre hvilke farger? :fnise:

Og kudos til deg, du er jo en utømmelig kilde av morsomme innslag :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

jeg og typen ender noen ganger opp med å småprate mens vi har sex... så vi er ikke flaue mot å si ting til hverandre :P Jeg klarer å velte ut med litt av hvert.

Jeg skulle la han vite at jeg var klar så han kunne putte den inn og sa 'kjør på!'

deretter MÅTTE jeg bare si; 'broom broom!' :P

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må jo bare spørre hvilke farger? :fnise:

Og kudos til deg, du er jo en utømmelig kilde av morsomme innslag :jepp:

hehe! Takk for det ;) kommer jo på mer etterhvert som jeg jobber meg gjennom tråden her, hadde faktisk glemt disse grusome trusene fram til jeg leste om en på s5 hvor typen hadde tatt på seg tanga :skratte:

Var vel svart, rød og hvit. Litt usikker, jeg klarte å lure meg unna den i farge, men måtte jo lide meg gjennom den svarte. Needless to say at den kom fort av! :jepp:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

hehe! Takk for det ;) kommer jo på mer etterhvert som jeg jobber meg gjennom tråden her, hadde faktisk glemt disse grusome trusene fram til jeg leste om en på s5 hvor typen hadde tatt på seg tanga :skratte:

Var vel svart, rød og hvit. Litt usikker, jeg klarte å lure meg unna den i farge, men måtte jo lide meg gjennom den svarte. Needless to say at den kom fort av! :jepp:

Fryktet rosa... :fnise:

Men du virker altfor oppegående til å ha fått varige skader :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fryktet rosa... :fnise:

Men du virker altfor oppegående til å ha fått varige skader :fnise:

Blir jo enten å le eller grine, jeg valgte å le :fnise: men må jo si at jeg passer på å nevne TIDLIG til nye menn at truser er uaktuelt, her er det stramme boxere som gjelder! :lur:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sex med en kar for første gang, og midt under akten spør han meg om han kan få tisse inni meg! Rimelig irritert svarte jeg at det kom ikke på tale, og da spurte han meg om hvorfor han ikke fikk lov. Han ga seg ikke og ville vite hvorfor for det var jo så deilig. Skikkelig turn-off å bli spørt om noe sånt, hvertfall da han skulle diskutere hvorfor han ikke fikk lov mens han fortsatt holdt på å pule meg!!!!

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren da er jo at han tror du bare ble sinnsykt tent, og fortsetter med det. Helt utrolig opplegg. :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren da er jo at han tror du bare ble sinnsykt tent, og fortsetter med det. Helt utrolig opplegg. :skratte:

Jepp, kom vel på noe lurt noe om at han var heitere uten, forholdet røk i hvertfall rett etter han reiste hjem igjen. Ikke bare på grunn av trusen da, men kan nok ha vært en medvirkende årsak :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bustenskjold

Hadde sex med en kar for første gang, og midt under akten spør han meg om han kan få tisse inni meg! Rimelig irritert svarte jeg at det kom ikke på tale, og da spurte han meg om hvorfor han ikke fikk lov. Han ga seg ikke og ville vite hvorfor for det var jo så deilig. Skikkelig turn-off å bli spørt om noe sånt, hvertfall da han skulle diskutere hvorfor han ikke fikk lov mens han fortsatt holdt på å pule meg!!!!

Har vært borti noe lignende :fnise:

Jada hu skulle absolutt tisse på meg mens hun red meg.

Og det var jo ikke måte på argumenter heller, virket som det var en selvfølge at jeg kom til å elske det om jeg bare ga det et forsøk :fnise:

Hadde hatt et heftig forspill med latexlaken og div ting & tang jeg ikke utdyper nærmere, så etterhvert ga jeg etter for maset.

Kjerringa hylte i vilden sky mens det plasket, og jeg kunne ikke dy meg når hu var ferdig :

"Det var visst bedre for deg enn for meg".. :popcorn:

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Det var visst bedre for deg enn for meg".. :popcorn:

Er som oftest sånn når man sier ja til ting man egentlig ikke tenner på :trist: vi har vel alle gått i den fellen :sukk: nå kan du i det minste si at det er utprøvd og ikke har behov for å prøve igjen :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var øverst på toppen en gang, og det gikk heftig for seg. Plutselig utbryter eksen "WOW" og jeg tenkte "aaah, kompliment", men det tok ikke lang tid før han fulgte det wow'et opp med "sjekk DEN edderkoppen!". Jeg snudde litt på hodet og en hårball med bein var på vei ned veggen i all sin gru.. Unødvendig å understreke at jeg er redd for edderkopper da min reaksjon var å kaste meg av fyren og ned på gulvet, for så å krype mot veggen og grøsse. Jøss, interessant kveld ja :fnise:

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

"du er faen meg digg, men det blikket der er vel noe overdrevent"

Jeg aner faktisk ikke hva det dreide seg om, men jeg lager vel bare merkeig ansiktuttrykk

- Bestekompis

"ånei, nå mister vi CSI: Miami"

Hurra for prioriteriger

- Ex nr 1

Han: "føler meg så klumsete med deg"

Meg: "fordi det er duu"

Han: "ååh.."

Meg: "eeh, hva faen sa du egentlig?"

Jeg er ikke alltid like med i samtalene våre, og dette var første gangen vår, så var nok ikke så kult for han

- Fuckfriend, nåværende

Jeg presterte å si: "TURN IT OFF FOR HELVETTE" av et eller annet innfall jeg fikk, aner ikke hva som skjedde, men han følte seg nok som en stoor fiasko.

- Ex nr 2

"Vent litt.. Åja, det var riktig hull, ja"

Yee, you got it right

- Fuckfriend, nåværende

I dusjen: "ææ, føles som jeg får en pikk mot ryggen" fordi dusjen min har en litt hard stråle..

Ex nr 1

"hadde dette vært en drømmeverden hadde ikke du fantes" - joo, takk. samme til deg, liksom. hva faen?

- ex nr 3

Det er veel det verste jeg har vært borti, men så er jeg tross alt bare 18 år da :-)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

jeg og typen ender noen ganger opp med å småprate mens vi har sex... så vi er ikke flaue mot å si ting til hverandre :P Jeg klarer å velte ut med litt av hvert.

Jeg skulle la han vite at jeg var klar så han kunne putte den inn og sa 'kjør på!'

deretter MÅTTE jeg bare si; 'broom broom!' :P

Det er sånn jeg kan finne på å si :skratte:

.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jeg vet ikke hva jeg holder på med jeg altså..."

Men hun gjorde ingenting, bare lå der liksom...

Eksen entrer feil hull: "Jeg bomma litt jeg, men det gjør vel ingenting." Også bare fortsatte han til jeg slo til han. Han ble litt snurt da jeg sendte han på badet istedet for å fortsette sexen... (heldigvis hadde han ganske liten penis :gjeiper: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nuppdupp

han sa ingenting, han ropte.

xen bor i 1 etasje og naboene går utenfor vinduet til soverommet. han fant da ut at han skulle skrike "jippi" når han kom. dette gjorde han for full hals og alle utenfor hørte det. turte ikke å se mot vinduet. man kan fint se inn der og hjelper ikke at han skriker hahahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...