MsLeela Skrevet 29. august 2011 #1321 Del Skrevet 29. august 2011 HERREGUD, folk sier så mye rart under sexen! Holder på å le meg i hjel! Slutter hjernen å funke i det man når orgasmen?! (sorry for en liten avsporing) Fantastisk tråd!!! :skratte: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. august 2011 #1322 Del Skrevet 29. august 2011 Hoho, jeg kom på en til! Dette var med en jeg var sammen med for maange år siden. Akkurat på de tre siste støtene før han kom ropte han JABBAH - DABBAH -DOOOOOH!!! hahaha :skratte: kan ikke komme på noe spesielt morsomt nå, annet enn i helgen da jeg hadde sex for første gang med en jeg er i startfasen med å bli kjent med. Hvor han stopper opp, ser på meg litt småredd og spør om jeg bruker pillen. Bra han forsikrer seg ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jitrois Skrevet 31. august 2011 #1323 Del Skrevet 31. august 2011 ^ Haha, det er en klassiker. Forleden fikk jeg også erfare en fyr som spurte om jeg gikk på p-piller etter at vi hadde holdt på hele natten uten kondom, men det var vel mer irriterende enn komisk. Jeg husker spesielt godt da jeg var i London for noen måneder siden. Jeg hadde nettopp blitt kjent med tidenes heiteste italiener, vi drakk vin i Regent's Park (også kalt Queen Mary's Gardens) og etter klining, klåing og diverse greier, var vi begge så kåte at vi ikke klarte vente med å komme hjem. Så vi fant oss noen buskelignende saker i parken hvor ingen hadde mulighet til å se oss. Midt under akten, stopper han opp og sier i en veldig seriøs tone: "I don't think the Queen would be happy if she knew what we are doing in her garden". Jeg forsøkte å le det bort, men det viste seg at han var dønn seriøs. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. august 2011 #1324 Del Skrevet 31. august 2011 . Midt under akten, stopper han opp og sier i en veldig seriøs tone: "I don't think the Queen would be happy if she knew what we are doing in her garden". Jeg forsøkte å le det bort, men det viste seg at han var dønn seriøs. Hahahha, der har du dum og deilig i full mundur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
otilie Skrevet 31. august 2011 #1325 Del Skrevet 31. august 2011 Fikk denne fra en nordlending: Det her kjem te å lukt fesk i morra tidlig...hnnng! Lå der lettere sjokkert kan du si. hahahahahaha xD som forventet fra en nordlenning tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maxi Skrevet 31. august 2011 #1326 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg hadde sex med en fyr for noen år siden som også spurte om det med pillen. Vi hadde hatt sex to ganger iløpet av natten og når vi avsluttet den andre gangen så spør han om jeg bruker pillen? Ja svarer jeg... Ja, du får ta dobbel dose i morgen da sier han... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sjokoladebolle Skrevet 31. august 2011 #1327 Del Skrevet 31. august 2011 Jeg hadde sex med en fyr for noen år siden som også spurte om det med pillen. Vi hadde hatt sex to ganger iløpet av natten og når vi avsluttet den andre gangen så spør han om jeg bruker pillen? Ja svarer jeg... Ja, du får ta dobbel dose i morgen da sier han... Tullet han, eller var han seriøs? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest donnervetter Skrevet 1. september 2011 #1328 Del Skrevet 1. september 2011 "Hadde jeg visst dette, så hadde jeg barbert meg" Gikk ned på en ons. Ikke akk langhåret, men meget velsmakende. Traff henne en gang senere og da var det glatt. Yummi! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #1329 Del Skrevet 14. september 2011 han sa "ikke få følelser nå, ikke få følelser nå" helt til han kom... hehehe nei fikk ikke følelser for han 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 14. september 2011 #1330 Del Skrevet 14. september 2011 Tørket meg med supporter flagget hans og dro hjem. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LoneWolf Skrevet 14. september 2011 #1331 Del Skrevet 14. september 2011 En fantastisk god tråd, ler så jeg griner ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amáthiel Skrevet 14. september 2011 #1332 Del Skrevet 14. september 2011 "Døh, flytt deg litt, jeg ser ikke TVen! South Park begynte nettopp!" Eksen min, overraskende nok. xD 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
andrea90 Skrevet 14. september 2011 #1333 Del Skrevet 14. september 2011 Ler godt her... Har ikke noen så gode. fra et kort! forhold Før jeg var ferdig. <jaja, det var det> sa han å stoppet. Og jeg, en gang. med en annen. Det bare falt ut av meg, midt i akten. < er den inni? > sa jeg.. ups.. han ble litt satt ut det ver ikke noe stort tap. Men følte meg litt stygg da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 14. september 2011 #1334 Del Skrevet 14. september 2011 "Døh, flytt deg litt, jeg ser ikke TVen! South Park begynte nettopp!" Eksen min, overraskende nok. xD Avsporing men denne minner meg om teksten til "What's my age again" av Blink 182..... "We started making out and she took off my pants But then I turned on the TV And that's about the time she walked away from me Nobody likes you when you're 23 I'm still more amused by TV shows What the hell is ADD?" Men at det faktisk skjer er helt... ugh! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bebisss Skrevet 14. september 2011 #1335 Del Skrevet 14. september 2011 Jeg fikk en ganske søt en men ble litt satt ut Min første kjæreste, under vår første akt der han tok jomfrudommen min sier " jeg elsker deg" Jeg har aldri hørt en gutt si det til meg, jeg ble helt satt ut, begynte å gråte midt i akten:p Ellers er det " Kom til pappa min lille hore" " ditt flinke lille tøs" " snuen din renner" " den ene puppen din er skeiv, jeg liker den høyre bedre" Tror gutta skal lære seg...what NOT to say under the act!!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CCL Skrevet 14. september 2011 #1336 Del Skrevet 14. september 2011 "Kan jeg ha sex med deg?" spurte en etter å ha hatt utløsning i vagina?!? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 15. september 2011 #1337 Del Skrevet 15. september 2011 " Kom til pappa min lille hore" Jeg tror jeg hadde løpt hjem jeg 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 15. september 2011 #1338 Del Skrevet 15. september 2011 "Hadde jeg visst dette, så hadde jeg barbert meg" Gikk ned på en ons. Ikke akk langhåret, men meget velsmakende. Traff henne en gang senere og da var det glatt. Yummi! minner meg om et nachspiel jeg var på da jeg var i London for to uker siden. jeg, hun jeg besøkte og et par som hadde truffet hverandre i løpet av kvelden havnet på nachspiel. fyren som hun andre dama hadde tatt med hjem ble sendt til butikken for mer alkohol og da setter hun i gang med å vaske og barbere musa. jeg trodde dere gjorde slikt før dere dro på byen og detvar nærmest sikkert som banken at det blir noe i løpet av natten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #1339 Del Skrevet 15. september 2011 Tror gutta skal lære seg...what NOT to say under the act!!! Vist du inbilder deg at kvinner ikke sier mye idiotisk under akten så er du ekstremt ekstremt naiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #1340 Del Skrevet 15. september 2011 Jeg fikk en ganske søt en men ble litt satt ut Min første kjæreste, under vår første akt der han tok jomfrudommen min sier " jeg elsker deg" Jeg har aldri hørt en gutt si det til meg, jeg ble helt satt ut, begynte å gråte midt i akten:p Ellers er det " Kom til pappa min lille hore" " ditt flinke lille tøs" " snuen din renner" " den ene puppen din er skeiv, jeg liker den høyre bedre" Tror gutta skal lære seg...what NOT to say under the act!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå