Gå til innhold

Uforglemmelige kommentarer under hyrdestuden

Blåklokke

Anbefalte innlegg

Var på fest en gang, og en av jentene ble overdrevent full, veldigveldig fort, og tok med seg kjæresten inn på et av rommene for en liten hyrdestund. Var ikke lite høylytt, og alle på festen hørte hva som ble sagt.

Plutselig roper hun "ÅH; KALL MEG KONEN DIN!!!" hvorpå han svarer "Å kom igjen da, konen min!"

Haha!

Hadde forresten et halvt ons, hvor fyren hele tiden sier "jeg er en maskin"

Litt av en maskin ja, han klarte ikke engang fylle sitt 2,5 cm lange utstyr med blod. Ble ikke noe på ham den kvelden nei...

:skratte:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Ikke en kommentar. Men han tok telefonen en gang ekskjerringa ringte for å diskutere noe om ungene!! Tosk!!!!!! :sur: Ble litt skuffa da... :sukk:

Men han ble tilgitt. Til slutt, med ekstremt mye trygling.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ikke en kommentar. Men han tok telefonen en gang ekskjerringa ringte for å diskutere noe om ungene!! Tosk!!!!!! :sur: Ble litt skuffa da... :sukk:

Men han ble tilgitt. Til slutt, med ekstremt mye trygling.

OMG!! når du sier ekstremt mye trygling, da håper jeg du mener ekstremt mye, den var stygg av ham!

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 1: "Er den inne"?

Mann 2: "Kjenner du noe"?

Disse kommentarene er fra de 2 mennene som hadde liten penis og sistnevnte også slapp som spaghetti (fordi han er 40++?).

Det er vel bare meg, men jeg tenkte: Ooh! To på en gang! Og begge like ufølsomme! :gjeiper:

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hadde et ONS en gang, noe som egentlig ikke er min greie. Det var akkurat slutt med eksen, og jeg ga litt f. Så var jeg på fest, hvor jeg endte til køys med en svenske. For det første var han helt elendig, for det andre savnet jeg eksen så at tårene trillet (han merket ikke det). Mens jeg lå der og tenkte bliiii ferdig da, så gjorde han stemmen sin kjempelys og sa "jag kommer nuuu".

Trodde jeg skulle DØ! Hadde i tillegg glemt at han var svensk et lite øyeblikk, så setningen gjorde meg kvalm.

Jeg reiste meg for å dra med en gang. Da holdt han meg fast og sa at jeg ikke skulle dra, at han kom til å savne meg og blablabla. For så å bli bombandert med meldinger om å være med meg i flere måndene etterpå.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

-Nå ska du få så med pikk! Nå skal du få så med pikk!

-Er det silikon?

-Nå skal jeg sprute deg full..Fylle deg helt opp!

-Nå snakker vi...(da han tok meg bakifra)

-Har noen strødd sukker over deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg fikk en i går kveld, resten av sexen greide jeg bare å tenke på denne tråden :lol:

Han lå på rygg, jeg satt på kne mellom beina hans og ga ham en real blowjob. Han la hendene bak hodet, gryntet fornøyd og kom med:

"aaaah... dette er LIVET altså... Dette er livet, du..."

:ler:

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en ung elsker, som fortsatt bor hos foreldrene.

Jeg hadde sagt at han ikke fikk overnatte da jeg skulle i tidlig møte dagen etterpå.

Etter et par runder i senga :sengekos: , begynner jeg å bli fornøyd, men han fortsetter, og fortsetter, og fortsetter. Til slutt er jeg mer en fornøyd og hinter til at jeg er litt sliten, hvorpå han roper, JEG VIL IKKE HJEM :fnise:

Haha.. nå lo jeg skikkelig høyt!! Søt da :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Midt under en heftig akt:

"Fy faen! Du er skikkelig god til å bare ta imot kuk!"

"øøh.. takk?"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Midt under en heftig akt:

"Fy faen! Du er skikkelig god til å bare ta imot kuk!"

"øøh.. takk?"

Det er en kvalitet man ikke skal kimse av. :gjeiper:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest anygirl

En gang var jeg, kjæresten og svigerforeldrene en tur i storbyen Oslo å sjekket inn på hotell. Jeg og typen på eget rom selvfølgelig :)

Midt i misjonæren smalt hotellrom døra opp, helt av seg selv. (skvatt skikkelig til) han trekte snabelen ut i en voldsom fart så hørte jeg : å faen, jeg kommer! så han stappet den inn igjen å han spruta..

Han skvatt så han kom :skratte:

Haha! Gjett om vi ler enda!

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 uker senere...

En gang var jeg, kjæresten og svigerforeldrene en tur i storbyen Oslo å sjekket inn på hotell. Jeg og typen på eget rom selvfølgelig :)

Midt i misjonæren smalt hotellrom døra opp, helt av seg selv. (skvatt skikkelig til) han trekte snabelen ut i en voldsom fart så hørte jeg : å faen, jeg kommer! så han stappet den inn igjen å han spruta..

Han skvatt så han kom :skratte:

Haha! Gjett om vi ler enda!

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

"pokker, jeg glemte å ta opp biff til tining.."

ble ikke mer av min biff på ham den kvelden!

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

En kamerat av meg har ofte "hang-up" på litt rare ting. En dag på skolen sa han til ei venninne av oss (omtrent ut av det blå) "Kjenner du livmora di nå?" hvorpå hun spør han "merker du noe til de indre organene dine?". Skjebnen skulle ha oss til å havne under samme dyne påfølgende helg etter en litt vel fuktig lørdag. Vi driver på, og jeg merker at han er den som "drar lasset" ettersom jeg var litt full og litt trøtt. Mens han durer på litt i sin egen verden og merker lite av min manglende interesse så bunner han meg og roper ut i ekstase "Kjenner du dette?? Det er livmora di!".

:eeeh:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkaren hadde ikke lært noe om forskjellen på teori og praksis ennå... Typisk nerd som faller igjennom i det virkelige liv.

Han er vel heller en typisk nerd som blir ufyselig rik, samtidig som du må fortsette å gå på sosialen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bump

Jeg og typen har mye humor og latter av og til når vi har sex.

Parodi på dirty-talk: "nå skal jeg stikke penisen min inn i vaginaen din"

Også kommer vi med ting fra sexscener fra film/tv/spill.

F.eks. "la meg fylle deg opp med bensinslangen min" (husker ikke hvor det er fra)

"Tell me something interesting" (GTA)

Ellers lager jeg masse rare lyder innunder stønningen min, og av og til blir det småhyling. Og grynting under sex er jo... morsomt... :S

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eks nr 1:

Jeg tror ikke noe på at du er jomfru.. du er jo så vid!

Kom igjen, SMAK PÅ FARSMELKA!

Eksen min var tynnere enn deg.

eks nr 2:

Sa utallige ganger "jeg vil ikke gjøre deg gravid"

"kan jeg ta på to kondomer (OPPÅ hverandre), vil ikke gjøre deg gravid".

Kjæresten:

fy faen, du er MYE bedre enn sex i fylla!

jah...

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Her om dagen drev jeg og rimmet kjæresten min, så sa han ett eller annet som fikk meg til å le, og da kommer det "Oi! Jeg liker at du ler inn i rumpa mi!" :skratte:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest HunterLady

OMG!! når du sier ekstremt mye trygling, da håper jeg du mener ekstremt mye, den var stygg av ham!

Ungene er vel strengt tatt viktigere enn all slags sex!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...