Gjest Lotta Skrevet 28. april 2011 #1161 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg har en ung elsker, som fortsatt bor hos foreldrene. Jeg hadde sagt at han ikke fikk overnatte da jeg skulle i tidlig møte dagen etterpå. Etter et par runder i senga , begynner jeg å bli fornøyd, men han fortsetter, og fortsetter, og fortsetter. Til slutt er jeg mer en fornøyd og hinter til at jeg er litt sliten, hvorpå han roper, JEG VIL IKKE HJEM 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. april 2011 #1162 Del Skrevet 28. april 2011 Jeg har en ung elsker, som fortsatt bor hos foreldrene. Jeg hadde sagt at han ikke fikk overnatte da jeg skulle i tidlig møte dagen etterpå. Etter et par runder i senga , begynner jeg å bli fornøyd, men han fortsetter, og fortsetter, og fortsetter. Til slutt er jeg mer en fornøyd og hinter til at jeg er litt sliten, hvorpå han roper, JEG VIL IKKE HJEM Den beste kommentaren i hele tråden. På tide å flytte hjemmefra da, kanskje 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MsLeela Skrevet 28. april 2011 #1163 Del Skrevet 28. april 2011 ... JEG VIL IKKE HJEM HAHAH :D Fantastisk... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. april 2011 #1164 Del Skrevet 28. april 2011 En gang jeg og mannen kosa vårs, så var hele sengesituasjonen tragisk... vi var liksom ikke heelt med. Dvs mannen fikk sitt, og ble trøtt...og jeg hadde enda ikke fått mitt. :gjeiper: Så mannen gjorde en handjobb på meg, og ble bare trøttere og trøttere. Plutselig så kommer det fra han: "volvo 240" og mer jabbing om bil. I søvne. Samtidig som han tilfredstiller meg Ble helt satt ut, og lo godt. (i frustrasjon) Han har ikke særlig interesse for volvo, så hvor det kom fra aner jeg ikke. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Betty84 Skrevet 3. mai 2011 #1165 Del Skrevet 3. mai 2011 Det er noe med deg idag. Du er... annerledes.. litt mer.. slimete! Hahaha jeg ler meg i hjæl! Den tråden her er bare helt genial!! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mohini Skrevet 3. mai 2011 #1166 Del Skrevet 3. mai 2011 Jeg har en ung elsker, som fortsatt bor hos foreldrene. Jeg hadde sagt at han ikke fikk overnatte da jeg skulle i tidlig møte dagen etterpå. Etter et par runder i senga , begynner jeg å bli fornøyd, men han fortsetter, og fortsetter, og fortsetter. Til slutt er jeg mer en fornøyd og hinter til at jeg er litt sliten, hvorpå han roper, JEG VIL IKKE HJEM Fantastisk, jeg ler så tårene triller! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. mai 2011 #1167 Del Skrevet 3. mai 2011 Ikke så morsomt egentlig, men jeg hadde bare lyst til å slå meg selv i hodet da jeg sa det. Han skal ta meg bakfra, og jeg kommer med den "dirty" replikken "ta meg, vennen!".. Han har tidligere dryppet svette fra panna og ned i ansiktet mitt. Har lært oss å åpne vinduet nå, så det ikke blir så varmt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mai 2011 #1168 Del Skrevet 5. mai 2011 Jeg har en kompis som jeg av og til blir med hjem etter byen, og det har blitt sagt litt rart mellom oss... Har innimellom våknet på søndag med bitemerker på halsen som ikke går bort på noen dager, og en gang presterte jeg å rope midt i akten "Lager du merker nå, DREPER jeg deg!!!" og han stoppet opp og kikket på meg med store øyne: "Seriøst??? Du vet at jeg er litt redd deg, sant???" (fyren er 10 cm høyere enn meg og i allefall 30 kg tyngre enn meg) Jeg lo så jeg grein, og det ble en liten pause på oss=) En annen gang lå vi i sengen like etterpå, og han lå å koset med håret mitt og utbrøt; "Herregud, det er jo som å ta på et dyr!!!" Det har han fått hørt rimelig mange ganger i ettertid, og jeg er lagret på mobilen hans som "Dyret"=) Men det beste vil for evig og alltid være eksen min som kom naken inn på soverommet med kuken i været og sa "Er du klar for SuperMario?" =) 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 6. mai 2011 #1169 Del Skrevet 6. mai 2011 Glitrende tråd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muesli Skrevet 6. mai 2011 #1170 Del Skrevet 6. mai 2011 Men det beste vil for evig og alltid være eksen min som kom naken inn på soverommet med kuken i været og sa "Er du klar for SuperMario?" =) SuperMario 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chottn Skrevet 6. mai 2011 #1171 Del Skrevet 6. mai 2011 Om en god latter forlenger live, kommer jeg til å bli 100 og vel så det ler så jeg griner her hehe ikke akkurat kommentaren aleine jeg kommer til å huske.. eksen kom hjem fra byn og var bra dritings.. han vekket meg for han ville ha seg noe, jeg satt på toppen og han sku plutselig endre stilling.. jeg var ikke helt forberedt så det ente med at han klarte å kaste meg ut av sengen.. så kommer det fra han: kor ble du av?? Dagen etterpå lurte han på hva i alle dager jeg hadde gjort siden jeg hadde kul og blåveis i pannen.. hadde da klart å treffe TV benken.. men alt i alt var det fint så lenge det varte 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miamia23 Skrevet 6. mai 2011 #1172 Del Skrevet 6. mai 2011 jeg skrek *tenk å moren din!!! tenk på moren din!!* rett før han kom... hahaha! noe av det festligste.. han hadde stooore problemer med å komme for tidlig... stakkars.. jeg gjorde vel ikke saken bedre når jeg tenker meg om.. men man var ung og dum;) *arkivert for 2 år siden! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duckling Skrevet 8. mai 2011 #1173 Del Skrevet 8. mai 2011 Eksen min fortalte mens vi ennå var sammen om sine tildligere opplevelser med andre kvinner. Og spesielt den ene episoden sitter som spikret i hodet. Han hadde blitt med ei hjem, og de havnet da i senga. Da han skal til å spre leppene hennes der nede, så klarer han å utbryte: Å i h*lvete, er du i slekt med Dumbo??? Han har det nemlig med å snakke før han tenker Etter en lang stillhet, så begynner dama å le, og de fikk gjort det de skulle, men han var visst veldig sikker på at etter den kommentaren, så kunne han bare ta på seg klærene igjen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #1174 Del Skrevet 8. mai 2011 Det hender vi sier mye rart mens vi driver på - særlig om vi bare koser og småknuller litt og ikke har blitt maks opphisset enda. Nuvel, denne gangen sier han et eller annet om at det er så deilig å være inni meg og han skulle blitt der inne hele tiden om det var mulig og da sier jeg: Kanskje jeg har et sånn kuk-hi mellom beina? Og begynner selvsagt å le. At det går an... Et hi for kuk faktisk 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 18. mai 2011 #1175 Del Skrevet 18. mai 2011 *dytt* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest caramiacaramella Skrevet 18. mai 2011 #1176 Del Skrevet 18. mai 2011 Eksen min fortalte mens vi ennå var sammen om sine tildligere opplevelser med andre kvinner. Og spesielt den ene episoden sitter som spikret i hodet. Han hadde blitt med ei hjem, og de havnet da i senga. Da han skal til å spre leppene hennes der nede, så klarer han å utbryte: Å i h*lvete, er du i slekt med Dumbo??? Han har det nemlig med å snakke før han tenker Etter en lang stillhet, så begynner dama å le, og de fikk gjort det de skulle, men han var visst veldig sikker på at etter den kommentaren, så kunne han bare ta på seg klærene igjen. Skjønte ikke denne jeg. I slekt med Dumbo? Hva skal det bety? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Duckling Skrevet 18. mai 2011 #1177 Del Skrevet 18. mai 2011 Skjønte ikke denne jeg. I slekt med Dumbo? Hva skal det bety? At leppene hennes var så utrolig store betyr det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. mai 2011 #1178 Del Skrevet 19. mai 2011 HAHAHAHAHAHHA, JEG DØØØØØØR!!!!!! :skratte: Mitt bidrag her blir bokstavlig talt mitt bidrag. Hadde en elsker en gang i tiden, i starten og under det forholdet generellt var jeg kanskje sjenert og litt tilbakeholden. Etterhvert begynte jeg å merke litt fyrrighet og lidenskap rettet mot ham. En kveld vi satt på sofaen så tok jeg tak i håret hans i nakken og freste at han skulle knulle meg sønder og sammen, det kom en sånn kåtskap over meg! Stakkars fyr så på meg som om jeg var blitt sprø, hakket unna tårene.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 20. mai 2011 #1179 Del Skrevet 20. mai 2011 Alltid konge når damene sier sånt da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Luppa Skrevet 20. mai 2011 #1180 Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) 🍿 Endret 21. mai 2020 av Luppa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå