Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Vist du inbilder deg at kvinner ikke sier mye idiotisk under akten så er du ekstremt ekstremt naiv.

fortell

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest NozMonster

Vist du inbilder deg at kvinner ikke sier mye idiotisk under akten så er du ekstremt ekstremt naiv.

hehee..det kan jeg som kvinne understreke at er sant ja :ler:

jeg hadde meg med en fyr et par ganger, som ikke var så veldig opptatt av annet enn egen tilfredsstillelse, pluss at han ikke varte mere enn et par minutter. etter andre gangen vi hadde oss, så sa jeg noe sånn som; " fader ass, det er som å kjøre loopen på tusenfryd dette jo, det er jævlig morro i ca 30 sekunder, men så tar det like brått slutt også da..." . så kledde jeg på meg å gikk... av en eller annen merkelig grunn, så har jeg ikke hørt så mye siden :klo:

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi lå der og pulte for full rulle, så hører jeg et oppgitt "jaaaaa, her trengs det i allefall ikke glidemiddel". Javel, er det noe negativt altså..

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja vi kan både gutter og jenter si mye rart under akten, jeg var veldig fæl tidligere på og stoppe midt i akten og si

" bare hold den tanken, skal bare tisse" så løp jeg på do :fnise:

Stakkars fyr, lå jo bare der og venta, har lært meg å gå på do FØR vi leker ja :sjenert:

Ellers var det en gang jeg rett og slett måtte be en bønn, fyren dro ned bukse og ut kom den HELV...TES digre boaen!

" jesus hellige maria... jeg må bare !manne! meg opp" hahahahaha

Jeg var veldig full, men den var SVÆR! og jeg var redd! Og ja det gjorde vondt....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

"Har du seriøst aldri hatt sex før?!"

-Nei?..

Han "Åja, det bare kjennes sånn ut!"

-Jo takk. Koselig å få vite at man er for vid førstegangen man har seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han, midtveis i en litt ekstra kinky runde (tenk årsak-virkning): "Vil du gifte deg med meg?"

Etterpå (det tok litt tid før jeg fikk samlet meg nok til å svare) forsikret han om at det var alvorlig ment. Og ja, det er oss nå. :rodmer:

Endret av Koe
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gutt som køddet med at han hadde hatt sex med guttevennen sin...

etter det sa han " dette høres kansje litt rart ut.. men jeg må bare ha noe å drikke" *så drakk han*

hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Annonse

Tidligere i dag: Greit jeg tar deg i rompen? Etter å ha peisa på ett par minutter..

Homo, eller?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehehehe, sitter å ler for meg selv nå... Måtte tenke gjennom tidligere partnere og kom på at en plutselig kalte meg for en: FJØSNISSE!!

Husker ikke sammenhengen lengre, men det var da helt på jordet under en hyrdestund spør du meg:p

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt i vårt opphetede forspill så klarte jeg å si "vet du hva? Jeg hater pedofile!" ...og så slukna lillemannen hans mens han lurte på hvordan i all verden jeg kom til å tenke på det når vi holdt på :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...