Gjest badeand1 Skrevet 24. november 2011 #1421 Del Skrevet 24. november 2011 I liknende bane; "Du, du har vel ikke noen kjønnsykdommer?". Det ble ikke noe sex på oss. Var det ikke bra at han passa på da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 24. november 2011 #1422 Del Skrevet 24. november 2011 Etter en kveld på byen ble jeg med en tilfeldig fyr hjem. Under forspillet sa han "gleder du deg til å få kuk i horefitta di?" Jeg ble utrolig fornærmet, men klarte å spille med. Når han var så frekk, skulle han få igjen. Jeg spilte med. Hisset han opp skikkelig. Rett før han skulle til å gå inn i meg, sa jeg at jeg måtte en tur på do først. Klærne, som lå i stua, tok jeg med meg inn på badet, kledde på meg og sprang ut døra. Rett hjem! Den der syns jeg faktisk var litt slem. Tror ikke han lærte så mye av det heller, for å si det sånn. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #1423 Del Skrevet 25. november 2011 Jeg og en kompis ender ofte i senga etter festligheter. Og for litt siden kom han i ansiktet mitt (panna), og så tok han fingeren sin, strøk over panna mi å sa "Siiiimbaaaa". Trodde jeg skulle le meg IHJEL! 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fantomina Skrevet 25. november 2011 #1424 Del Skrevet 25. november 2011 (endret) . Endret 23. februar 2015 av Fantomina 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. november 2011 #1425 Del Skrevet 25. november 2011 Har noe flaut jeg greide å komme med selv en gang. Hadde hatt litt sex med en kar ( som jeg i grunn kjente godt fra før ), litt etterpå lå vi i senga og han lå og vred seg, virket som han hadde litt vondt. Så jeg så pent på ham og spurte "har du noen sykdommer jeg burde vite om?".. Han titta stygt på meg, og det slo meg at den der kunne mistolkes! Skynda meg med å forklare "nei altså, astma, muskelsmerter eller noe, du virker ikke helt som du har det behagelig..". Bra formulert av meg, gitt. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nikki78 Skrevet 26. november 2011 #1426 Del Skrevet 26. november 2011 Jeg har alltid hatt store pupper. For 11 år siden satt jeg nyforelska på fanget til min eks å klina og kosa... han la ene hånda på ene puppen min og kjælte litt med den før han sa: "jeg har aldri likt store pupper, dine er akkurat passelig små" ! Jeg husker jeg ble dødsfornærma, å han stakkars trodde han hadde gitt meg et skikkelig komplment ... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. november 2011 #1427 Del Skrevet 29. november 2011 Under forspill Jeg utbryter: Du er fantastisk! Han: Jeg er jo ok, men du kan jo gjøre en jobb av det. Litt i tvil om hva jeg synes om den.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 29. november 2011 #1428 Del Skrevet 29. november 2011 Jeg og en kompis ender ofte i senga etter festligheter. Og for litt siden kom han i ansiktet mitt (panna), og så tok han fingeren sin, strøk over panna mi å sa "Siiiimbaaaa". Trodde jeg skulle le meg IHJEL! HAHAHAHAHA Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 10. desember 2011 #1429 Del Skrevet 10. desember 2011 "Jeg har lyst på sex... og vafler!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest badeand1 Skrevet 10. desember 2011 #1430 Del Skrevet 10. desember 2011 http://ucsdfml.com/2010/03/01/i-thought-my-girlfriend-would-think-itd/ http://se.fmylife.com/search/result?texte=4ecfc9dccc462&article=1&from=top Jejejeje. Ahaha, busted. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 11. desember 2011 #1431 Del Skrevet 11. desember 2011 (endret) Iblant... så lurer jeg på... om vi bare skulle... - her var jeg sikker på at det skulle komme noe romantisk ut - solgt deg....og blitt rike! - med et så svært entusiastisk uttrykk i ansiktet Endret 18. desember 2015 av ninuska_ 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
paranoia Skrevet 14. desember 2011 #1432 Del Skrevet 14. desember 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #1433 Del Skrevet 14. desember 2011 Jeg og en kompis ender ofte i senga etter festligheter. Og for litt siden kom han i ansiktet mitt (panna), og så tok han fingeren sin, strøk over panna mi å sa "Siiiimbaaaa". Trodde jeg skulle le meg IHJEL! Hadde du ikke noe å komme med så du måtte kopiere noe fra nettet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 14. desember 2011 #1434 Del Skrevet 14. desember 2011 Hadde du ikke noe å komme med så du måtte kopiere noe fra nettet Vel, jeg leste det på nettet først og måtte gjøre det med fruen etter å ha lest det. Det betyr jo ikke at jenta kopierte det fra nettet, men kanskje at gutten ble inspirert. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #1435 Del Skrevet 14. desember 2011 "VIL DU sutte på den?" hørte jeg fra en fyr, man sier da ikke sutte+ man sier suge! og han sa også. vi brukte aldri kondom, men han presterte å si: under akten: du har ikke noen sykdommer? nå er det like før jeg kommer, skal jeg sprute inni deg+ kremt.. jeg har også hørt sutte på den..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. desember 2011 #1436 Del Skrevet 14. desember 2011 PCen min står og spiller musikk ut i rommet, står på random og med omentrent alt jeg har av musikk i spillelsita, med et kommer det «Du har vel kansje sett en politibil og møtt konstabel i sin uniform», jah pelle politibil. ja da lo vi begge to. (Greit ikke noe som ble sagt men....). Å hahaha, det er ingenting som bakgrunnsmusikk som failer under akten! En gang vi var rett før klimaks, kom pc-en min på fullt lydnivå med "Vi slår en gooooood gammeldags floooke" Det var den orgasmen. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xante Skrevet 16. desember 2011 #1437 Del Skrevet 16. desember 2011 floke og sex høres ikke ut som match Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnitaB Skrevet 16. desember 2011 #1438 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg og kjæresten er godt i gang, humper og styrer. Meg : Åh GUUUD det er godt!! Han stoppa opp og jeg spør hva det er. Han : Jeg må skikkelig fise. Hahahahahahahaha ))))) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #1439 Del Skrevet 16. desember 2011 Elsker denne tråden... Eksen maste alltid sykt om å prøve ut anal. Etter mange mnd med mas, tenkte jeg at jeg skulle prøve det ut ihvertfall... Han tok i masse glidemiddel, og startet veldig rolig altså, men jeg tror jeg rett og slett er for trang der sånn, så er jeg så sykt redd for det og syns det gjør dritvondt, bokstavelig talt driiiitvondt hehe Jeg: Rooooliiiig, rooolig nåå ! Han: Ja greit (tar det veldig rolig) Jeg: Det gjør vondt! AUU TA DEN UT DET GJØR VOOOONDT !!!! Han: Nei, kom igjen hold ut bare litt til, jeg tar deg jo skikkelig rolig.... Jeg: TA DEN UT ELLERS BÆSJER JEG PÅ DEG ! Vi lo så syyykt mye... 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PseudonymBruker Skrevet 16. desember 2011 #1440 Del Skrevet 16. desember 2011 Ifølge damen min har jeg kommet med den verste kommentaren selv: "Ikke rop på gud, vi er ikke gift." Hun påstår jeg hørtes engstelig ut også Kan ikke for at jeg er uhelbredelig religiøs... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå