Gjest Kevlarsjäl Skrevet 7. januar 2011 #1001 Skrevet 7. januar 2011 Jeg føler for å dele en litt tragikomisk: Dette er riktignok et par år siden. Jeg og pulekompisen ligger i senga og ser på tv. Jeg synes det er kjedelig, og legger fram forslaget om vi skal pule (både muntlig og fysisk) og jeg får slengt tilbake: "Kan du vente litt eller? Skal bare mekke litt (jazztobakk) først!" Ble ikke noe på ham, for å si det sånn! Lurer på om det var siste gangen jeg var på besøk hos ham, faktisk 7
Gjest Inazone Skrevet 7. januar 2011 #1002 Skrevet 7. januar 2011 Får ikke logget meg på på jobben... En jeg datet litt sa første gang vi hadde sex "Rumpa di disser så deilig!". Han gjorde det klart at han mente det som et kompliment, men jeg ble litt satt ut!
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #1003 Skrevet 7. januar 2011 HÆ?! Puler vi nå?! Off, jeg er så frekk noen ganger
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2011 #1004 Skrevet 7. januar 2011 "Så små pupper" klarte samboern å si første gang vi hadde oss.. :kjefte: :kjefte: :kjefte: 2
spinnwild Skrevet 7. januar 2011 #1005 Skrevet 7. januar 2011 "Så små pupper" klarte samboern å si første gang vi hadde oss.. :kjefte: :kjefte: :kjefte: hehe det sa min også, på en positiv måte da... Så det var helt greit for meg, men han ble litt usikker etterpå om hvordan jeg hadde tatt det Gav oss en god latter !
Ziegel Skrevet 10. januar 2011 #1006 Skrevet 10. januar 2011 Små pupper er fint det også. Store og små er fine på hver sin måte. 2
Gjest smexi hellcat Skrevet 13. januar 2011 #1008 Skrevet 13. januar 2011 "åhhh... stikk fingeren din opp i ræva mi nå! HAH, eww!:D
Gjest Gjest_Eva Skrevet 13. januar 2011 #1009 Skrevet 13. januar 2011 Ei venninne av meg var ganske tynn i ungdommen, og skulle ha seg med en fyr. Hvorpå han utbryter: Åh herregud, å pule deg er jo som å stikke pikken i en pose med kyllingbein!! Hun fikk ikke mindre komplekser av den for å si det sånn......... 3
Nurke Skrevet 13. januar 2011 #1010 Skrevet 13. januar 2011 Bestevenninna mi skulle overnatte på soffan og fikk med seg en fyr hjem, Plutselig hører jeg at gutten stønner og spør om hjelp. "hjælp mæ, hjælp mæ!!" - historien bak dette har jeg aldri turt å spørre om. Og jeg har også en del pinlige opplevelser med ekser.. Men det som virkelig tok kaka var "hmmmmmmm du lika ta ja?? di skittne lille hore!" - sagt av eksen under et tilfeldig ligg etter at vi hadde avsluttet forholdet. Det ble det siste han så av meg. 1
Gjest anonym jaxxtobak Skrevet 13. januar 2011 #1011 Skrevet 13. januar 2011 Jeg føler for å dele en litt tragikomisk: Dette er riktignok et par år siden. Jeg og pulekompisen ligger i senga og ser på tv. Jeg synes det er kjedelig, og legger fram forslaget om vi skal pule (både muntlig og fysisk) og jeg får slengt tilbake: "Kan du vente litt eller? Skal bare mekke litt (jazztobakk) først!" Ble ikke noe på ham, for å si det sånn! Lurer på om det var siste gangen jeg var på besøk hos ham, faktisk Så, hva var greia, ble du misfornøyd fordi han ville ha jazztobakk før dere knulla, eller fordi han generelt likte det..? En morsom ting er at når man røyker grønt med høyt THC innhold, så funker det som naturlig potensfremmer, THC utvider blodårene i kroppen og øker antall røde blodlegemer... Hadd mye morro med den planten i mine yngre dager... 5
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 13. januar 2011 #1012 Skrevet 13. januar 2011 Så, hva var greia, ble du misfornøyd fordi han ville ha jazztobakk før dere knulla, eller fordi han generelt likte det..? En morsom ting er at når man røyker grønt med høyt THC innhold, så funker det som naturlig potensfremmer, THC utvider blodårene i kroppen og øker antall røde blodlegemer... Hadd mye morro med den planten i mine yngre dager... Ingen av alternativene. Jeg viste at han drev med hasj, og han pleide å røyke før pulings. Men jeg ble misfornøyd fordi han mente det var greit at jeg lå der naken og ventet på at han skulle få seg en rus. Jeg er fult klar over effekten av THC, men det var ikke like morro når jeg lå der våt og klar, og han prioriterte hasj forran fitte. 2
AnonymBruker Skrevet 13. januar 2011 #1013 Skrevet 13. januar 2011 Tar et par selvskudd her, for jeg har sikker sagt mye rart. Under akten: Snu ræva til, så skal du faen meg få! Mens jeg gir henne et klaps på rumpen når hun snur seg på alle fire med stussen i været. - Fikk bare et grøtete stønn som svar "Mmmmm! Sprettepupper" mens hun rir. Men jeg fulgte opp med å slafse i meg herlighetene før hun fikk reflektert over det Generelt synes jeg egentlig ikke det er så mange veldig sjokkerende uttalelser i denne tråden, heller ting som kanskje vitner om at mange av jentene som postet de her, kanskje er ganske sjenerte eller ikke har levd seg like godt inn i situasjonen som gutten. Vi kan jo bli råkåte og ganske gira, tror dere bare skal trekke på smilebåndet og snakke dirty når fyren spør om hvor du vil ha pikken. "Knull fitta/ræva/munnen med den store pikken din" er som regel rett svar, lev litt, det er bare sex, der skal være gøy og opphissende, ikke en eksamen. =) 2
Gjest M Skrevet 13. januar 2011 #1014 Skrevet 13. januar 2011 Tar et par selvskudd her, for jeg har sikker sagt mye rart. Under akten: Snu ræva til, så skal du faen meg få! Mens jeg gir henne et klaps på rumpen når hun snur seg på alle fire med stussen i været. - Fikk bare et grøtete stønn som svar "Mmmmm! Sprettepupper" mens hun rir. Men jeg fulgte opp med å slafse i meg herlighetene før hun fikk reflektert over det Generelt synes jeg egentlig ikke det er så mange veldig sjokkerende uttalelser i denne tråden, heller ting som kanskje vitner om at mange av jentene som postet de her, kanskje er ganske sjenerte eller ikke har levd seg like godt inn i situasjonen som gutten. Vi kan jo bli råkåte og ganske gira, tror dere bare skal trekke på smilebåndet og snakke dirty når fyren spør om hvor du vil ha pikken. "Knull fitta/ræva/munnen med den store pikken din" er som regel rett svar, lev litt, det er bare sex, der skal være gøy og opphissende, ikke en eksamen. =) Enig med deg. Jeg liker dirty talk, men var ikke komfortabel med det da jeg var yngre og mer uerfaren. Jeg og kjæresten sier ofte mye rart når vi har sex, og det har hendt at vi har brutt sammen i latterkrampe:)
søtest Skrevet 13. januar 2011 #1015 Skrevet 13. januar 2011 - du, eh vent litt! Jeg tror jeg runker selv jeg... - åh, du har sånn perfekt pæreform! eh epleform? potetform? (måtte hjelpe han å finne ut at det heter timeglassform til slutt;) 22
Markri Skrevet 14. januar 2011 #1017 Skrevet 14. januar 2011 hm,er ikke blitt sagt noe. men etter. Da jeg hadde sex for første gang med typen så ropte han ut : Du jente! du er ikke jomfru lenger! woooh! ;D 2
Kara W Skrevet 14. januar 2011 #1018 Skrevet 14. januar 2011 - åh, du har sånn perfekt pæreform! eh epleform? potetform? (måtte hjelpe han å finne ut at det heter timeglassform til slutt;) hm,er ikke blitt sagt noe. men etter. Da jeg hadde sex for første gang med typen så ropte han ut : Du jente! du er ikke jomfru lenger! woooh! ;D :skratte:
Mann-87 Skrevet 14. januar 2011 #1019 Skrevet 14. januar 2011 Ingen av alternativene. Jeg viste at han drev med hasj, og han pleide å røyke før pulings. Men jeg ble misfornøyd fordi han mente det var greit at jeg lå der naken og ventet på at han skulle få seg en rus. Jeg er fult klar over effekten av THC, men det var ikke like morro når jeg lå der våt og klar, og han prioriterte hasj forran fitte. Dumper fyren fordi han ikke puler deg når du vil?
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 14. januar 2011 #1020 Skrevet 14. januar 2011 Dumper fyren fordi han ikke puler deg når du vil? Nei, jeg dumpet ham fordi han hadde et rusproblem, og jeg foretrekker å leve livet mitt med mennesker som har kontroll over rusen sin (les: jeg synes det er greit å røyke hasj/drikke seg full, men ikke hvis det er hver dag og går utover helse, økonomi og sosiale relasjoner) Men diskusjonen her handler jo strengt tatt ikke om mitt forhold til denne mannen, men om uforglemmelige kommentarer man har hørt under hyrdestunden, så jeg sender ballen ON TOPIC igjen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå