Gjest Moulu Skrevet 10. oktober 2011 #1361 Del Skrevet 10. oktober 2011 Midt i vårt opphetede forspill så klarte jeg å si "vet du hva? Jeg hater pedofile!" ...og så slukna lillemannen hans mens han lurte på hvordan i all verden jeg kom til å tenke på det når vi holdt på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 10. oktober 2011 #1362 Del Skrevet 10. oktober 2011 haha... kom på en nå faktisk... Vi drev på og plutselig utbryter hun.. "du, vet du hva, mamma ringte tidligere i dag...." -husker ikke hva hun ringte om... husker det ikke ble sex hvertfall 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 10. oktober 2011 #1363 Del Skrevet 10. oktober 2011 - Åh, du har en så sinnsykt digg vagina! - Kan du ikke ta bena over hodet, bare én gang? - Oisann, der snørra jeg grønn snørr på deg. - Har du penispumpe? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #1364 Del Skrevet 10. oktober 2011 - Åh, du har en så sinnsykt digg vagina! - Kan du ikke ta bena over hodet, bare én gang? - Oisann, der snørra jeg grønn snørr på deg. - Har du penispumpe? :skratte: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 10. oktober 2011 #1365 Del Skrevet 10. oktober 2011 - Oisann, der snørra jeg grønn snørr på deg. Åh der tror jeg at jeg hadde slitt med å nulle ut og komme videre gitt 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Fisken- Skrevet 10. oktober 2011 #1366 Del Skrevet 10. oktober 2011 Åh der tror jeg at jeg hadde slitt med å nulle ut og komme videre gitt Haha, ja. Var en jeg var i et langt forhold med, så vi lo bare av det hele. Men det ble ikke noe mer action akkurat da nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #1367 Del Skrevet 10. oktober 2011 En fyr jeg hadde ONS med sa helt plutselig under akten da jeg ridde han " kan du pleeease spytte på meg i ansikte? Jeg tenner så på at jenter spytter sitt deilig spytt på meg" Jeg spyttet lite og diskre, så skriker han meg i ansiktet "spytt meeeeeeer. Please det var deilig" Sorry men det der var litt turn off for meg altså 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 10. oktober 2011 #1368 Del Skrevet 10. oktober 2011 Jeg hadde faktisk en her for ikke så alt for lenge siden. Vi koser oss i sofaen og i det jeg kommer, reiser jeg meg og kommer på henne. Når den kraftigste delen av orgasmen begynner å gå over, ser jeg rett fram i vårt store bilde, som henger over sofaen. "Woaw! Det er en til mann i bildet!" Jeg ser ned på to spørrende øyne, et ansikt full av sæd og vi knekker sammen. Dette er et bilde jeg har hatt i flerfoldige år, og i fjor la vi merke til en mann jeg aldri hadde sett før... 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #1369 Del Skrevet 10. oktober 2011 En litt søt en: Hadde en ONS med en utrolig søt fyr, og vi hadde snakket mye om politikk før jeg ble med ham hjem (dette var rett før valget i høst). Han ble veldig overrasket over hva jeg skulle stemme (positivt overrasket), så han stanset opp flere ganger mens vi holdt på og utbrøt: "Tenk at du stemmer .... da!" Jeg måtte bare le Skikkelig nerde-sex Etter at jeg hadde kommet et par ganger og han var nær sitt høydepunkt, grep han tak i meg, så meg inn i øynene og utbrøt (nærmest ropte): "Vi skal ikke bare flytte til Oslo i en søt liten leilighet og gjøre dette hele tiden, da?" Han er en raring, men veldig fin 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
altflyter Skrevet 10. oktober 2011 #1370 Del Skrevet 10. oktober 2011 ikke akkurat UNDER hyrdestunden... Rett etter at han hadde kommet...."du... du går på pilla ikke sant?"...."eh nei... jeg trodde du brukte kondom...!" Kunne blitt stygg:P 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. oktober 2011 #1371 Del Skrevet 10. oktober 2011 Hadde ONS, og litt uti akten sier han: Jeg har en kamerat som hadde vært perfekt for deg! Kanskje ikke det beste tidspunktet å spleise meg med en annen. 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest nupp Skrevet 10. oktober 2011 #1372 Del Skrevet 10. oktober 2011 Midt i vårt opphetede forspill så klarte jeg å si "vet du hva? Jeg hater pedofile!" ...og så slukna lillemannen hans mens han lurte på hvordan i all verden jeg kom til å tenke på det når vi holdt på da hadde jeg avsluttet samleie også. og jeg er ei jente :gjeiper: og hadde gått lenge før jeg hadde gjort det igjen :gjeiper: 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 10. oktober 2011 #1373 Del Skrevet 10. oktober 2011 Sist jeg hadde sex (med samboeren min), så begynte jeg, på kødd, å rope ut navn på hans kompiser Jeg slutta da han (sikkert tilfeldigvis) ikke akkurat hadde en negativ respons på navnet jeg ropte (ev. det jeg gjorde med kroppen hans ) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #1374 Del Skrevet 11. oktober 2011 "Du er nummer 50" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. oktober 2011 #1375 Del Skrevet 11. oktober 2011 Tilsynelatende kjekk og deilig fyr som jeg blir med hjem fra by'n, sier dette like før boxeren skal av: "Du, atte.. Det kan hende den ser litt liten ut." Så bruker fyren hundre år på å forklare hvordan treningstilskuddet hans påvirket pikken i negativ retning. Treningstilskudd og treningstilskudd. Tror vi sier anabole steroider jeg... For å si det slik; jeg fikk skikkelig avsmak og måtte bare fordufte... For en type. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alopia Skrevet 11. oktober 2011 #1376 Del Skrevet 11. oktober 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. oktober 2011 #1377 Del Skrevet 16. oktober 2011 Uten at forholdene rundt sexen med denne gutten dømmes nærmere: "Okei da, så jeg løy. Det er ikke første gang jeg er utro."... Trengte ikke spørre engang. Han var ganske snakkesalig, må jeg si. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. oktober 2011 #1378 Del Skrevet 17. oktober 2011 Mens jeg hadde munnen full av pikk: "Vil du ha spruten i munnen eller ut over fjeset?" Det spørsmålet var ikke så enkelt å svare på når han hadde to sterke hender presset mot bakhodet mitt. Vi kan vel si at han valgte for meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest bellabulla Skrevet 17. oktober 2011 #1379 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hadde ONS, og litt uti akten sier han: Jeg har en kamerat som hadde vært perfekt for deg! Kanskje ikke det beste tidspunktet å spleise meg med en annen. HAHAHA! :D Sagt av forskjellige folk: -"fyfaen, så digg at du er så ung, føler meg pedofil!" - "Spytt på meg? " - "Hvordan ser du egentlig ut der nede?" *popper nedentil for å ta en nærmere kikk* "Du var jo kjempefin!" - "Jeg prøvde å fortelle eksen min at hun bare kunne ta så hardt tak i kølla hun bare ville uten at det gjør vondt, men hun nektet!" - Meg: "fyfaen, jeg elsker deg!" fyren stopper brått og ser fornærmet på meg:"Sånt SIER DU IKKE når vi har sex!!" - "jeg besvimer, skal vi gå ned fra denne klippen?" - Meg: "kanskje vi skal prøve..." blir avbrutt av han: "HOLD KJEFT", også slenger han meg rundt til en posisjon han vil ha meg i. DIGG - og den klassiske: "dette har du gjort før!" Denne plager meg ikke i det hele tatt, føler meg egentlig ganske bra jeg;) 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lunivere Skrevet 17. oktober 2011 #1380 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ble med en fyr hjem, og mens vi holder på kommer han med kommentarer som "vil du at pappa skal slikke den våte fitta di?" "Pappa liker at du er slem jente, pappa skal gi deg ris". HELL FUCKING NO. Kom meg jævlig fort ut derifra.. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå