Gjest oo Skrevet 14. august 2011 #1281 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg ble med en fyr hjem fra byen som jeg synes var ganske så kjekk. Midt under akten (da vi hadde doggy i sofan), så sier han plutselig at han vil jeg skal sitte på do å drite mens jeg suger han! å ikke nok med det, men så ville han at han skulle drite mens jeg ridde han. Jeg skulle selvsagt ha pikken i rumpen mens jeg ridde. Jeg er med på mye, men dette ble bare to much! Tok ikke lang tid før jeg var ute av leiligheten for å si det sånn. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2011 #1282 Del Skrevet 14. august 2011 Jeg ble med en fyr hjem fra byen som jeg synes var ganske så kjekk. Midt under akten (da vi hadde doggy i sofan), så sier han plutselig at han vil jeg skal sitte på do å drite mens jeg suger han! å ikke nok med det, men så ville han at han skulle drite mens jeg ridde han. Jeg skulle selvsagt ha pikken i rumpen mens jeg ridde. Jeg er med på mye, men dette ble bare to much! Tok ikke lang tid før jeg var ute av leiligheten for å si det sånn. Hahahahahaha!!! Folk som ber om slikt på ONS har ikke sperrer for mye annet tror jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. august 2011 #1283 Del Skrevet 14. august 2011 "Nå skal vi ooa hela natten ...." Jeg holdt på å dø av latter da han begynte å synge denne låten. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Molly Skrevet 15. august 2011 #1284 Del Skrevet 15. august 2011 en x: vi hadde sex på badet, han satt oppå doen og jeg red han...plutselig hører vi et knak...dolokket hadde sprukket... flaut å møtte komme med en unnskyldning til moren hans. samme x: en av de første gangene jeg overnattet der. moren hans var ute på byen..trodde vi. plutselig banket det på døren, midt i akten. hun braser inn og legger seg mellom oss og begynner å prate om hva hun har gjort, så går hun ut og vi fortsetter..og hun kommer en gang til og avslutter hele greia med å si "ja, da går jeg og legger meg så kan dere fortsette der dere slapp. diverse sitater: etter sex - så, hvordan føles det og bli kn***a av en hingst? (han var veldig sikker på seg selv..skjønner ikke helt hvorfor.) under sex - faenfaenfaen, jeg har glemt kondom!! går du på pilla? gjør du? GJØR DU??? etter sex - hva faen har jeg gjort? (følte meg mye verdt da ja) 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjuagutten Skrevet 15. august 2011 #1285 Del Skrevet 15. august 2011 hahahaha beste opplevelsene! Syk svigermor du hadde "hva faen har jeg gjort nå" :legrine: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. august 2011 #1286 Del Skrevet 15. august 2011 Haha! Molly! Jeg dauer, så utrolig morsomt! " GJØR DU???" hehe! Selv har jeg driti meg uten gang. Vi hadde vært sammen lenge, en dag vi hadde sex og han tok meg bakfra fant jeg ut jeg skulle være litt morsom og bjeffet noen ganger,hehe.. I hodet mitt var det ment som en spøk, men det var IKKE morsomt altså. Stemningen ble rimelig klein kan du si. Vi ler av det i dag da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. august 2011 #1287 Del Skrevet 15. august 2011 Åherregud, har brukt 2 dager på å lese igjennom 61 sider nå, - ler så jeg griner!! Har en god del gullkorn selv, og. Kommer ikke på alle i farta, men: ONS i fylla: Egentlig hadde jeg bare latt han bli med meg hjem fra utestedet fordi "han ikke hadde noe plass å sove." I fylla hadde vi nok begynt med litt sex, men så blekka jeg midt under akten. Neste morgen våknet jeg igjen av at han var godt inn i sin andre runde. Før jeg rakk å våkne skikkelig (var i tillegg skikkelig fyllesyk) kom han! "Tjaa, jeg avsluttet med deg i søvne i går, så tenkte ikke det gjorde noe at jeg begynt med deg i søvne i dag! Men må på jobb, jeg. Tusen takk. Snakkes!" Det ble faen ikke noe "snakkes", nei ... ONS 2: " FOR AT JEG SKAL KUNNE KOMME MÅ VI LEVE FULT UT I MIN FANTASI! DU ER EN HUND SOM JEG KVELER, SÅ BJEFFER DU HVER GANG JEG SLIPPER TAKET RUNDT HALSEN DIN LITT. SAMIDIG SKAL JEG KNULLE DEG HARDT BAKFRA!! " .. Jeg er egentlig ganske åpen for fantasier, men dette ble for drøyt. Ikke meg, men likevel. Lesbisk jente mister jomrudommen til en annen jente. Denne jenta tvinger henne til å bjeffe som en hund. Jomfrujente begynner å le og tror hun tuller. Da tar hun fram en pisk og begynner å piske denne stakkars jenta helt til hun bjeffer troverdig nok. Hun sa i ettertid at hun lærte seg raskt å bjeffe troverdig. Ikke den beste måte å miste jomfrudommen på nei.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
spinnwild Skrevet 16. august 2011 #1288 Del Skrevet 16. august 2011 (...) Ikke den beste måte å miste jomfrudommen på nei.. Hehe, kanskje ikke... Men sikkert en fin måte å miste bdsm-jomfrudommen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. august 2011 #1289 Del Skrevet 16. august 2011 "Mmmmm, som å knulle ei kjøttbolle..." eeeeeeeeeeeh what the f. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
paramore Skrevet 18. august 2011 #1290 Del Skrevet 18. august 2011 Elsker denne tråden Kommer ikke på noen egne erfaringer akkurat nå, men skal sette meg i tenkeboksen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Linn Therese Skrevet 18. august 2011 #1291 Del Skrevet 18. august 2011 Dette har jeg faktisk hørt fra to forskjellige karer i fylla: "Dette kommer jeg til å angre bittert på i morgen..." Ikke akkurat koselig, men han var godt utrustet og jeg fikk svelget i meg litt sæd så jeg ble likevel fornøyd 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jalla Skrevet 19. august 2011 #1292 Del Skrevet 19. august 2011 Sorry, men hvorfor blir ikke slike inscest lignende innlegg fjernet? Tråden var morsomt helt til da.. Hørt om trolling? Forøvirn er veldig mange av historiene her av typen en venn av enn venn = sannsynligvis bare en vandrehistorie. Og mange av de andre er faktisk helt greie (tilbake)meldinger fra menn. Det er jo umulig å vite på forhånd hva jenta syns er turn on eller turn off. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. august 2011 #1293 Del Skrevet 19. august 2011 Jeg ble litt lei av en som ropte "å gud, å gud" under hele akten, så til slutt sa jeg "nei nei, du kan kalle meg XX"...... ble stille gitt.... 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
abberasjon Skrevet 20. august 2011 #1294 Del Skrevet 20. august 2011 "med den munnen der kunne du fått meg til å komme på ti sekunder.... skal vi se om jeg tar feil?" 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maya Skrevet 23. august 2011 #1295 Del Skrevet 23. august 2011 Tok med meg en ONS fra byen forrige uke, og dette kom ut av kjeften hans hele tiden: Du er så deilig!Du er så deilig!Du er så deilig! Vaginan din er så deilig! Du er så fin! Vaginan din er så fin! Jeg har så lyst til å knulle deg hardt i vaginan! Er jeg inne nå? er jeg inne nå? er jeg inne nå? Ja! Ja! Ja! Du har så herlig vagina! Du er så deilig! Jeg har så lyst til å ta deg bakfra! Du er så delig og har så deilig vagina! Er det godt? Er det godt? Er det godt? Er det godt? Vaginan din er så deilig! Jeg elsker vaginan din! Åååå, jeg elsker deg! Du er så delig! Er det godt? Er det godt? Er det godt?" Jeg holdt på å dø av latterkrampe, så måtte bite i puta så han ikke hørte det. Han begynte å daske meg på puppene og på magen. Han slikket meg i hele trynet. Han begynte å suge på beina mine! Og han fant omtrent aldri igjen hullet! Til slutt klarte jeg ikke mer, så jeg sa jeg var så sår at jeg ikke klarte å fortsette! " Er det sant? Er det sant? Er det sant? Er du ærlig nå? Er du ærlig nå? Er du ærlig nå? Du har jo flere hull jeg kan ta da!" Sa at han hadde gjort meg så sår at jeg ikke klarte mer, da begynte han å fingre meg: "Åååå, jeg kan fingre vaginan din i hele natt, for du har så deilig vagina!" Så minte jeg han på samtalen vi hadde på byen, om at jeg vil våkne alene om morgenen. "Kaster du meg ut? Men jeg vet jeg hører mer fra deg og den deilige vaginan din, for vet du vil ha mer mer!" Så dro han endelig! Han bor i samme blokk som meg! 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hikken Skrevet 23. august 2011 #1296 Del Skrevet 23. august 2011 Tok med meg en ONS fra byen forrige uke, og dette kom ut av kjeften hans hele tiden: Du er så deilig!Du er så deilig!Du er så deilig! Vaginan din er så deilig! Du er så fin! Vaginan din er så fin! Jeg har så lyst til å knulle deg hardt i vaginan! Er jeg inne nå? er jeg inne nå? er jeg inne nå? Ja! Ja! Ja! Du har så herlig vagina! Du er så deilig! Jeg har så lyst til å ta deg bakfra! Du er så delig og har så deilig vagina! Er det godt? Er det godt? Er det godt? Er det godt? Vaginan din er så deilig! Jeg elsker vaginan din! Åååå, jeg elsker deg! Du er så delig! Er det godt? Er det godt? Er det godt?" Jeg holdt på å dø av latterkrampe, så måtte bite i puta så han ikke hørte det. Han begynte å daske meg på puppene og på magen. Han slikket meg i hele trynet. Han begynte å suge på beina mine! Og han fant omtrent aldri igjen hullet! Til slutt klarte jeg ikke mer, så jeg sa jeg var så sår at jeg ikke klarte å fortsette! " Er det sant? Er det sant? Er det sant? Er du ærlig nå? Er du ærlig nå? Er du ærlig nå? Du har jo flere hull jeg kan ta da!" Sa at han hadde gjort meg så sår at jeg ikke klarte mer, da begynte han å fingre meg: "Åååå, jeg kan fingre vaginan din i hele natt, for du har så deilig vagina!" Så minte jeg han på samtalen vi hadde på byen, om at jeg vil våkne alene om morgenen. "Kaster du meg ut? Men jeg vet jeg hører mer fra deg og den deilige vaginan din, for vet du vil ha mer mer!" Så dro han endelig! Han bor i samme blokk som meg! Nå lo jeg høyt HAr du hørt noe er ifra han? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
UnderCover Skrevet 23. august 2011 #1297 Del Skrevet 23. august 2011 (endret) "Å Å så deilig. Du er såååå deilig. Kjenner du hvor stor den er?" Han hadde enda ikke skjønt at den ikke var inni meg.... Ikke var den spesielt stor heller...... Endret 23. august 2011 av UnderCover 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitcat Skrevet 23. august 2011 #1298 Del Skrevet 23. august 2011 Han bor i samme blokk som meg! Ups 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. august 2011 #1299 Del Skrevet 23. august 2011 Tok med meg en ONS fra byen forrige uke, og dette kom ut av kjeften hans hele tiden: Du er så deilig!Du er så deilig!Du er så deilig! Vaginan din er så deilig! Du er så fin! Vaginan din er så fin! Jeg har så lyst til å knulle deg hardt i vaginan! Er jeg inne nå? er jeg inne nå? er jeg inne nå? Ja! Ja! Ja! Du har så herlig vagina! Du er så deilig! Jeg har så lyst til å ta deg bakfra! Du er så delig og har så deilig vagina! Er det godt? Er det godt? Er det godt? Er det godt? Vaginan din er så deilig! Jeg elsker vaginan din! Åååå, jeg elsker deg! Du er så delig! Er det godt? Er det godt? Er det godt?" Jeg holdt på å dø av latterkrampe, så måtte bite i puta så han ikke hørte det. Han begynte å daske meg på puppene og på magen. Han slikket meg i hele trynet. Han begynte å suge på beina mine! Og han fant omtrent aldri igjen hullet! Til slutt klarte jeg ikke mer, så jeg sa jeg var så sår at jeg ikke klarte å fortsette! " Er det sant? Er det sant? Er det sant? Er du ærlig nå? Er du ærlig nå? Er du ærlig nå? Du har jo flere hull jeg kan ta da!" Sa at han hadde gjort meg så sår at jeg ikke klarte mer, da begynte han å fingre meg: "Åååå, jeg kan fingre vaginan din i hele natt, for du har så deilig vagina!" Så minte jeg han på samtalen vi hadde på byen, om at jeg vil våkne alene om morgenen. "Kaster du meg ut? Men jeg vet jeg hører mer fra deg og den deilige vaginan din, for vet du vil ha mer mer!" Så dro han endelig! Han bor i samme blokk som meg! Haha viste du ikke at dere bodde isamme blokk? Kleint å møte på han igjen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest "gjest" Skrevet 23. august 2011 #1300 Del Skrevet 23. august 2011 Enkelte dialekter gjør seg ikke under sex. Det gjelder hvertfall fyrer fra Ål og Nesbyen og lignende. De bør holde kjeft. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå